RUSSO, IVAN

RUSSO, IVAN  

DIPARTIMENTO DI ECONOMIA AZIENDALE  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 31 (tempo di esecuzione: 0.023 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
The challenge of functional integration and the returns management process: an international perspective 1-gen-2015 Russo, Ivan; Frankel, R.; Mollenkopf, D.; ., . M
CUSTOMER PERCEIVED VALUE IN BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETING: IS IT STILL ENOUGH? 1-gen-2014 Russo, Ivan; Confente, Ilenia; Cobelli, Nicola
Customer Value Perspective in Managing Returns: A Case Studyfrom the Italian Footwear Industry 1-gen-2011 Russo, Ivan; Cardinali, S.
Decisioni relative alle sponsorizzazioni. Tendenze in Italia. 1-gen-2007 Signori, Paola; Russo, Ivan
E- Logistics Service Quality in the digital era: key drivers for gaining customer satisfaction and loyalty. 1-gen-2018 Russo, I.; Confente, I.; Masorgo, Nicolò
Effective Returns Management: Enhancing Retailer – Supplier Relationships 1-gen-2010 Frankel, R.; Mollenkopf, D.; Russo, Ivan
La gestione dei ritorni come leva di marketing:il caso della distribuzione di elettrodomestici e dell’elettronica di consumo 1-gen-2008 Russo, Ivan
Green Logistics in Italy: New challenge for sustainable development 1-gen-2009 Confente, Ilenia; Russo, Ivan
How Environmentally Friendly is E-Commerce? An Exploration into Young Shoppers’ Perceptions and Preferences 1-gen-2018 Brunetti, Federico; Russo, Ivan; Confente, Ilenia
Imprese calzaturiere e sales management: implicazioni strategico-operative della gestione dei ritorni 1-gen-2010 Cardinali, S.; Russo, Ivan
Integrating Product, In formation and Financial Flows in the Returns Management Process 1-gen-2013 Frankel, R.; Mollenkopf, D.; Russo, Ivan
Investigating Sales Management Role in Commercial Returns: Enhancing the changes of customer needs 1-gen-2015 Russo, Ivan; Palanga, P.; Cardinali, S.
Le nuove potenzialità del doppio posizionamento strategico 1-gen-2010 Signori, Paola; Gaudenzi, Barbara; Russo, Ivan
Managing risks behind returns flow at the interface between strategy and operations 1-gen-2012 Gaudenzi, Barbara; Russo, Ivan
Marketing visibility: la visibilità dei processi per migliorare il servizio al cliente 1-gen-2006 Signori, Paola; Russo, Ivan; Gaudenzi, Barbara
Misurare la qualità del servizio dell’operatore logistico nella supply chain alimentare: risultati di un’indagine empirica 1-gen-2014 Gaudenzi, Barbara; Russo, Ivan; Confente, Ilenia; Borghesi, Antonio
Order Placement And Distribution:Their Impact On Satisfaction And Word O fMouth 1-gen-2015 Russo, Ivan; Gaudenzi, Barbara; Confente, Ilenia; Borghesi, Antonio
RESHAPING THE INTERFACE BETWEEN MARKETING AND OPERATIONS IN GLOBALIZING FURNITURE SUPPLY CHAINS 1-gen-2013 Buciuni, Giulio; Russo, Ivan; Mola, Lapo
Returns Management as a Supply Chain Process: A Look at Marketing/Logistics Integration in Italian Firms 1-gen-2007 Russo, Ivan; Mollenkopf, D.; Frankel, R.
Searching for value drivers in the Business-to-Business marketing: the perception of healthcare professionals 1-gen-2014 Russo, Ivan; Confente, Ilenia; Cobelli, Nicola