RUSSO, Ivan
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 7.491
NA - Nord America 3.537
AS - Asia 2.197
SA - Sud America 84
AF - Africa 63
OC - Oceania 42
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 13.417
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.465
GB - Regno Unito 2.705
IT - Italia 2.425
CN - Cina 914
SG - Singapore 580
FR - Francia 442
DE - Germania 388
RU - Federazione Russa 322
IE - Irlanda 255
FI - Finlandia 253
SE - Svezia 204
BG - Bulgaria 185
VN - Vietnam 129
JP - Giappone 93
IN - India 72
UA - Ucraina 69
HK - Hong Kong 61
CA - Canada 59
ID - Indonesia 58
NL - Olanda 50
PH - Filippine 50
KR - Corea 49
BR - Brasile 45
AU - Australia 40
TR - Turchia 38
MY - Malesia 37
BE - Belgio 27
EE - Estonia 25
PL - Polonia 22
TW - Taiwan 20
TG - Togo 17
CH - Svizzera 16
CO - Colombia 15
EG - Egitto 15
IR - Iran 15
PT - Portogallo 14
AT - Austria 13
ES - Italia 13
PE - Perù 13
LK - Sri Lanka 12
RO - Romania 10
ZA - Sudafrica 10
IL - Israele 9
DK - Danimarca 8
NP - Nepal 8
LT - Lituania 7
PK - Pakistan 7
SA - Arabia Saudita 7
TH - Thailandia 7
TT - Trinidad e Tobago 7
AE - Emirati Arabi Uniti 6
CL - Cile 6
CZ - Repubblica Ceca 6
MK - Macedonia 6
GR - Grecia 5
HR - Croazia 5
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 5
EC - Ecuador 4
ET - Etiopia 4
HU - Ungheria 4
IQ - Iraq 4
MA - Marocco 4
BD - Bangladesh 3
CI - Costa d'Avorio 3
KE - Kenya 3
MM - Myanmar 3
MZ - Mozambico 3
NG - Nigeria 3
AZ - Azerbaigian 2
EU - Europa 2
HN - Honduras 2
JO - Giordania 2
KG - Kirghizistan 2
MT - Malta 2
MX - Messico 2
NZ - Nuova Zelanda 2
RS - Serbia 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AL - Albania 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BO - Bolivia 1
GH - Ghana 1
IM - Isola di Man 1
JM - Giamaica 1
KH - Cambogia 1
KW - Kuwait 1
KZ - Kazakistan 1
LU - Lussemburgo 1
LV - Lettonia 1
MD - Moldavia 1
NO - Norvegia 1
OM - Oman 1
SI - Slovenia 1
SV - El Salvador 1
Totale 13.417
Città #
Southend 2.439
Verona 639
Jacksonville 562
Chandler 525
Singapore 418
Dublin 250
Ashburn 244
Ann Arbor 181
Milan 181
Rome 169
Woodbridge 154
Council Bluffs 152
Houston 114
Wilmington 113
Lawrence 110
Princeton 110
Beijing 101
Helsinki 93
Tokyo 92
Nanjing 85
Jinan 80
Shenyang 65
Kent 57
Dong Ket 56
Hebei 56
Hong Kong 47
Jakarta 45
Naples 44
Los Angeles 42
Boardman 41
Florence 40
Padova 40
Tianjin 40
Turin 36
Changsha 35
Sindelfingen 33
Zhengzhou 33
Vicenza 30
Frankfurt am Main 29
Ottawa 29
Ho Chi Minh City 28
New York 27
Ningbo 25
Norwalk 25
Taiyuan 25
Tallinn 25
Guangzhou 24
Seoul 23
Taizhou 23
Dallas 22
Brussels 21
Haikou 21
Hangzhou 20
Jiaxing 20
Nanchang 20
Santa Clara 19
Amsterdam 18
Redwood City 18
Bolzano 17
Brescia 17
Genoa 17
Lomé 17
Seattle 17
Treviso 17
Bari 16
Bologna 15
Lanzhou 15
Palermo 15
San Mateo 15
Düsseldorf 14
Fairfield 13
Hanoi 13
London 13
Parma 12
Southwark 12
Udine 12
Gold Coast 11
Isola della Scala 11
Kuala Lumpur 11
Redmond 11
San Francisco 11
Trieste 11
Berlin 10
Brisbane 10
Falls Church 10
Moscow 10
Nuremberg 10
San Giovanni Lupatoto 10
Washington 10
Auburn Hills 9
Camden 9
Liverpool 9
Manila 9
Munich 9
Perugia 9
Shanghai 9
Southampton 9
Assemini 8
Barcelona 8
Catania 8
Totale 8.513
Nome #
Logistica e Supply Chain management. Offrire il migliore servizio al cliente ottimizzando i costi 797
After-sales service as a driver for word-of-mouth and customer satisfaction: insights from the automotive industry 648
Green Logistics in Italy: New challenge for sustainable development 636
RESHAPING THE INTERFACE BETWEEN MARKETING AND OPERATIONS IN GLOBALIZING FURNITURE SUPPLY CHAINS 624
A proactive model in sustainable food supply chain: Insight from a case study 600
Il Ruolo Della Logistica Ospedaliera Per Il Miglioramento Delle Performance Operative E Del Livello Di Servizio Al Paziente 196
Assessing The Global Environment 195
La gestione dei RAEE: analisi e implicazioni per la logistica diritorno 163
Le sfide logistiche per una global supply chain 156
Customer Loyalty and Supply Chain Management: Business-To-Business Customer Loyalty Analysis 143
Applicability of Strategic Double Positioning (first part) 141
Beyond green products: how Gen Z value and is willing to buy circular products 140
La valutazione dei fornitori per una logistica globale 137
Caratteristiche di un interporto di successo 132
Applicability of Strategic Double Positioning (second part) 123
CUSTOMER PERCEIVED VALUE IN BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETING: IS IT STILL ENOUGH? 119
Misurare la qualità del servizio dell’operatore logistico nella supply chain alimentare: risultati di un’indagine empirica 116
Decisioni relative alle sponsorizzazioni. Tendenze in Italia. 110
From e-Marketplace to e-Supply Chain: Re-conceptualizing the Relationship Between Virtual and Physical Processes 110
Logistics service quality and customer satisfaction in B2B relationships: a qualitative comparative analysis approach 110
Value drivers for intermediaries in the business to business context: an exploratory study 109
null 109
Linee di sviluppo per l’internazionalizzazionedi nuove piattaforme logistiche. Il caso interporti 108
Antonio Borghesi: il ricordo dei suoi allievi 108
Outsourcing dei servizi logistici: caratteristiche, motivazioni, scelte 107
Searching for the right operations strategy to manage the repair process across the reverse supply chain 106
Il settore agroalimentare veronese in una prospettiva logistica. 105
Ottimizzazione dei flussi informativi in ottica di integrazione della Supply Chain 104
Global logistics: le nuove sfide per le PMI 104
Le nuove potenzialità del doppio posizionamento strategico 104
Marketing visibility: la visibilità dei processi per migliorare il servizio al cliente 103
Demand Management 103
Come le piccole e medie imprese hanno conquistato il mondo. 103
Circular economy: consumer attitudes to products made from urban bio-waste 103
Searching for value drivers in the Business-to-Business marketing: the perception of healthcare professionals 100
Servizio al cliente e gestione dei resi: un ulteriore legame tramarketing e logistica lungo la supply chain 99
Why do People Talk? A Comparison Between Offline WOM and Online WOM 99
Le nuove potenzialità del Doppio Posizionamento Strategico/The new potential of strategic dual positioning 98
Casi ed esperienze di logistica nelle imprese italiane 97
Analisi del costo logistico di prodotto 96
Crescere rimanendo piccoli: Gruppo Italiani Vini 96
Il customer value nelle imprese calzaturiere: competere creando valore per il cliente 93
SERVICE SUPPLY CHAINS INTERMEDIATION: THE MIDDLE MEN PERSPECTIVE 93
A look into the past and future: theories within supply chain management, marketing and management 93
The trigger for positive word of mouth in the after sales service 92
The combined effect of product returns experience and switching costs on B2B customer re-purchase intent 92
An urban biorefinery for food waste and biological sludge conversion into polyhydroxyalkanoates and biogas 90
Achieving customer engagement with social media: A qualitative comparative analysis approach 90
To be or not to be (loyal): Is there a recipe for customer loyalty in the B2B context? 89
From trash to treasure: The impact of consumer perception of bio-waste products in closed-loop supply chains 89
Utilizing blockchain technology for supply chain transparency: A resource orchestration perspective 89
Using big Data in the Supply Chain Context: Opportunities and Challenges 87
Entrepreneurial Initiatives, Organizational Performance and Value Co-Creation: Evidence from a Business-to-Business Context 87
The Environmental Impacts of E-Commerce: A Literature Review 86
Returns Management as a Supply Chain Process: A Look at Marketing/Logistics Integration in Italian Firms 86
La gestione dei resi nelle catene di fornitura - Supply Chain Returns Management 86
L'effetto Amazon sui modelli di business: alcune riflessioni 86
Il processo di gestione dei prodotti-ritorni 85
Effective Returns Management: Enhancing Retailer – Supplier Relationships 85
Il sistema agro-alimentare veronese in una prospettiva logistica 82
Order Placement And Distribution:Their Impact On Satisfaction And Word O fMouth 82
SELL RIGHT, NOT MORE Understanding Internal Integration 81
Consumer Satisfaction and Loyalty in Digital Markets: Exploring the Impact of Their Antecedents 81
La gestione dei resi per un third party logistics 80
Understanding the Value Drivers for Intermediaries: An Exploratory Study in the Heating Industry 80
Integrating Product, In formation and Financial Flows in the Returns Management Process 80
Il territorio Adriatico: Orizzonte storico, geografia del paesaggio, aspetti economici, giuridici e artistici (Volume III) 79
Creating value through returns management: Exploring the marketing–operations interface 78
Marketing internazionale e resilienza. Analisi degli elementi endogeni ed esogeni che influenzano i percorsi di sviluppo delle Pmi italiane in contesti critici 78
Product Returns and Customer Value: A Footware Industry Case 77
The returns management process in supply chain strategy 76
"THE ROLE OF GREEN EXPERIENTIAL QUALITY, SATISFACTION, AND AUTHENTICITY ON TOURISTS PRO-ENVIRONMENTAL INTENTION" 75
The challenge of functional integration and the returns management process: an international perspective 75
The role of servitization for small firms: drivers versus barriers 74
Un’impresa in continua evoluzione: il caso Trafimet 73
The role of facilitators as partial signalers in the context of value perception 73
E- Logistics Service Quality in the digital era: key drivers for gaining customer satisfaction and loyalty. 73
What Do We Really Know About What We Know? The Nature of Relationship Governance in the Reverse Supply Chain 72
Alcuni aspetti del rapporto tra attività. funzioni e processi nella letteratura economico-aziendale 71
Fenomenologia di una macro regione. Sviluppi economici, mutamenti giuridici ed evoluzioni istituzionali nell’alto adriatico tra età moderna e contemporanea 70
Supply Chain Visibility a servizio del cliente.Un metodo per identificare aree di opportunità e di rischio 69
The role of functional integration in managing commercial returns in the fashion industry 69
L'analisi di otto casi di ricerca 68
Understanding the Impact of Return PolicyLeniency on Consumer Purchase, Repurchase, and Return Intentions: A Comparison Between Online and Offline Contexts: An Abstract 68
TOYOTA CARRELLI ELEVATORI ITALY BUSINESS CASE 67
Il processo di gestione dei resi in alcune imprese italiane 67
Logistics service quality: searching for new drivers of 3PL customers’ satisfaction 67
The role of consumers in logistics and supply chain management research: A systematic literature review 66
Customer Value Perspective in Managing Returns: A Case Studyfrom the Italian Footwear Industry 66
L'analisi e la riduzione della spesa come leva per la ricostruzione dei margini. Il caso ACP 66
La gestione dei ritorni come leva di marketing:il caso della distribuzione di elettrodomestici e dell’elettronica di consumo 65
Nuove tecnologie per il fleet management. Caso SGS-TS. 65
Il miglioramento delle previsioni di vendita attraverso l'integrazione dei membri della supply chain 65
A roadmap for applying qualitative comparative analysis in supply chain research: The reverse supply chain case 65
Investigating Sales Management Role in Commercial Returns: Enhancing the changes of customer needs 64
Innovazione continua e brand management: il caso Benincà 63
Managing risks behind returns flow at the interface between strategy and operations 63
Logistics infrastructures and integration between ports 63
Supply chain management for circular economy: conceptual framework and research agenda 63
Supply Chain Risk & Returns Management (SCR2M) 62
Totale 12.076
Categoria #
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article - articoli 16.337
book - libri 2.590
conference - conferenze 12.246
curatela - curatele 859
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selected - selezionate 0
volume - volumi 7.916
Totale 83.670


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020551 0 0 0 0 0 0 0 104 78 157 79 133
2020/20211.658 138 231 134 201 187 146 81 117 91 86 98 148
2021/20221.216 195 227 43 42 60 33 47 87 59 90 103 230
2022/20232.416 169 129 188 586 139 420 76 155 230 94 97 133
2023/20242.251 104 125 211 159 233 161 142 165 38 330 428 155
2024/20252.230 258 305 242 547 321 174 261 122 0 0 0 0
Totale 13.687