BONFANTI, Angelo
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 6.178
NA - Nord America 3.976
AS - Asia 3.370
SA - Sud America 430
AF - Africa 60
OC - Oceania 32
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 14.049
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.905
IT - Italia 2.953
CN - Cina 1.319
SG - Singapore 1.104
GB - Regno Unito 967
HK - Hong Kong 411
FR - Francia 387
BR - Brasile 384
RU - Federazione Russa 357
DE - Germania 319
IE - Irlanda 309
SE - Svezia 279
FI - Finlandia 241
KR - Corea 105
JP - Giappone 102
UA - Ucraina 66
ES - Italia 64
TR - Turchia 50
CA - Canada 49
KZ - Kazakistan 48
NL - Olanda 48
PT - Portogallo 39
AU - Australia 31
VN - Vietnam 31
CH - Svizzera 26
PH - Filippine 26
AT - Austria 24
IN - India 24
BE - Belgio 19
ID - Indonesia 19
MY - Malesia 16
CZ - Repubblica Ceca 14
PL - Polonia 14
TG - Togo 13
ZA - Sudafrica 13
KE - Kenya 12
PK - Pakistan 12
AR - Argentina 11
IQ - Iraq 11
PE - Perù 11
TH - Thailandia 9
TW - Taiwan 9
CL - Cile 8
IL - Israele 8
MX - Messico 8
BD - Bangladesh 7
AE - Emirati Arabi Uniti 6
BY - Bielorussia 6
IR - Iran 6
MA - Marocco 6
RO - Romania 6
NP - Nepal 5
UZ - Uzbekistan 5
AZ - Azerbaigian 4
BG - Bulgaria 4
CO - Colombia 4
DO - Repubblica Dominicana 4
EC - Ecuador 4
GR - Grecia 4
JM - Giamaica 4
JO - Giordania 4
KG - Kirghizistan 4
LK - Sri Lanka 4
LV - Lettonia 4
SA - Arabia Saudita 4
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 4
AM - Armenia 3
EG - Egitto 3
EU - Europa 3
GE - Georgia 3
HR - Croazia 3
LT - Lituania 3
PS - Palestinian Territory 3
PY - Paraguay 3
SM - San Marino 3
TN - Tunisia 3
AL - Albania 2
BO - Bolivia 2
DK - Danimarca 2
DZ - Algeria 2
HN - Honduras 2
HU - Ungheria 2
LB - Libano 2
NG - Nigeria 2
OM - Oman 2
PA - Panama 2
QA - Qatar 2
RS - Serbia 2
SN - Senegal 2
VE - Venezuela 2
BA - Bosnia-Erzegovina 1
CI - Costa d'Avorio 1
CR - Costa Rica 1
CU - Cuba 1
GA - Gabon 1
GH - Ghana 1
IM - Isola di Man 1
IS - Islanda 1
KH - Cambogia 1
LU - Lussemburgo 1
Totale 14.042
Città #
Southend 798
Singapore 661
Verona 568
Chandler 543
Jacksonville 465
Hong Kong 372
Ashburn 339
Woodbridge 320
Dublin 297
Milan 228
Beijing 186
Ann Arbor 185
Rome 169
Houston 137
Jinan 137
Lawrence 128
Princeton 127
Wilmington 120
Nanjing 119
Tokyo 100
The Dalles 99
Shenyang 87
Helsinki 67
Seoul 64
Redmond 62
Naples 61
Tianjin 56
Munich 55
Bologna 54
Hebei 52
Ningbo 52
Padova 51
Almaty 48
Columbus 48
Changsha 47
New York 45
Boardman 44
Zhengzhou 39
Bolzano 37
Nanchang 37
Turin 37
Haikou 36
Hangzhou 36
Taizhou 36
Redwood City 32
Sevilla 30
Dallas 28
Modena 28
Sindelfingen 27
São Paulo 27
Jiaxing 26
Kowloon 26
Lanzhou 25
Seattle 25
Guangzhou 24
Santa Clara 24
Genoa 23
Los Angeles 23
San Francisco 23
Cagliari 22
Washington 22
Fairfield 21
Florence 21
Venice 21
Lisbon 20
Bari 19
Fuzhou 19
Mantova 19
Taiyuan 19
Phoenix 18
Toronto 17
Parma 16
Brussels 15
Perugia 15
Vicenza 15
Amsterdam 14
Council Bluffs 14
Trento 14
Vienna 14
Afragola 13
Albaredo d'Adige 13
Lomé 13
London 13
Moscow 13
Palermo 13
Pieve di Soligo 13
San Martino Buon Albergo 13
Sydney 13
Brasília 12
Bussolengo 12
Nairobi 12
Udine 12
Bergamo 11
Norwalk 11
Pescara 11
Rio de Janeiro 11
Salerno 11
Belo Horizonte 10
Brescia 10
Brno 10
Totale 8.245
Nome #
Organizzazione e management tra struttura organizzativa e conduzione del personale 859
Customer shopping experience: le sfide del retail tra spazio fisico e digitale 306
La saggezza di Re Artù: la tavola rotonda come metafora per creare organizzazioni intelligenti 264
L’incidenza della professionalità sul valore percepito dal cliente e sulla sua soddisfazione nel processo di erogazione del servizio: un primo modello di analisi 235
Alla ricerca dell'armonizzazione dei conflitti organizzativi interni all'impresa 187
Geomarketing to support the strategies of the Gardaland amusement park 172
Le Banche di Credito Cooperativo un futuro che viene da lontano 169
Business Theatre Management Training: Peculiarities, Advantages and Disadvantages of the Performing-Lesson 169
Industrial digitalization: Systematic literature review and research agenda 160
Developing Territorial Identity: The Experience of Historical Italian Companies 156
Exploring relevance in scholarly top journals of management: First steps of a research 156
Developing Service Orientation Culture in Luxury Hotels 151
Scholarly Management Journals: Are They Relevant for Practitioners? Results of a Pilot Study 146
Business theatre in management studies: a structured literature review and future research directions 146
Effects of Customer Education in Terms of Customer Perceived Value: The Role of Customer Evaluation Skills 146
Satisfying and delighting senior guests at hotels 138
Managing Knowledge for “Corporate Social Innovation”: a cross-cultural comparison between Italian and Iranian firms 135
Exploring the Importance of Basic Hotel Attributes: A Focus on Senior Wellness Tourists 132
The In-Store Shopping Experience: A Systematic Literature Review 131
La responsabilità sociale: un tema nuovo che viene da lontano? 130
I blog aziendali e la comunicazione organizzativa tra reale necessità e moda manageriale 129
Scholarly management journals: are they relevant for practitioners? Results of a pilot study 129
Effective public speaking: a conceptual framework in the corporate-communication field 128
Empowering customer education: a research agenda for marketing studies 126
Hotel Responses to Guests’ Online Reviews: An Exploratory Study on Communication Styles 125
Crowdcrafting as a new manufacturing model: the experience of Berto Salotti 120
Creare valore educando il cliente alla sostenibilità. Quale ruolo per l’impresa commerciale? 119
The Last Minute Market Model: An Innovative Service of Efficient Assortment Management in a Sustainability Perspective 119
Customer Education, Evaluation Skills And Perceived Value: A Theoretical Framework 119
Characterizing the mission statements of benefit corporations: Empirical evidence from Italy 118
La guerra dei talenti: come sedurre e trattenere i manager di qualità 117
A conceptual service quality map: The value of a wide opened perspective 117
Le scelte green del settore grocery quale fonte di vantaggio competitivo 116
Digital transformation challenges: Strategies emerging from a multi-stakeholder approach 116
Managing responses to online reviews: an opportunity for value co-creation? 115
Corporate culture and firm performance: a service oriented perspective 115
L’architettura industriale esperienziale italiana: primi risultati di un’indagine esplorativa 113
Learners’ Academic Motivation, Assertiveness and Career expectations in the transition from College to Entrepreneurship. The House of Brains - HoB Project 112
Cambiare o non cambiare il commercialista? Questo è il dilemma 112
Do Codes of Ethics Reveal a University’s Commitment to Sustainable Development? Evidence from Italy 112
The effect of signage and emotions on satisfaction with the servicescape: An empirical investigation in a healthcare service setting 112
Dallo sviluppo sostenibile all'inclusione sociale: le esperienze imprenditoriali italiane 111
The impact of e-service quality and information quality on perceived value in career guidance e-services for students 109
L’impresa commerciale tra business e solidarietà territoriale: l’esperienza di Coop 108
Italian Craft Firms Between Digital Manufacturing, Open Innovation, and Servitization 108
L’approccio sistemico vitale in azione: alla scoperta di imprese vitali e sostenibili 108
A Dilemma for Retailers: How to Make Store Surveillance Secure and Appealing to Shoppers 106
Exploring the modes of organizational learning: Features from the Open Factory event 106
Customers’ Needs and Expectations on Servicescape Surveillance Management 105
Natural Gas Distribution Industry in Italy: Ongoing Changes and Emerging Problems at the Competitive Level 104
Customer experience management in themed amusement parks: the impact of safety measures on the physical, social, and digital servicescape of Gardaland Park 103
The Last Minute Market model: an innovative service of efficient assortment management in a sustainability perspective 103
How Companies can contribute to the Territory-Identity Development: Empirical Evidences from Italian Businesses Cases 102
Value co-creation in the hospitality industry: Learning from the Vascitour experience 102
Il valore del confronto nei processi decisionali 100
Il mutualismo delle Banche di Credito Cooperativo: strumento per superare la crisi e favorire lo sviluppo sostenibile del territorio 100
Developing knowledge through industrial archaeology: evidence from Italy 100
Quality and perceived value in career guidance e-services 100
Il ruolo del capitale sociale territoriale nei processi di internazionalizzazione delle PMI 99
Customer Education Programs: An Investigation in Italian Opera Theatres and Foundations 99
The impact of the Covid-19 pandemic on customer experience design: The hotel managers’ perspective 99
Creare valore educando il cliente alla sostenibilità. Quale ruolo per l’impresa commerciale? 98
Developing entrepreneurial learning triggered by factory tours 98
Checkpoint Systems: prevenire i furti nei punti vendita 97
L’architettura industriale come fonte innovativa per la competitività aziendale e per l’integrazione territoriale 96
Il capitale umano e organizzativo presente all’interno delle BCC 95
“Certi tesori esistono soltanto per chi batte per primo una strada nuova?: l'esperienza di Novellini Giovanni srl 95
Box di approfondimento - Un viaggio alla scoperta degli hotel emozionali di Gardaland 94
Enhancing cultural tourism through the development of memorable experiences: the “Food Democracy Museum” as a phygital project 93
Il valore dello store design nel settore grocery: le scelte differenzianti della catena distributiva MPreis 92
Do the investments in architectural design help companies to be more sustainable? Findings from an exploratory study 92
The local government's role in fostering a culture for a return to town centre shopping 91
Creating memorable service experiences to hotel senior guests 91
Recycling behaviour in higher education institutions: a systematic literature review 88
Social entrepreneurship and corporate architecture: evidence from Italy 86
Modes of organizational learning in entrepreneurial firms: Lessons from the Open Factory Network 86
I problemi di confronto operativo tra teoria e pratica 85
Gli approcci strategici green del settore grocery: opportunità e criticità per un duraturo vantaggio competitivo 85
Management dell'ascolto: tutto cio' che le persone e le organizzazioni devono sapere prima di comunicare e per comunicare meglio 84
L’impatto della sfiducia nelle relazioni organizzative aziendali 84
What management is: spunti di riflessione 84
Pleased to serve you: improving service quality through business theatre 84
Effective Surveillance Management during Service Encounters: A Conceptual Framework 83
Costruire ponti verso il futuro digitale 83
New Techniques for Management Training 82
Cultural drivers of social entrepreneurship: Evidence from Ukraine 82
Drawing up codes of ethics of higher education institutions: Evidence from Italian universities 82
Servicescape navigation: a customer typology based on the wayfinding ability of Italian hospital visitors 81
Dimensions and triggers of memorable tourism experiences: evidence from Italian social enterprises 81
The perceptions of Italian farmers’ market shoppers and strategic directions for customer-company-territory interaction (CCTI) 80
Towards an Approach to Signage Management Quality (SMQ) 80
Le Banche di Credito Cooperativo: dalla storia i tratti di un modello di successo … in cambiamento 79
Cultural insights of CSI: how do Italian and Iranian firms differ? 79
Networks for Social Innovation: Devoting “Learning Spaces” to Social Aims 79
Designing a memorable in-store customer shopping experience: practical evidence from sports equipment retailers 77
Il contributo della segnaletica alla qualità del servizio 76
Open factory events as triggers of interactive learning in organizations 76
L’incidenza della professionalità sul valore percepito dal cliente e sulla sua soddisfazione durante il service encounter 75
Sviluppo sostenibile in azione: il ruolo delle Banche di Credito Cooperativo nella comunità locale 74
Sviluppo sostenibile in azione: il ruolo delle Banche di Credito Cooperativo nella comunità locale 73
Totale 11.969
Categoria #
all - tutte 47.124
article - articoli 23.929
book - libri 936
conference - conferenze 13.912
curatela - curatele 0
other - altro 598
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 7.749
Totale 94.248


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.461 296 267 70 158 161 112 41 89 76 35 115 41
2021/20221.142 213 136 65 16 20 70 28 73 72 49 77 323
2022/20232.257 183 186 211 339 198 493 74 135 193 52 114 79
2023/20242.105 115 136 145 239 263 264 136 162 27 160 312 146
2024/20253.904 234 237 233 530 207 153 239 230 552 392 348 549
2025/2026224 224 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 14.392