RUSSO, IVAN
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 6.563
NA - Nord America 3.265
AS - Asia 1.406
SA - Sud America 45
OC - Oceania 31
AF - Africa 29
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 11.342
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.218
GB - Regno Unito 2.654
IT - Italia 2.019
CN - Cina 826
FR - Francia 416
DE - Germania 352
IE - Irlanda 255
FI - Finlandia 220
SE - Svezia 195
BG - Bulgaria 184
SG - Singapore 139
VN - Vietnam 101
JP - Giappone 93
UA - Ucraina 69
HK - Hong Kong 47
RU - Federazione Russa 45
CA - Canada 43
IN - India 36
TR - Turchia 31
AU - Australia 29
PH - Filippine 28
BE - Belgio 27
KR - Corea 27
NL - Olanda 22
BR - Brasile 17
CH - Svizzera 14
CO - Colombia 13
ES - Italia 12
AT - Austria 11
MY - Malesia 10
IL - Israele 9
PL - Polonia 9
RO - Romania 9
ZA - Sudafrica 9
PE - Perù 8
EG - Egitto 7
IR - Iran 7
LK - Sri Lanka 6
PK - Pakistan 6
SA - Arabia Saudita 6
TH - Thailandia 6
CZ - Repubblica Ceca 5
GR - Grecia 5
HR - Croazia 5
ID - Indonesia 5
LT - Lituania 5
MK - Macedonia 5
PT - Portogallo 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
CL - Cile 4
ET - Etiopia 4
HU - Ungheria 4
CI - Costa d'Avorio 3
DK - Danimarca 3
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 3
NG - Nigeria 3
TW - Taiwan 3
EC - Ecuador 2
EE - Estonia 2
EU - Europa 2
HN - Honduras 2
JO - Giordania 2
KG - Kirghizistan 2
MA - Marocco 2
MM - Myanmar 2
MT - Malta 2
NZ - Nuova Zelanda 2
RS - Serbia 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AL - Albania 1
AZ - Azerbaigian 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BD - Bangladesh 1
BO - Bolivia 1
GH - Ghana 1
IM - Isola di Man 1
IQ - Iraq 1
JM - Giamaica 1
KH - Cambogia 1
KW - Kuwait 1
KZ - Kazakistan 1
LU - Lussemburgo 1
LV - Lettonia 1
MD - Moldavia 1
OM - Oman 1
SI - Slovenia 1
SV - El Salvador 1
Totale 11.342
Città #
Southend 2.439
Verona 599
Jacksonville 562
Chandler 525
Dublin 250
Ann Arbor 181
Ashburn 159
Woodbridge 154
Council Bluffs 149
Milan 132
Rome 123
Houston 114
Wilmington 113
Lawrence 111
Princeton 111
Beijing 97
Tokyo 92
Nanjing 84
Jinan 79
Singapore 71
Shenyang 65
Helsinki 62
Kent 58
Dong Ket 56
Hebei 56
Los Angeles 40
Tianjin 40
Boardman 39
Hong Kong 39
Padova 36
Naples 34
Changsha 33
Sindelfingen 33
Zhengzhou 32
Florence 30
Ottawa 29
Vicenza 29
New York 25
Ningbo 25
Norwalk 25
Taiyuan 25
Frankfurt am Main 24
Guangzhou 23
Taizhou 23
Brussels 21
Haikou 21
Jiaxing 20
Nanchang 20
Hangzhou 19
Seoul 19
Redwood City 18
Turin 18
Bolzano 17
Seattle 17
Treviso 17
Lanzhou 15
San Mateo 15
Düsseldorf 14
Palermo 14
Brescia 13
Fairfield 13
London 12
Parma 12
Udine 12
Dallas 11
Gold Coast 11
Isola della Scala 11
Redmond 11
Trieste 11
Bari 10
Berlin 10
Falls Church 10
Genoa 10
San Francisco 10
Washington 10
Auburn Hills 9
Bologna 9
Ho Chi Minh City 9
Munich 9
Nuremberg 9
Assemini 8
Barcelona 8
Dearborn 8
Roccafranca 8
Fuzhou 7
Galliate 7
Melbourne 7
Perugia 7
Phoenix 7
Pieve di Soligo 7
Quezon City 7
Rotterdam 7
Sacile 7
San Giovanni Lupatoto 7
Southampton 7
Valley Center 7
Amsterdam 6
Bamberg 6
Chicago 6
Chions 6
Totale 7.653
Nome #
RESHAPING THE INTERFACE BETWEEN MARKETING AND OPERATIONS IN GLOBALIZING FURNITURE SUPPLY CHAINS 608
Logistica e Supply Chain management. Offrire il migliore servizio al cliente ottimizzando i costi 608
Green Logistics in Italy: New challenge for sustainable development 597
A proactive model in sustainable food supply chain: Insight from a case study 587
After-sales service as a driver for word-of-mouth and customer satisfaction: insights from the automotive industry 403
Assessing The Global Environment 186
Il Ruolo Della Logistica Ospedaliera Per Il Miglioramento Delle Performance Operative E Del Livello Di Servizio Al Paziente 161
La gestione dei RAEE: analisi e implicazioni per la logistica diritorno 139
Customer Loyalty and Supply Chain Management: Business-To-Business Customer Loyalty Analysis 134
Applicability of Strategic Double Positioning (first part) 128
Beyond green products: how Gen Z value and is willing to buy circular products 127
Le sfide logistiche per una global supply chain 121
La valutazione dei fornitori per una logistica globale 118
Applicability of Strategic Double Positioning (second part) 112
Caratteristiche di un interporto di successo 111
null 109
CUSTOMER PERCEIVED VALUE IN BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETING: IS IT STILL ENOUGH? 108
Misurare la qualità del servizio dell’operatore logistico nella supply chain alimentare: risultati di un’indagine empirica 102
From e-Marketplace to e-Supply Chain: Re-conceptualizing the Relationship Between Virtual and Physical Processes 102
Value drivers for intermediaries in the business to business context: an exploratory study 101
Linee di sviluppo per l’internazionalizzazionedi nuove piattaforme logistiche. Il caso interporti 99
Il settore agroalimentare veronese in una prospettiva logistica. 98
Demand Management 97
Come le piccole e medie imprese hanno conquistato il mondo. 96
Antonio Borghesi: il ricordo dei suoi allievi 96
Marketing visibility: la visibilità dei processi per migliorare il servizio al cliente 95
Circular economy: consumer attitudes to products made from urban bio-waste 93
Searching for value drivers in the Business-to-Business marketing: the perception of healthcare professionals 91
Why do People Talk? A Comparison Between Offline WOM and Online WOM 91
Outsourcing dei servizi logistici: caratteristiche, motivazioni, scelte 90
Crescere rimanendo piccoli: Gruppo Italiani Vini 90
Le nuove potenzialità del Doppio Posizionamento Strategico/The new potential of strategic dual positioning 90
Decisioni relative alle sponsorizzazioni. Tendenze in Italia. 90
Ottimizzazione dei flussi informativi in ottica di integrazione della Supply Chain 89
SERVICE SUPPLY CHAINS INTERMEDIATION: THE MIDDLE MEN PERSPECTIVE 89
Searching for the right operations strategy to manage the repair process across the reverse supply chain 89
The combined effect of product returns experience and switching costs on B2B customer re-purchase intent 87
Analisi del costo logistico di prodotto 85
Logistics service quality and customer satisfaction in B2B relationships: a qualitative comparative analysis approach 85
Servizio al cliente e gestione dei resi: un ulteriore legame tramarketing e logistica lungo la supply chain 84
The trigger for positive word of mouth in the after sales service 84
Casi ed esperienze di logistica nelle imprese italiane 82
Il customer value nelle imprese calzaturiere: competere creando valore per il cliente 82
To be or not to be (loyal): Is there a recipe for customer loyalty in the B2B context? 81
Il processo di gestione dei prodotti-ritorni 80
Using big Data in the Supply Chain Context: Opportunities and Challenges 80
Achieving customer engagement with social media: A qualitative comparative analysis approach 79
Global logistics: le nuove sfide per le PMI 78
Entrepreneurial Initiatives, Organizational Performance and Value Co-Creation: Evidence from a Business-to-Business Context 78
From trash to treasure: The impact of consumer perception of bio-waste products in closed-loop supply chains 77
An urban biorefinery for food waste and biological sludge conversion into polyhydroxyalkanoates and biogas 77
Il sistema agro-alimentare veronese in una prospettiva logistica 76
La gestione dei resi nelle catene di fornitura - Supply Chain Returns Management 76
Le nuove potenzialità del doppio posizionamento strategico 76
Returns Management as a Supply Chain Process: A Look at Marketing/Logistics Integration in Italian Firms 75
Understanding the Value Drivers for Intermediaries: An Exploratory Study in the Heating Industry 75
A look into the past and future: theories within supply chain management, marketing and management 75
Creating value through returns management: Exploring the marketing–operations interface 73
Order Placement And Distribution:Their Impact On Satisfaction And Word O fMouth 73
Utilizing blockchain technology for supply chain transparency: A resource orchestration perspective 73
The challenge of functional integration and the returns management process: an international perspective 72
Effective Returns Management: Enhancing Retailer – Supplier Relationships 72
La gestione dei resi per un third party logistics 72
Product Returns and Customer Value: A Footware Industry Case 72
SELL RIGHT, NOT MORE Understanding Internal Integration 72
The returns management process in supply chain strategy 71
Il territorio Adriatico: Orizzonte storico, geografia del paesaggio, aspetti economici, giuridici e artistici (Volume III) 70
Consumer Satisfaction and Loyalty in Digital Markets: Exploring the Impact of Their Antecedents 69
The role of servitization for small firms: drivers versus barriers 68
The role of facilitators as partial signalers in the context of value perception 67
Integrating Product, In formation and Financial Flows in the Returns Management Process 66
Understanding the Impact of Return PolicyLeniency on Consumer Purchase, Repurchase, and Return Intentions: A Comparison Between Online and Offline Contexts: An Abstract 66
E- Logistics Service Quality in the digital era: key drivers for gaining customer satisfaction and loyalty. 66
Supply Chain Visibility a servizio del cliente.Un metodo per identificare aree di opportunità e di rischio 65
Un’impresa in continua evoluzione: il caso Trafimet 65
Marketing internazionale e resilienza. Analisi degli elementi endogeni ed esogeni che influenzano i percorsi di sviluppo delle Pmi italiane in contesti critici 65
L'effetto Amazon sui modelli di business: alcune riflessioni 65
L'analisi di otto casi di ricerca 64
Fenomenologia di una macro regione. Sviluppi economici, mutamenti giuridici ed evoluzioni istituzionali nell’alto adriatico tra età moderna e contemporanea 64
What Do We Really Know About What We Know? The Nature of Relationship Governance in the Reverse Supply Chain 63
TOYOTA CARRELLI ELEVATORI ITALY BUSINESS CASE 61
L'analisi e la riduzione della spesa come leva per la ricostruzione dei margini. Il caso ACP 59
null 58
Customer Value Perspective in Managing Returns: A Case Studyfrom the Italian Footwear Industry 58
Il processo di gestione dei resi in alcune imprese italiane 56
Innovazione continua e brand management: il caso Benincà 56
The role of functional integration in managing commercial returns in the fashion industry 56
Il miglioramento delle previsioni di vendita attraverso l'integrazione dei membri della supply chain 56
Logistics service quality: searching for new drivers of 3PL customers’ satisfaction 56
Logistics infrastructures and integration between ports 56
Managing risks behind returns flow at the interface between strategy and operations 55
Investigating Sales Management Role in Commercial Returns: Enhancing the changes of customer needs 55
Supply chain management for circular economy: conceptual framework and research agenda 55
Supply Chain Risk & Returns Management (SCR2M) 54
A roadmap for applying qualitative comparative analysis in supply chain research: The reverse supply chain case 54
"THE ROLE OF GREEN EXPERIENTIAL QUALITY, SATISFACTION, AND AUTHENTICITY ON TOURISTS PRO-ENVIRONMENTAL INTENTION" 52
null 51
La gestione dei ritorni come leva di marketing:il caso della distribuzione di elettrodomestici e dell’elettronica di consumo 51
The impact of tourism on residents' intention to stay. A qualitative comparative analysis 50
Nuove tecnologie per il fleet management. Caso SGS-TS. 50
Totale 10.489
Categoria #
all - tutte 32.606
article - articoli 12.466
book - libri 2.077
conference - conferenze 9.514
curatela - curatele 697
other - altro 1.561
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 6.291
Totale 65.212


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.389 166 62 73 141 125 118 153 104 78 157 79 133
2020/20211.658 138 231 134 201 187 146 81 117 91 86 98 148
2021/20221.217 195 227 43 42 60 33 47 87 59 90 103 231
2022/20232.430 172 130 190 587 139 422 76 158 230 96 97 133
2023/20242.256 104 125 211 159 233 162 143 165 38 330 430 156
2024/2025101 101 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 11.578