BONFANTI, Angelo
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.452
NA - Nord America 3.577
AS - Asia 2.265
SA - Sud America 39
AF - Africa 31
OC - Oceania 31
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 11.398
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.534
IT - Italia 2.481
CN - Cina 1.268
GB - Regno Unito 939
SG - Singapore 558
RU - Federazione Russa 352
FR - Francia 346
IE - Irlanda 309
SE - Svezia 266
DE - Germania 253
FI - Finlandia 213
JP - Giappone 99
KR - Corea 66
UA - Ucraina 61
ES - Italia 55
KZ - Kazakistan 48
HK - Hong Kong 41
CA - Canada 40
TR - Turchia 36
NL - Olanda 34
AU - Australia 30
PT - Portogallo 28
BR - Brasile 24
CH - Svizzera 21
VN - Vietnam 20
BE - Belgio 17
ID - Indonesia 17
AT - Austria 16
PH - Filippine 16
MY - Malesia 15
CZ - Repubblica Ceca 14
IN - India 14
TG - Togo 13
PK - Pakistan 9
PL - Polonia 9
TW - Taiwan 9
TH - Thailandia 8
CL - Cile 7
KE - Kenya 7
PE - Perù 7
AE - Emirati Arabi Uniti 5
BY - Bielorussia 5
IL - Israele 5
IR - Iran 5
BG - Bulgaria 4
GR - Grecia 4
LK - Sri Lanka 4
RO - Romania 4
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 4
AM - Armenia 3
EG - Egitto 3
EU - Europa 3
GE - Georgia 3
LV - Lettonia 3
MA - Marocco 3
PS - Palestinian Territory 3
SA - Arabia Saudita 3
SM - San Marino 3
DK - Danimarca 2
HU - Ungheria 2
KG - Kirghizistan 2
NP - Nepal 2
ZA - Sudafrica 2
AL - Albania 1
AZ - Azerbaigian 1
CO - Colombia 1
CU - Cuba 1
DO - Repubblica Dominicana 1
GH - Ghana 1
HR - Croazia 1
IM - Isola di Man 1
IQ - Iraq 1
IS - Islanda 1
LU - Lussemburgo 1
MD - Moldavia 1
MN - Mongolia 1
NG - Nigeria 1
NO - Norvegia 1
NZ - Nuova Zelanda 1
OM - Oman 1
PA - Panama 1
QA - Qatar 1
SC - Seychelles 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 11.398
Città #
Southend 798
Chandler 543
Verona 533
Jacksonville 465
Singapore 461
Ashburn 322
Woodbridge 320
Dublin 297
Ann Arbor 185
Beijing 169
Milan 154
Jinan 137
Houston 134
Lawrence 128
Princeton 127
Rome 126
Wilmington 120
Nanjing 119
Tokyo 98
Shenyang 86
Redmond 62
Seoul 61
Tianjin 54
Hebei 52
Ningbo 52
Almaty 48
Changsha 46
Helsinki 46
Boardman 44
Naples 42
New York 41
Bologna 39
Padova 38
Zhengzhou 38
Nanchang 37
Haikou 36
Hangzhou 36
Taizhou 36
Bolzano 34
Redwood City 32
Sevilla 30
Sindelfingen 27
Jiaxing 26
Kowloon 26
Lanzhou 25
Turin 25
Guangzhou 24
Seattle 24
Fairfield 21
Washington 21
Cagliari 19
Lisbon 19
Fuzhou 18
Santa Clara 18
Taiyuan 18
Florence 17
Toronto 17
Mantova 16
Brussels 15
Munich 15
Phoenix 15
San Francisco 15
Vicenza 15
Los Angeles 14
Trento 14
Albaredo d'Adige 13
Dallas 13
Lomé 13
Modena 13
Moscow 13
Pieve di Soligo 13
San Martino Buon Albergo 13
Amsterdam 12
Bussolengo 12
Genoa 12
Perugia 12
Sydney 12
Udine 12
Norwalk 11
Salerno 11
Brno 10
London 10
Palermo 10
Vienna 10
Brescia 9
Chicago 9
Elora 9
Kent 9
Melbourne 9
Novara 9
Paris 9
Torino 9
Trieste 9
Venice 9
Zurich 9
Auburn Hills 8
Bari 8
Bergamo 8
Bremen 8
Capalbio 8
Totale 7.054
Nome #
Organizzazione e management tra struttura organizzativa e conduzione del personale 596
Customer shopping experience: le sfide del retail tra spazio fisico e digitale 259
La saggezza di Re Artù: la tavola rotonda come metafora per creare organizzazioni intelligenti 246
L’incidenza della professionalità sul valore percepito dal cliente e sulla sua soddisfazione nel processo di erogazione del servizio: un primo modello di analisi 228
Geomarketing to support the strategies of the Gardaland amusement park 154
Alla ricerca dell'armonizzazione dei conflitti organizzativi interni all'impresa 149
Business Theatre Management Training: Peculiarities, Advantages and Disadvantages of the Performing-Lesson 143
Le Banche di Credito Cooperativo un futuro che viene da lontano 142
Developing Service Orientation Culture in Luxury Hotels 130
Exploring relevance in scholarly top journals of management: First steps of a research 127
Developing Territorial Identity: The Experience of Historical Italian Companies 126
Managing Knowledge for “Corporate Social Innovation”: a cross-cultural comparison between Italian and Iranian firms 121
Business theatre in management studies: a structured literature review and future research directions 119
Scholarly management journals: are they relevant for practitioners? Results of a pilot study 119
Effects of Customer Education in Terms of Customer Perceived Value: The Role of Customer Evaluation Skills 115
La responsabilità sociale: un tema nuovo che viene da lontano? 114
The In-Store Shopping Experience: A Systematic Literature Review 114
Effective public speaking: a conceptual framework in the corporate-communication field 112
I blog aziendali e la comunicazione organizzativa tra reale necessità e moda manageriale 111
Industrial digitalization: Systematic literature review and research agenda 111
The Last Minute Market Model: An Innovative Service of Efficient Assortment Management in a Sustainability Perspective 109
Crowdcrafting as a new manufacturing model: the experience of Berto Salotti 106
Creare valore educando il cliente alla sostenibilità. Quale ruolo per l’impresa commerciale? 105
Scholarly Management Journals: Are They Relevant for Practitioners? Results of a Pilot Study 104
Exploring the Importance of Basic Hotel Attributes: A Focus on Senior Wellness Tourists 103
La guerra dei talenti: come sedurre e trattenere i manager di qualità 102
Le scelte green del settore grocery quale fonte di vantaggio competitivo 101
Hotel Responses to Guests’ Online Reviews: An Exploratory Study on Communication Styles 101
Do Codes of Ethics Reveal a University’s Commitment to Sustainable Development? Evidence from Italy 101
Satisfying and delighting senior guests at hotels 100
L’architettura industriale esperienziale italiana: primi risultati di un’indagine esplorativa 100
Corporate culture and firm performance: a service oriented perspective 100
Customer Education, Evaluation Skills And Perceived Value: A Theoretical Framework 99
Learners’ Academic Motivation, Assertiveness and Career expectations in the transition from College to Entrepreneurship. The House of Brains - HoB Project 99
Digital transformation challenges: Strategies emerging from a multi-stakeholder approach 98
Empowering customer education: a research agenda for marketing studies 97
A conceptual service quality map: The value of a wide opened perspective 95
L’approccio sistemico vitale in azione: alla scoperta di imprese vitali e sostenibili 95
L’impresa commerciale tra business e solidarietà territoriale: l’esperienza di Coop 94
Natural Gas Distribution Industry in Italy: Ongoing Changes and Emerging Problems at the Competitive Level 94
Characterizing the mission statements of benefit corporations: Empirical evidence from Italy 94
Customers’ Needs and Expectations on Servicescape Surveillance Management 93
Value co-creation in the hospitality industry: Learning from the Vascitour experience 92
The Last Minute Market model: an innovative service of efficient assortment management in a sustainability perspective 91
Italian Craft Firms Between Digital Manufacturing, Open Innovation, and Servitization 91
Managing responses to online reviews: an opportunity for value co-creation? 91
Cambiare o non cambiare il commercialista? Questo è il dilemma 91
The effect of signage and emotions on satisfaction with the servicescape: An empirical investigation in a healthcare service setting 91
Il mutualismo delle Banche di Credito Cooperativo: strumento per superare la crisi e favorire lo sviluppo sostenibile del territorio 90
How Companies can contribute to the Territory-Identity Development: Empirical Evidences from Italian Businesses Cases 89
Developing knowledge through industrial archaeology: evidence from Italy 89
Quality and perceived value in career guidance e-services 89
Exploring the modes of organizational learning: Features from the Open Factory event 89
Il ruolo del capitale sociale territoriale nei processi di internazionalizzazione delle PMI 88
Il valore del confronto nei processi decisionali 87
Checkpoint Systems: prevenire i furti nei punti vendita 85
Dallo sviluppo sostenibile all'inclusione sociale: le esperienze imprenditoriali italiane 85
Il valore dello store design nel settore grocery: le scelte differenzianti della catena distributiva MPreis 83
The impact of e-service quality and information quality on perceived value in career guidance e-services for students 82
The local government's role in fostering a culture for a return to town centre shopping 79
Il capitale umano e organizzativo presente all’interno delle BCC 79
Developing entrepreneurial learning triggered by factory tours 79
“Certi tesori esistono soltanto per chi batte per primo una strada nuova?: l'esperienza di Novellini Giovanni srl 78
What management is: spunti di riflessione 77
Creare valore educando il cliente alla sostenibilità. Quale ruolo per l’impresa commerciale? 77
Gli approcci strategici green del settore grocery: opportunità e criticità per un duraturo vantaggio competitivo 77
Pleased to serve you: improving service quality through business theatre 77
The impact of the Covid-19 pandemic on customer experience design: The hotel managers’ perspective 77
Customer Education Programs: An Investigation in Italian Opera Theatres and Foundations 76
Modes of organizational learning in entrepreneurial firms: Lessons from the Open Factory Network 76
Creating memorable service experiences to hotel senior guests 76
L’impatto della sfiducia nelle relazioni organizzative aziendali 75
A Dilemma for Retailers: How to Make Store Surveillance Secure and Appealing to Shoppers 75
Cultural drivers of social entrepreneurship: Evidence from Ukraine 75
Box di approfondimento - Un viaggio alla scoperta degli hotel emozionali di Gardaland 75
Do the investments in architectural design help companies to be more sustainable? Findings from an exploratory study 74
Social entrepreneurship and corporate architecture: evidence from Italy 73
Enhancing cultural tourism through the development of memorable experiences: the “Food Democracy Museum” as a phygital project 73
I problemi di confronto operativo tra teoria e pratica 72
L’architettura industriale come fonte innovativa per la competitività aziendale e per l’integrazione territoriale 72
Recycling behaviour in higher education institutions: a systematic literature review 72
The perceptions of Italian farmers’ market shoppers and strategic directions for customer-company-territory interaction (CCTI) 71
Drawing up codes of ethics of higher education institutions: Evidence from Italian universities 71
Management dell'ascolto: tutto cio' che le persone e le organizzazioni devono sapere prima di comunicare e per comunicare meglio 70
Effective Surveillance Management during Service Encounters: A Conceptual Framework 70
Servicescape navigation: a customer typology based on the wayfinding ability of Italian hospital visitors 69
Le Banche di Credito Cooperativo: dalla storia i tratti di un modello di successo … in cambiamento 68
Networks for Social Innovation: Devoting “Learning Spaces” to Social Aims 68
Customer experience management in themed amusement parks: the impact of safety measures on the physical, social, and digital servicescape of Gardaland Park 67
Sviluppo sostenibile in azione: il ruolo delle Banche di Credito Cooperativo nella comunità locale 67
New Techniques for Management Training 66
Towards an Approach to Signage Management Quality (SMQ) 65
L’incidenza della professionalità sul valore percepito dal cliente e sulla sua soddisfazione durante il service encounter 65
Cultural insights of CSI: how do Italian and Iranian firms differ? 65
Open factory events as triggers of interactive learning in organizations 65
Designing a memorable in-store customer shopping experience: practical evidence from sports equipment retailers 65
Sviluppo sostenibile in azione: il ruolo delle Banche di Credito Cooperativo nella comunità locale 64
Dimensions and triggers of memorable tourism experiences: evidence from Italian social enterprises 63
Il contributo della segnaletica alla qualità del servizio 62
Il ruolo cruciale dell’imprenditore tra sviluppo e continuità d’impresa 61
Totale 9.955
Categoria #
all - tutte 37.051
article - articoli 18.528
book - libri 760
conference - conferenze 11.169
curatela - curatele 0
other - altro 479
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 6.115
Totale 74.102


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020787 0 0 0 0 91 157 83 121 63 79 94 99
2020/20211.461 296 267 70 158 161 112 41 89 76 35 115 41
2021/20221.142 213 136 65 16 20 70 28 73 72 49 77 323
2022/20232.257 183 186 211 339 198 493 74 135 193 52 114 79
2023/20242.105 115 136 145 239 263 264 136 162 27 160 312 146
2024/20251.434 234 237 233 530 200 0 0 0 0 0 0 0
Totale 11.698