RUSSO, IVAN

RUSSO, IVAN  

DIPARTIMENTO DI ECONOMIA AZIENDALE  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 112 (tempo di esecuzione: 0.021 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Achieving customer engagement with social media: A qualitative comparative analysis approach 1-gen-2019 Gligor, David; Bozkurt, Siddik; Russo, Ivan
The Adriatic Territory. Historical overview, landscape geography, economic, legal and artistic aspects 1-gen-2017 de Vergottini, G.; Piergigli, V.; Russo, Ivan
After-sales service as a driver for word-of-mouth and customer satisfaction: insights from the automotive industry 1-gen-2015 Confente, Ilenia; Russo, Ivan
Alcuni aspetti del rapporto tra attività. funzioni e processi nella letteratura economico-aziendale 1-gen-2006 Russo, Ivan
Analisi del costo logistico di prodotto 1-gen-2007 Russo, Ivan
Analisi Delle Infrastrutture Logistiche Del Nord Adriatico 1-gen-2020 Russo, I.; Masorgo, N.
L'analisi e la riduzione della spesa come leva per la ricostruzione dei margini. Il caso ACP 1-gen-2009 Biscaro, R.; Signori, Paola; Russo, Ivan
Antonio Borghesi: il ricordo dei suoi allievi 1-gen-2017 Confente, Ilenia; Gaudenzi, Barbara; Russo, Ivan; Signori, Paola
Applicability of Strategic Double Positioning (first part) 1-gen-2005 Signori, Paola; Borghesi, Antonio; Gaudenzi, Barbara; Russo, Ivan
Applicability of Strategic Double Positioning (second part) 1-gen-2006 Borghesi, Antonio; Signori, Paola; Russo, Ivan; Gaudenzi, Barbara
Assessing The Global Environment 1-gen-2007 Myers, M. B.; Borghesi, Antonio; Russo, Ivan
Caratteristiche di un interporto di successo 1-gen-2004 Russo, Ivan; Borghesi, Antonio
Casi ed esperienze di logistica nelle imprese italiane 1-gen-2009 Borghesi, Antonio; Gaudenzi, Barbara; Russo, Ivan
The challenge of functional integration and the returns management process: an international perspective 1-gen-2015 Russo, Ivan; Frankel, R.; Mollenkopf, D.; ., . M
The challenge of remanufactured products: the role of returns policy and channel structure to reduce consumers' perceived risk 1-gen-2021 Confente, I.; Russo, I.; Peinkofer, S.; Frankel, R.
Circular economy: consumer attitudes to products made from urban bio-waste 1-gen-2019 Russo, I.; Confente, I.
The combined effect of product returns experience and switching costs on B2B customer re-purchase intent 1-gen-2017 Russo, Ivan; Confente, Ilenia; Gligor M., David; Cobelli, Nicola
Come le piccole e medie imprese hanno conquistato il mondo. 1-gen-2007 Russo, Ivan; Confente, Ilenia
Consumer Satisfaction and Loyalty in Digital Markets: Exploring the Impact of Their Antecedents 1-gen-2018 Russo, I.; Confente, I.; Borghesi, A.
Creating value through returns management: Exploring the marketing–operations interface 1-gen-2011 Mollenkopf, D. A.; Frankel, R.; Russo, Ivan