RUSSO, Ivan
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 8.252
NA - Nord America 4.738
AS - Asia 3.681
SA - Sud America 486
AF - Africa 111
OC - Oceania 55
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
Totale 17.327
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.622
IT - Italia 2.876
GB - Regno Unito 2.757
SG - Singapore 1.233
CN - Cina 1.018
FR - Francia 497
DE - Germania 464
HK - Hong Kong 421
BR - Brasile 389
RU - Federazione Russa 325
IE - Irlanda 260
FI - Finlandia 259
VN - Vietnam 231
SE - Svezia 209
BG - Bulgaria 188
KR - Corea 123
IN - India 115
JP - Giappone 97
CA - Canada 86
ID - Indonesia 85
NL - Olanda 79
UA - Ucraina 76
PH - Filippine 73
AU - Australia 52
MY - Malesia 50
TR - Turchia 47
PL - Polonia 42
ZA - Sudafrica 35
TW - Taiwan 30
BE - Belgio 27
EE - Estonia 25
AT - Austria 24
ES - Italia 23
PT - Portogallo 22
CO - Colombia 20
EG - Egitto 20
AR - Argentina 19
CH - Svizzera 19
EC - Ecuador 18
IR - Iran 17
TG - Togo 17
MX - Messico 16
PE - Perù 16
RO - Romania 15
IQ - Iraq 14
LK - Sri Lanka 14
PK - Pakistan 14
BD - Bangladesh 12
SA - Arabia Saudita 12
NP - Nepal 11
AE - Emirati Arabi Uniti 10
IL - Israele 10
DK - Danimarca 8
GH - Ghana 8
LT - Lituania 8
TH - Thailandia 8
CL - Cile 7
GR - Grecia 7
KE - Kenya 7
TT - Trinidad e Tobago 7
CZ - Repubblica Ceca 6
HU - Ungheria 6
JO - Giordania 6
MK - Macedonia 6
HR - Croazia 5
MA - Marocco 5
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 5
PY - Paraguay 5
UY - Uruguay 5
UZ - Uzbekistan 5
ET - Etiopia 4
VE - Venezuela 4
AZ - Azerbaigian 3
BH - Bahrain 3
CI - Costa d'Avorio 3
LU - Lussemburgo 3
MM - Myanmar 3
MZ - Mozambico 3
NG - Nigeria 3
NO - Norvegia 3
NZ - Nuova Zelanda 3
BA - Bosnia-Erzegovina 2
BO - Bolivia 2
CY - Cipro 2
EU - Europa 2
HN - Honduras 2
KG - Kirghizistan 2
MT - Malta 2
RS - Serbia 2
SI - Slovenia 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AL - Albania 1
BB - Barbados 1
DZ - Algeria 1
GA - Gabon 1
IM - Isola di Man 1
IS - Islanda 1
JM - Giamaica 1
KH - Cambogia 1
KW - Kuwait 1
Totale 17.311
Città #
Southend 2.439
Verona 680
Dallas 671
Singapore 595
Jacksonville 562
Chandler 525
Hong Kong 405
Ashburn 285
Dublin 255
Milan 243
Rome 209
Ann Arbor 181
Council Bluffs 167
Woodbridge 154
Houston 115
Wilmington 113
Beijing 111
Lawrence 110
Princeton 110
Los Angeles 96
Tokyo 96
Helsinki 93
Nanjing 85
Jinan 81
Shenyang 66
Naples 64
Ho Chi Minh City 60
Kent 57
Turin 57
Dong Ket 56
Hebei 56
Munich 56
Jakarta 51
Buffalo 48
Boardman 43
The Dalles 43
Tianjin 43
Florence 42
Redondo Beach 42
Hanoi 40
New York 40
Padova 40
Changsha 39
Frankfurt am Main 35
São Paulo 35
Guangzhou 33
Sindelfingen 33
Zhengzhou 33
Vicenza 31
Santa Clara 30
Ottawa 29
Columbus 26
Bologna 25
Ningbo 25
Norwalk 25
Seoul 25
Taiyuan 25
Tallinn 25
Kuala Lumpur 24
Taizhou 23
San Francisco 22
Bari 21
Brussels 21
Haikou 21
Hangzhou 21
Amsterdam 20
Brescia 20
Genoa 20
Jiaxing 20
Nanchang 20
Seattle 20
Treviso 20
Warsaw 20
London 18
Redwood City 18
Bolzano 17
Lomé 17
Lancaster 16
Modena 16
Statesboro 16
Lanzhou 15
Palermo 15
Perugia 15
Rio de Janeiro 15
San Mateo 15
Venice 15
Düsseldorf 14
Massy 14
Nuremberg 14
Parma 14
Quezon City 14
Southwark 14
Fairfield 13
Lauterbourg 13
Melbourne 13
Chicago 12
Johannesburg 12
Udine 12
Washington 12
Bengaluru 11
Totale 10.462
Nome #
Logistica e Supply Chain management. Offrire il migliore servizio al cliente ottimizzando i costi 981
After-sales service as a driver for word-of-mouth and customer satisfaction: insights from the automotive industry 886
Green Logistics in Italy: New challenge for sustainable development 670
RESHAPING THE INTERFACE BETWEEN MARKETING AND OPERATIONS IN GLOBALIZING FURNITURE SUPPLY CHAINS 661
A proactive model in sustainable food supply chain: Insight from a case study 630
Il Ruolo Della Logistica Ospedaliera Per Il Miglioramento Delle Performance Operative E Del Livello Di Servizio Al Paziente 237
Assessing The Global Environment 218
Innovative packaging for a circular and sustainable supply chain 208
Le sfide logistiche per una global supply chain 199
La gestione dei RAEE: analisi e implicazioni per la logistica diritorno 187
La valutazione dei fornitori per una logistica globale 179
Applicability of Strategic Double Positioning (first part) 174
Beyond green products: how Gen Z value and is willing to buy circular products 168
Customer Loyalty and Supply Chain Management: Business-To-Business Customer Loyalty Analysis 168
Logistics service quality and customer satisfaction in B2B relationships: a qualitative comparative analysis approach 160
Caratteristiche di un interporto di successo 155
Global logistics: le nuove sfide per le PMI 151
Applicability of Strategic Double Positioning (second part) 149
CUSTOMER PERCEIVED VALUE IN BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETING: IS IT STILL ENOUGH? 148
Antonio Borghesi: il ricordo dei suoi allievi 140
Le nuove potenzialità del doppio posizionamento strategico 138
Searching for the right operations strategy to manage the repair process across the reverse supply chain 137
Misurare la qualità del servizio dell’operatore logistico nella supply chain alimentare: risultati di un’indagine empirica 135
Ottimizzazione dei flussi informativi in ottica di integrazione della Supply Chain 134
Decisioni relative alle sponsorizzazioni. Tendenze in Italia. 133
From e-Marketplace to e-Supply Chain: Re-conceptualizing the Relationship Between Virtual and Physical Processes 133
Casi ed esperienze di logistica nelle imprese italiane 131
The role of facilitators as partial signalers in the context of value perception 130
An urban biorefinery for food waste and biological sludge conversion into polyhydroxyalkanoates and biogas 125
From trash to treasure: The impact of consumer perception of bio-waste products in closed-loop supply chains 124
Analisi del costo logistico di prodotto 123
Circular economy: consumer attitudes to products made from urban bio-waste 121
Value drivers for intermediaries in the business to business context: an exploratory study 120
Demand Management 119
Outsourcing dei servizi logistici: caratteristiche, motivazioni, scelte 119
Linee di sviluppo per l’internazionalizzazionedi nuove piattaforme logistiche. Il caso interporti 119
Crescere rimanendo piccoli: Gruppo Italiani Vini 119
Le nuove potenzialità del Doppio Posizionamento Strategico/The new potential of strategic dual positioning 119
Il settore agroalimentare veronese in una prospettiva logistica. 119
The Environmental Impacts of E-Commerce: A Literature Review 118
Marketing visibility: la visibilità dei processi per migliorare il servizio al cliente 118
Come le piccole e medie imprese hanno conquistato il mondo. 118
L'effetto Amazon sui modelli di business: alcune riflessioni 118
Achieving customer engagement with social media: A qualitative comparative analysis approach 117
Integrating Product, In formation and Financial Flows in the Returns Management Process 116
Why do People Talk? A Comparison Between Offline WOM and Online WOM 116
Alcuni aspetti del rapporto tra attività. funzioni e processi nella letteratura economico-aziendale 114
A look into the past and future: theories within supply chain management, marketing and management 114
Marketing a new generation of bio-plastics products for a circular economy: The role of green self-identity, self-congruity, and perceived value 114
Searching for value drivers in the Business-to-Business marketing: the perception of healthcare professionals 113
Consumer Satisfaction and Loyalty in Digital Markets: Exploring the Impact of Their Antecedents 113
Servizio al cliente e gestione dei resi: un ulteriore legame tramarketing e logistica lungo la supply chain 112
Il processo di gestione dei prodotti-ritorni 110
Entrepreneurial Initiatives, Organizational Performance and Value Co-Creation: Evidence from a Business-to-Business Context 109
null 109
Returns Management as a Supply Chain Process: A Look at Marketing/Logistics Integration in Italian Firms 108
The trigger for positive word of mouth in the after sales service 108
Creating value through returns management: Exploring the marketing–operations interface 107
Il customer value nelle imprese calzaturiere: competere creando valore per il cliente 107
Utilizing blockchain technology for supply chain transparency: A resource orchestration perspective 107
La gestione dei resi nelle catene di fornitura - Supply Chain Returns Management 106
"THE ROLE OF GREEN EXPERIENTIAL QUALITY, SATISFACTION, AND AUTHENTICITY ON TOURISTS PRO-ENVIRONMENTAL INTENTION" 105
Effective Returns Management: Enhancing Retailer – Supplier Relationships 104
SERVICE SUPPLY CHAINS INTERMEDIATION: THE MIDDLE MEN PERSPECTIVE 104
Order Placement And Distribution:Their Impact On Satisfaction And Word O fMouth 104
SELL RIGHT, NOT MORE Understanding Internal Integration 104
Marketing internazionale e resilienza. Analisi degli elementi endogeni ed esogeni che influenzano i percorsi di sviluppo delle Pmi italiane in contesti critici 102
Using big Data in the Supply Chain Context: Opportunities and Challenges 102
To be or not to be (loyal): Is there a recipe for customer loyalty in the B2B context? 102
Logistics service quality: searching for new drivers of 3PL customers’ satisfaction 101
The combined effect of product returns experience and switching costs on B2B customer re-purchase intent 101
The role of functional integration in managing commercial returns in the fashion industry 100
Supply Chain Visibility a servizio del cliente.Un metodo per identificare aree di opportunità e di rischio 97
Customer Value Perspective in Managing Returns: A Case Studyfrom the Italian Footwear Industry 97
La gestione dei resi per un third party logistics 96
E- Logistics Service Quality in the digital era: key drivers for gaining customer satisfaction and loyalty. 96
Il sistema agro-alimentare veronese in una prospettiva logistica 95
The returns management process in supply chain strategy 95
Product Returns and Customer Value: A Footware Industry Case 94
Understanding the Value Drivers for Intermediaries: An Exploratory Study in the Heating Industry 94
Il territorio Adriatico: Orizzonte storico, geografia del paesaggio, aspetti economici, giuridici e artistici (Volume III) 94
Triadic literature in sustainable supply chain management: paving the way 93
What Do We Really Know About What We Know? The Nature of Relationship Governance in the Reverse Supply Chain 93
Il processo di gestione dei resi in alcune imprese italiane 91
Un’impresa in continua evoluzione: il caso Trafimet 90
Fenomenologia di una macro regione. Sviluppi economici, mutamenti giuridici ed evoluzioni istituzionali nell’alto adriatico tra età moderna e contemporanea 90
A roadmap for applying qualitative comparative analysis in supply chain research: The reverse supply chain case 90
The role of consumers in logistics and supply chain management research: A systematic literature review 89
La gestione dei ritorni come leva di marketing:il caso della distribuzione di elettrodomestici e dell’elettronica di consumo 89
The challenge of functional integration and the returns management process: an international perspective 88
Nuove tecnologie per il fleet management. Caso SGS-TS. 88
The role of servitization for small firms: drivers versus barriers 88
La qualità del servizio logistico: riflessioni e prospettive future 88
Supply Chain Risk & Returns Management (SCR2M) 87
TOYOTA CARRELLI ELEVATORI ITALY BUSINESS CASE 85
L'analisi di otto casi di ricerca 85
Il miglioramento delle previsioni di vendita attraverso l'integrazione dei membri della supply chain 84
Supply chain resilience: When the recipe is more important than the ingredients for managing supply chain disruptions 82
Exploring the solutions to decarbonize warehousing operations 82
Understanding the Impact of Return PolicyLeniency on Consumer Purchase, Repurchase, and Return Intentions: A Comparison Between Online and Offline Contexts: An Abstract 82
Totale 14.990
Categoria #
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selected - selezionate 0
volume - volumi 10.240
Totale 110.696


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.155 0 0 0 201 187 146 81 117 91 86 98 148
2021/20221.216 195 227 43 42 60 33 47 87 59 90 103 230
2022/20232.416 169 129 188 586 139 420 76 155 230 94 97 133
2023/20242.251 104 125 211 159 233 161 142 165 38 330 428 155
2024/20254.034 258 305 242 547 321 174 261 210 512 273 332 599
2025/20262.109 665 610 711 123 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 17.600