BONFANTI, Angelo
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 4.870
NA - Nord America 3.448
AS - Asia 1.704
SA - Sud America 31
OC - Oceania 27
AF - Africa 18
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 10.101
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.407
IT - Italia 2.214
CN - Cina 1.176
GB - Regno Unito 937
FR - Francia 335
IE - Irlanda 309
SE - Svezia 266
DE - Germania 246
FI - Finlandia 209
SG - Singapore 131
RU - Federazione Russa 103
JP - Giappone 99
KR - Corea 64
UA - Ucraina 61
ES - Italia 51
KZ - Kazakistan 48
CA - Canada 38
HK - Hong Kong 35
TR - Turchia 32
AU - Australia 26
NL - Olanda 26
VN - Vietnam 20
BR - Brasile 19
CH - Svizzera 19
BE - Belgio 16
AT - Austria 15
CZ - Repubblica Ceca 14
PH - Filippine 14
MY - Malesia 12
PT - Portogallo 11
ID - Indonesia 9
PL - Polonia 9
IN - India 8
KE - Kenya 7
PE - Perù 7
TH - Thailandia 7
TW - Taiwan 6
AE - Emirati Arabi Uniti 5
CL - Cile 5
IL - Israele 5
IR - Iran 5
PK - Pakistan 5
BG - Bulgaria 4
GR - Grecia 4
LK - Sri Lanka 4
RO - Romania 4
AM - Armenia 3
BY - Bielorussia 3
EG - Egitto 3
EU - Europa 3
GE - Georgia 3
LV - Lettonia 3
MA - Marocco 3
PS - Palestinian Territory 3
SA - Arabia Saudita 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
DK - Danimarca 2
HU - Ungheria 2
NP - Nepal 2
ZA - Sudafrica 2
AZ - Azerbaigian 1
CU - Cuba 1
DO - Repubblica Dominicana 1
GH - Ghana 1
HR - Croazia 1
IQ - Iraq 1
IS - Islanda 1
MD - Moldavia 1
MN - Mongolia 1
NG - Nigeria 1
NO - Norvegia 1
NZ - Nuova Zelanda 1
OM - Oman 1
PA - Panama 1
SC - Seychelles 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 10.101
Città #
Southend 798
Chandler 543
Verona 513
Jacksonville 463
Woodbridge 320
Dublin 297
Ashburn 276
Ann Arbor 185
Beijing 167
Jinan 137
Houston 134
Lawrence 128
Princeton 127
Milan 126
Wilmington 120
Nanjing 119
Rome 111
Tokyo 98
Shenyang 85
Singapore 77
Redmond 62
Seoul 60
Tianjin 54
Hebei 52
Ningbo 52
Almaty 48
Changsha 45
Boardman 44
Helsinki 42
New York 41
Zhengzhou 38
Nanchang 37
Haikou 36
Padova 36
Taizhou 36
Hangzhou 34
Bologna 33
Bolzano 33
Redwood City 32
Sevilla 30
Naples 27
Sindelfingen 27
Jiaxing 26
Kowloon 26
Lanzhou 25
Guangzhou 23
Seattle 23
Turin 23
Fairfield 21
Washington 20
Fuzhou 18
Taiyuan 18
Cagliari 17
Toronto 17
Brussels 15
Munich 15
Phoenix 15
San Francisco 15
Trento 14
Albaredo d'Adige 13
Pieve di Soligo 13
San Martino Buon Albergo 13
Vicenza 13
Bussolengo 12
Modena 12
Perugia 12
Udine 12
Norwalk 11
Salerno 11
Brno 10
Florence 10
London 10
Los Angeles 10
Sydney 10
Vienna 10
Chicago 9
Elora 9
Kent 9
Melbourne 9
Novara 9
Torino 9
Venice 9
Auburn Hills 8
Bergamo 8
Bremen 8
Brescia 8
Capalbio 8
Catanzaro 8
Dong Ket 8
Ferrara 8
Genoa 8
Merate 8
Moscow 8
Paris 8
Xi'an 8
Amsterdam 7
Bari 7
Falls Church 7
Lancaster 7
Lappeenranta 7
Totale 6.438
Nome #
Organizzazione e management tra struttura organizzativa e conduzione del personale 472
La saggezza di Re Artù: la tavola rotonda come metafora per creare organizzazioni intelligenti 228
Customer shopping experience: le sfide del retail tra spazio fisico e digitale 228
L’incidenza della professionalità sul valore percepito dal cliente e sulla sua soddisfazione nel processo di erogazione del servizio: un primo modello di analisi 214
Geomarketing to support the strategies of the Gardaland amusement park 147
Alla ricerca dell'armonizzazione dei conflitti organizzativi interni all'impresa 133
Le Banche di Credito Cooperativo un futuro che viene da lontano 128
Exploring relevance in scholarly top journals of management: First steps of a research 119
Developing Territorial Identity: The Experience of Historical Italian Companies 117
Developing Service Orientation Culture in Luxury Hotels 113
Managing Knowledge for “Corporate Social Innovation”: a cross-cultural comparison between Italian and Iranian firms 109
Business theatre in management studies: a structured literature review and future research directions 108
Scholarly management journals: are they relevant for practitioners? Results of a pilot study 108
Business Theatre Management Training: Peculiarities, Advantages and Disadvantages of the Performing-Lesson 105
Effects of Customer Education in Terms of Customer Perceived Value: The Role of Customer Evaluation Skills 105
The Last Minute Market Model: An Innovative Service of Efficient Assortment Management in a Sustainability Perspective 101
Crowdcrafting as a new manufacturing model: the experience of Berto Salotti 101
La responsabilità sociale: un tema nuovo che viene da lontano? 100
Creare valore educando il cliente alla sostenibilità. Quale ruolo per l’impresa commerciale? 98
Effective public speaking: a conceptual framework in the corporate-communication field 98
Scholarly Management Journals: Are They Relevant for Practitioners? Results of a Pilot Study 98
Exploring the Importance of Basic Hotel Attributes: A Focus on Senior Wellness Tourists 97
I blog aziendali e la comunicazione organizzativa tra reale necessità e moda manageriale 96
Le scelte green del settore grocery quale fonte di vantaggio competitivo 96
L’architettura industriale esperienziale italiana: primi risultati di un’indagine esplorativa 96
Corporate culture and firm performance: a service oriented perspective 94
Natural Gas Distribution Industry in Italy: Ongoing Changes and Emerging Problems at the Competitive Level 92
The In-Store Shopping Experience: A Systematic Literature Review 92
La guerra dei talenti: come sedurre e trattenere i manager di qualità 91
Hotel Responses to Guests’ Online Reviews: An Exploratory Study on Communication Styles 91
Empowering customer education: a research agenda for marketing studies 91
Learners’ Academic Motivation, Assertiveness and Career expectations in the transition from College to Entrepreneurship. The House of Brains - HoB Project 91
Do Codes of Ethics Reveal a University’s Commitment to Sustainable Development? Evidence from Italy 89
Customer Education, Evaluation Skills And Perceived Value: A Theoretical Framework 88
L’approccio sistemico vitale in azione: alla scoperta di imprese vitali e sostenibili 88
Satisfying and delighting senior guests at hotels 87
Digital transformation challenges: Strategies emerging from a multi-stakeholder approach 87
Managing responses to online reviews: an opportunity for value co-creation? 86
Customers’ Needs and Expectations on Servicescape Surveillance Management 86
L’impresa commerciale tra business e solidarietà territoriale: l’esperienza di Coop 85
Quality and perceived value in career guidance e-services 85
Il mutualismo delle Banche di Credito Cooperativo: strumento per superare la crisi e favorire lo sviluppo sostenibile del territorio 84
Il ruolo del capitale sociale territoriale nei processi di internazionalizzazione delle PMI 83
The Last Minute Market model: an innovative service of efficient assortment management in a sustainability perspective 83
Value co-creation in the hospitality industry: Learning from the Vascitour experience 83
Cambiare o non cambiare il commercialista? Questo è il dilemma 83
Italian Craft Firms Between Digital Manufacturing, Open Innovation, and Servitization 82
Developing knowledge through industrial archaeology: evidence from Italy 81
Il valore del confronto nei processi decisionali 80
A conceptual service quality map: The value of a wide opened perspective 80
Characterizing the mission statements of benefit corporations: Empirical evidence from Italy 80
The impact of e-service quality and information quality on perceived value in career guidance e-services for students 79
Il valore dello store design nel settore grocery: le scelte differenzianti della catena distributiva MPreis 78
How Companies can contribute to the Territory-Identity Development: Empirical Evidences from Italian Businesses Cases 78
The effect of signage and emotions on satisfaction with the servicescape: An empirical investigation in a healthcare service setting 78
Exploring the modes of organizational learning: Features from the Open Factory event 78
Checkpoint Systems: prevenire i furti nei punti vendita 76
The local government's role in fostering a culture for a return to town centre shopping 73
Il capitale umano e organizzativo presente all’interno delle BCC 73
Dallo sviluppo sostenibile all'inclusione sociale: le esperienze imprenditoriali italiane 73
Developing entrepreneurial learning triggered by factory tours 73
Creare valore educando il cliente alla sostenibilità. Quale ruolo per l’impresa commerciale? 72
What management is: spunti di riflessione 71
“Certi tesori esistono soltanto per chi batte per primo una strada nuova?: l'esperienza di Novellini Giovanni srl 71
Pleased to serve you: improving service quality through business theatre 71
Customer Education Programs: An Investigation in Italian Opera Theatres and Foundations 71
Cultural drivers of social entrepreneurship: Evidence from Ukraine 71
Modes of organizational learning in entrepreneurial firms: Lessons from the Open Factory Network 71
L’impatto della sfiducia nelle relazioni organizzative aziendali 69
Gli approcci strategici green del settore grocery: opportunità e criticità per un duraturo vantaggio competitivo 69
Social entrepreneurship and corporate architecture: evidence from Italy 69
Box di approfondimento - Un viaggio alla scoperta degli hotel emozionali di Gardaland 69
The impact of the Covid-19 pandemic on customer experience design: The hotel managers’ perspective 69
Industrial digitalization: Systematic literature review and research agenda 69
Do the investments in architectural design help companies to be more sustainable? Findings from an exploratory study 68
A Dilemma for Retailers: How to Make Store Surveillance Secure and Appealing to Shoppers 67
Drawing up codes of ethics of higher education institutions: Evidence from Italian universities 66
Creating memorable service experiences to hotel senior guests 66
Le Banche di Credito Cooperativo: dalla storia i tratti di un modello di successo … in cambiamento 65
I problemi di confronto operativo tra teoria e pratica 65
Servicescape navigation: a customer typology based on the wayfinding ability of Italian hospital visitors 65
Recycling behaviour in higher education institutions: a systematic literature review 65
Management dell'ascolto: tutto cio' che le persone e le organizzazioni devono sapere prima di comunicare e per comunicare meglio 64
Sviluppo sostenibile in azione: il ruolo delle Banche di Credito Cooperativo nella comunità locale 64
The perceptions of Italian farmers’ market shoppers and strategic directions for customer-company-territory interaction (CCTI) 64
L’architettura industriale come fonte innovativa per la competitività aziendale e per l’integrazione territoriale 63
Effective Surveillance Management during Service Encounters: A Conceptual Framework 63
Open factory events as triggers of interactive learning in organizations 63
L’incidenza della professionalità sul valore percepito dal cliente e sulla sua soddisfazione durante il service encounter 61
Enhancing cultural tourism through the development of memorable experiences: the “Food Democracy Museum” as a phygital project 61
Sviluppo sostenibile in azione: il ruolo delle Banche di Credito Cooperativo nella comunità locale 60
New Techniques for Management Training 60
Networks for Social Innovation: Devoting “Learning Spaces” to Social Aims 60
Il contributo della segnaletica alla qualità del servizio 58
Cultural insights of CSI: how do Italian and Iranian firms differ? 58
The effect of performance quality and customer education on attitudinal loyalty. A cross-country study of opera festival attendees 56
Dimensions and triggers of memorable tourism experiences: evidence from Italian social enterprises 55
Interior Design and Listening to Customers. The Experience of the Cooperative Credit Banks in the Veneto Region 54
Towards an Approach to Signage Management Quality (SMQ) 54
Designing a memorable in-store customer shopping experience: practical evidence from sports equipment retailers 54
Totale 8.927
Categoria #
all - tutte 30.864
article - articoli 15.261
book - libri 669
conference - conferenze 9.403
curatela - curatele 0
other - altro 406
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 5.125
Totale 61.728


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.086 186 22 26 65 91 157 83 121 63 79 94 99
2020/20211.461 296 267 70 158 161 112 41 89 76 35 115 41
2021/20221.142 213 136 65 16 20 70 28 73 72 49 77 323
2022/20232.257 183 186 211 339 198 493 74 135 193 52 114 79
2023/20242.105 115 136 145 239 263 264 136 162 27 160 312 146
2024/2025134 134 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 10.398