BONFANTI, Angelo
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.989
NA - Nord America 3.152
AS - Asia 1.124
SA - Sud America 26
OC - Oceania 15
AF - Africa 3
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 8.312
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.113
IT - Italia 1.595
CN - Cina 960
GB - Regno Unito 921
FR - Francia 331
IE - Irlanda 278
SE - Svezia 263
DE - Germania 186
FI - Finlandia 168
UA - Ucraina 61
ES - Italia 48
KZ - Kazakistan 48
CA - Canada 36
BE - Belgio 32
TR - Turchia 25
RU - Federazione Russa 19
NL - Olanda 18
VN - Vietnam 18
BR - Brasile 16
AU - Australia 15
CH - Svizzera 13
AT - Austria 12
PT - Portogallo 9
HK - Hong Kong 8
PL - Polonia 7
PH - Filippine 6
CL - Cile 5
IL - Israele 5
PE - Perù 5
PK - Pakistan 5
TH - Thailandia 5
CZ - Repubblica Ceca 4
GR - Grecia 4
RO - Romania 4
SG - Singapore 4
TW - Taiwan 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
AM - Armenia 3
BY - Bielorussia 3
EU - Europa 3
GE - Georgia 3
IN - India 3
IR - Iran 3
KR - Corea 3
PS - Palestinian Territory 3
SA - Arabia Saudita 3
BG - Bulgaria 2
DK - Danimarca 2
HU - Ungheria 2
JP - Giappone 2
LV - Lettonia 2
MY - Malesia 2
NP - Nepal 2
AZ - Azerbaigian 1
CU - Cuba 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EG - Egitto 1
GH - Ghana 1
HR - Croazia 1
ID - Indonesia 1
IQ - Iraq 1
IS - Islanda 1
LK - Sri Lanka 1
MD - Moldavia 1
MN - Mongolia 1
NO - Norvegia 1
PA - Panama 1
SC - Seychelles 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 8.312
Città #
Southend 798
Chandler 543
Jacksonville 463
Verona 439
Woodbridge 320
Dublin 266
Ann Arbor 185
Jinan 137
Houston 134
Lawrence 128
Princeton 127
Wilmington 120
Nanjing 119
Ashburn 106
Shenyang 85
Beijing 78
Milan 76
Redmond 62
Rome 54
Tianjin 53
Hebei 52
Ningbo 52
Almaty 48
Changsha 45
Zhengzhou 38
Nanchang 37
Boardman 36
Haikou 36
Taizhou 36
Bolzano 33
Hangzhou 32
Redwood City 32
Brussels 31
Sevilla 30
Jiaxing 26
Lanzhou 25
Guangzhou 23
Fairfield 21
Padova 21
Fuzhou 18
Taiyuan 18
Washington 18
Boydton 17
Toronto 17
Phoenix 15
San Francisco 15
Trento 14
Albaredo d'Adige 13
Pieve di Soligo 13
San Martino Buon Albergo 13
Turin 12
Udine 12
Bussolengo 11
Norwalk 11
Chicago 10
Elora 9
London 9
Novara 9
Seattle 9
Torino 9
Auburn Hills 8
Bergamo 8
Bremen 8
Capalbio 8
Catanzaro 8
Dong Ket 8
Genoa 8
Paris 8
Vienna 8
Falls Church 7
Lancaster 7
Madrid 7
Melbourne 7
Modena 7
Occhiobello 7
Reana Del Roiale 7
Tappahannock 7
Vicenza 7
Brescia 6
Cuceglio 6
Mestre 6
Rubano 6
Salerno 6
Trieste 6
Xi'an 6
Abano Terme 5
Bari 5
Bellaria-Igea Marina 5
Bologna 5
Bordolano 5
Cagliari 5
Cambridge 5
Clearwater 5
Correggio 5
Dallas 5
Florence 5
Glasgow 5
Helsinki 5
Lappeenranta 5
Lima 5
Totale 5.471
Nome #
La saggezza di Re Artù: la tavola rotonda come metafora per creare organizzazioni intelligenti 207
Organizzazione e management tra struttura organizzativa e conduzione del personale 189
L’incidenza della professionalità sul valore percepito dal cliente e sulla sua soddisfazione nel processo di erogazione del servizio: un primo modello di analisi 175
Customer shopping experience: le sfide del retail tra spazio fisico e digitale 156
Geomarketing to support the strategies of the Gardaland amusement park 131
Alla ricerca dell'armonizzazione dei conflitti organizzativi interni all'impresa 108
Managing Knowledge for “Corporate Social Innovation”: a cross-cultural comparison between Italian and Iranian firms 104
Exploring relevance in scholarly top journals of management: First steps of a research 102
Scholarly management journals: are they relevant for practitioners? Results of a pilot study 102
Developing Service Orientation Culture in Luxury Hotels 101
Le Banche di Credito Cooperativo un futuro che viene da lontano 99
The Last Minute Market Model: An Innovative Service of Efficient Assortment Management in a Sustainability Perspective 99
Developing Territorial Identity: The Experience of Historical Italian Companies 95
Effects of Customer Education in Terms of Customer Perceived Value: The Role of Customer Evaluation Skills 95
Business theatre in management studies: a structured literature review and future research directions 94
L’architettura industriale esperienziale italiana: primi risultati di un’indagine esplorativa 92
Crowdcrafting as a new manufacturing model: the experience of Berto Salotti 92
Natural Gas Distribution Industry in Italy: Ongoing Changes and Emerging Problems at the Competitive Level 91
I blog aziendali e la comunicazione organizzativa tra reale necessità e moda manageriale 88
Effective public speaking: a conceptual framework in the corporate-communication field 87
Scholarly Management Journals: Are They Relevant for Practitioners? Results of a Pilot Study 87
Exploring the Importance of Basic Hotel Attributes: A Focus on Senior Wellness Tourists 87
Empowering customer education: a research agenda for marketing studies 87
Creare valore educando il cliente alla sostenibilità. Quale ruolo per l’impresa commerciale? 85
The In-Store Shopping Experience: A Systematic Literature Review 85
Le scelte green del settore grocery quale fonte di vantaggio competitivo 84
Learners’ Academic Motivation, Assertiveness and Career expectations in the transition from College to Entrepreneurship. The House of Brains - HoB Project 83
Corporate culture and firm performance: a service oriented perspective 82
Customer Education, Evaluation Skills And Perceived Value: A Theoretical Framework 80
Do Codes of Ethics Reveal a University’s Commitment to Sustainable Development? Evidence from Italy 80
Hotel Responses to Guests’ Online Reviews: An Exploratory Study on Communication Styles 79
Customers’ Needs and Expectations on Servicescape Surveillance Management 78
Digital transformation challenges: Strategies emerging from a multi-stakeholder approach 78
Il ruolo del capitale sociale territoriale nei processi di internazionalizzazione delle PMI 77
The Last Minute Market model: an innovative service of efficient assortment management in a sustainability perspective 77
Managing responses to online reviews: an opportunity for value co-creation? 77
Quality and perceived value in career guidance e-services 77
Il valore del confronto nei processi decisionali 75
Business Theatre Management Training: Peculiarities, Advantages and Disadvantages of the Performing-Lesson 75
Cambiare o non cambiare il commercialista? Questo è il dilemma 73
Characterizing the mission statements of benefit corporations: Empirical evidence from Italy 73
Il mutualismo delle Banche di Credito Cooperativo: strumento per superare la crisi e favorire lo sviluppo sostenibile del territorio 72
Developing knowledge through industrial archaeology: evidence from Italy 72
The impact of e-service quality and information quality on perceived value in career guidance e-services for students 72
La responsabilità sociale: un tema nuovo che viene da lontano? 71
The local government's role in fostering a culture for a return to town centre shopping 70
Satisfying and delighting senior guests at hotels 70
“Certi tesori esistono soltanto per chi batte per primo una strada nuova?: l'esperienza di Novellini Giovanni srl 69
Italian Craft Firms Between Digital Manufacturing, Open Innovation, and Servitization 69
What management is: spunti di riflessione 68
La guerra dei talenti: come sedurre e trattenere i manager di qualità 67
A conceptual service quality map: The value of a wide opened perspective 67
Creare valore educando il cliente alla sostenibilità. Quale ruolo per l’impresa commerciale? 67
Il capitale umano e organizzativo presente all’interno delle BCC 66
Checkpoint Systems: prevenire i furti nei punti vendita 66
Il valore dello store design nel settore grocery: le scelte differenzianti della catena distributiva MPreis 65
Social entrepreneurship and corporate architecture: evidence from Italy 65
Pleased to serve you: improving service quality through business theatre 65
Developing entrepreneurial learning triggered by factory tours 65
The effect of signage and emotions on satisfaction with the servicescape: An empirical investigation in a healthcare service setting 63
Exploring the modes of organizational learning: Features from the Open Factory event 63
The impact of the Covid-19 pandemic on customer experience design: The hotel managers’ perspective 63
L’impresa commerciale tra business e solidarietà territoriale: l’esperienza di Coop 62
Servicescape navigation: a customer typology based on the wayfinding ability of Italian hospital visitors 62
How Companies can contribute to the Territory-Identity Development: Empirical Evidences from Italian Businesses Cases 61
Customer Education Programs: An Investigation in Italian Opera Theatres and Foundations 61
Modes of organizational learning in entrepreneurial firms: Lessons from the Open Factory Network 61
Management dell'ascolto: tutto cio' che le persone e le organizzazioni devono sapere prima di comunicare e per comunicare meglio 60
Le Banche di Credito Cooperativo: dalla storia i tratti di un modello di successo … in cambiamento 60
L’impatto della sfiducia nelle relazioni organizzative aziendali 59
The perceptions of Italian farmers’ market shoppers and strategic directions for customer-company-territory interaction (CCTI) 59
Box di approfondimento - Un viaggio alla scoperta degli hotel emozionali di Gardaland 59
L’incidenza della professionalità sul valore percepito dal cliente e sulla sua soddisfazione durante il service encounter 58
L’approccio sistemico vitale in azione: alla scoperta di imprese vitali e sostenibili 58
Sviluppo sostenibile in azione: il ruolo delle Banche di Credito Cooperativo nella comunità locale 57
I problemi di confronto operativo tra teoria e pratica 57
Recycling behaviour in higher education institutions: a systematic literature review 57
L’architettura industriale come fonte innovativa per la competitività aziendale e per l’integrazione territoriale 56
Effective Surveillance Management during Service Encounters: A Conceptual Framework 56
Cultural drivers of social entrepreneurship: Evidence from Ukraine 56
Dallo sviluppo sostenibile all'inclusione sociale: le esperienze imprenditoriali italiane 56
Open factory events as triggers of interactive learning in organizations 56
Drawing up codes of ethics of higher education institutions: Evidence from Italian universities 56
Creating memorable service experiences to hotel senior guests 56
Il contributo della segnaletica alla qualità del servizio 55
Do the investments in architectural design help companies to be more sustainable? Findings from an exploratory study 55
Networks for Social Innovation: Devoting “Learning Spaces” to Social Aims 55
Enhancing cultural tourism through the development of memorable experiences: the “Food Democracy Museum” as a phygital project 55
Sviluppo sostenibile in azione: il ruolo delle Banche di Credito Cooperativo nella comunità locale 54
New Techniques for Management Training 54
A Dilemma for Retailers: How to Make Store Surveillance Secure and Appealing to Shoppers 54
Gli approcci strategici green del settore grocery: opportunità e criticità per un duraturo vantaggio competitivo 53
Towards an Approach to Signage Management Quality (SMQ) 53
Value co-creation in the hospitality industry: Learning from the Vascitour experience 53
Interior Design and Listening to Customers. The Experience of the Cooperative Credit Banks in the Veneto Region 52
Cultural insights of CSI: how do Italian and Iranian firms differ? 52
Industrial digitalization: Systematic literature review and research agenda 51
Investing in industrial archaeology to develop knowledge and social wellbeing 49
The effect of performance quality and customer education on attitudinal loyalty. A cross-country study of opera festival attendees 48
I tratti evolutivi dell’economia del Veneto e del Friuli Venezia Giulia 47
Totale 7.524
Categoria #
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article - articoli 9.711
book - libri 453
conference - conferenze 6.123
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other - altro 276
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 3.275
Totale 39.676


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019435 0 0 0 29 30 68 134 39 52 13 30 40
2019/20201.086 186 22 26 65 91 157 83 121 63 79 94 99
2020/20211.461 296 267 70 158 161 112 41 89 76 35 115 41
2021/20221.142 213 136 65 16 20 70 28 73 72 49 77 323
2022/20232.283 183 186 211 339 198 493 81 141 199 54 117 81
2023/2024415 119 141 148 7 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 8.600