BONFANTI, Angelo
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 4.588
NA - Nord America 3.429
AS - Asia 1.426
SA - Sud America 28
OC - Oceania 26
AF - Africa 10
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 9.510
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.389
IT - Italia 2.060
CN - Cina 1.137
GB - Regno Unito 933
FR - Francia 331
IE - Irlanda 309
SE - Svezia 264
DE - Germania 235
FI - Finlandia 206
KR - Corea 64
UA - Ucraina 61
ES - Italia 51
KZ - Kazakistan 48
CA - Canada 37
HK - Hong Kong 35
TR - Turchia 29
AU - Australia 25
NL - Olanda 21
RU - Federazione Russa 19
BR - Brasile 18
VN - Vietnam 18
CH - Svizzera 17
BE - Belgio 16
AT - Austria 15
PT - Portogallo 11
MY - Malesia 10
PH - Filippine 10
PL - Polonia 9
SG - Singapore 9
ID - Indonesia 8
TH - Thailandia 7
IN - India 6
AE - Emirati Arabi Uniti 5
CL - Cile 5
IL - Israele 5
IR - Iran 5
PE - Perù 5
PK - Pakistan 5
CZ - Repubblica Ceca 4
GR - Grecia 4
RO - Romania 4
TW - Taiwan 4
AM - Armenia 3
BY - Bielorussia 3
EG - Egitto 3
EU - Europa 3
GE - Georgia 3
MA - Marocco 3
PS - Palestinian Territory 3
SA - Arabia Saudita 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
BG - Bulgaria 2
DK - Danimarca 2
HU - Ungheria 2
JP - Giappone 2
LV - Lettonia 2
NP - Nepal 2
AZ - Azerbaigian 1
CU - Cuba 1
DO - Repubblica Dominicana 1
GH - Ghana 1
HR - Croazia 1
IQ - Iraq 1
IS - Islanda 1
LK - Sri Lanka 1
MD - Moldavia 1
MN - Mongolia 1
NG - Nigeria 1
NO - Norvegia 1
NZ - Nuova Zelanda 1
PA - Panama 1
SC - Seychelles 1
UZ - Uzbekistan 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 9.510
Città #
Southend 798
Chandler 543
Verona 492
Jacksonville 463
Woodbridge 320
Dublin 297
Ashburn 270
Ann Arbor 185
Beijing 156
Jinan 137
Houston 134
Lawrence 128
Princeton 127
Wilmington 120
Nanjing 119
Milan 103
Rome 97
Shenyang 85
Redmond 62
Seoul 60
Tianjin 54
Hebei 52
Ningbo 52
Almaty 48
Changsha 45
Boardman 44
Helsinki 41
New York 41
Zhengzhou 38
Nanchang 37
Haikou 36
Padova 36
Taizhou 36
Hangzhou 34
Bolzano 33
Redwood City 32
Bologna 31
Sevilla 30
Sindelfingen 27
Jiaxing 26
Kowloon 26
Lanzhou 25
Naples 25
Guangzhou 23
Seattle 23
Turin 22
Fairfield 21
Washington 20
Fuzhou 18
Taiyuan 18
Toronto 17
Brussels 15
Phoenix 15
San Francisco 15
Trento 14
Albaredo d'Adige 13
Cagliari 13
Pieve di Soligo 13
San Martino Buon Albergo 13
Modena 12
Udine 12
Bussolengo 11
Norwalk 11
Los Angeles 10
Sydney 10
Vicenza 10
Vienna 10
Chicago 9
Elora 9
London 9
Novara 9
Salerno 9
Torino 9
Auburn Hills 8
Bergamo 8
Bremen 8
Capalbio 8
Catanzaro 8
Dong Ket 8
Ferrara 8
Genoa 8
Melbourne 8
Merate 8
Paris 8
Xi'an 8
Amsterdam 7
Falls Church 7
Florence 7
Lancaster 7
Madrid 7
Occhiobello 7
Perugia 7
Reana Del Roiale 7
Tappahannock 7
Afragola 6
Atlanta 6
Bari 6
Brescia 6
Cuceglio 6
Mestre 6
Totale 6.153
Nome #
Organizzazione e management tra struttura organizzativa e conduzione del personale 424
La saggezza di Re Artù: la tavola rotonda come metafora per creare organizzazioni intelligenti 226
L’incidenza della professionalità sul valore percepito dal cliente e sulla sua soddisfazione nel processo di erogazione del servizio: un primo modello di analisi 204
Customer shopping experience: le sfide del retail tra spazio fisico e digitale 196
Geomarketing to support the strategies of the Gardaland amusement park 143
Alla ricerca dell'armonizzazione dei conflitti organizzativi interni all'impresa 121
Le Banche di Credito Cooperativo un futuro che viene da lontano 120
Exploring relevance in scholarly top journals of management: First steps of a research 113
Developing Service Orientation Culture in Luxury Hotels 109
Developing Territorial Identity: The Experience of Historical Italian Companies 109
Managing Knowledge for “Corporate Social Innovation”: a cross-cultural comparison between Italian and Iranian firms 108
Scholarly management journals: are they relevant for practitioners? Results of a pilot study 104
Business theatre in management studies: a structured literature review and future research directions 101
Effects of Customer Education in Terms of Customer Perceived Value: The Role of Customer Evaluation Skills 101
The Last Minute Market Model: An Innovative Service of Efficient Assortment Management in a Sustainability Perspective 99
Crowdcrafting as a new manufacturing model: the experience of Berto Salotti 98
Scholarly Management Journals: Are They Relevant for Practitioners? Results of a Pilot Study 95
I blog aziendali e la comunicazione organizzativa tra reale necessità e moda manageriale 93
Creare valore educando il cliente alla sostenibilità. Quale ruolo per l’impresa commerciale? 93
Effective public speaking: a conceptual framework in the corporate-communication field 93
L’architettura industriale esperienziale italiana: primi risultati di un’indagine esplorativa 93
Exploring the Importance of Basic Hotel Attributes: A Focus on Senior Wellness Tourists 93
Corporate culture and firm performance: a service oriented perspective 91
Natural Gas Distribution Industry in Italy: Ongoing Changes and Emerging Problems at the Competitive Level 90
The In-Store Shopping Experience: A Systematic Literature Review 90
La responsabilità sociale: un tema nuovo che viene da lontano? 89
Le scelte green del settore grocery quale fonte di vantaggio competitivo 89
Business Theatre Management Training: Peculiarities, Advantages and Disadvantages of the Performing-Lesson 89
Empowering customer education: a research agenda for marketing studies 89
Learners’ Academic Motivation, Assertiveness and Career expectations in the transition from College to Entrepreneurship. The House of Brains - HoB Project 88
Do Codes of Ethics Reveal a University’s Commitment to Sustainable Development? Evidence from Italy 88
Customer Education, Evaluation Skills And Perceived Value: A Theoretical Framework 87
La guerra dei talenti: come sedurre e trattenere i manager di qualità 85
Satisfying and delighting senior guests at hotels 85
Hotel Responses to Guests’ Online Reviews: An Exploratory Study on Communication Styles 84
L’approccio sistemico vitale in azione: alla scoperta di imprese vitali e sostenibili 84
Digital transformation challenges: Strategies emerging from a multi-stakeholder approach 84
Customers’ Needs and Expectations on Servicescape Surveillance Management 83
Quality and perceived value in career guidance e-services 83
L’impresa commerciale tra business e solidarietà territoriale: l’esperienza di Coop 82
Managing responses to online reviews: an opportunity for value co-creation? 82
Il ruolo del capitale sociale territoriale nei processi di internazionalizzazione delle PMI 80
Il mutualismo delle Banche di Credito Cooperativo: strumento per superare la crisi e favorire lo sviluppo sostenibile del territorio 80
Cambiare o non cambiare il commercialista? Questo è il dilemma 80
Italian Craft Firms Between Digital Manufacturing, Open Innovation, and Servitization 79
Il valore del confronto nei processi decisionali 78
The Last Minute Market model: an innovative service of efficient assortment management in a sustainability perspective 78
Characterizing the mission statements of benefit corporations: Empirical evidence from Italy 78
Developing knowledge through industrial archaeology: evidence from Italy 77
A conceptual service quality map: The value of a wide opened perspective 76
The impact of e-service quality and information quality on perceived value in career guidance e-services for students 75
How Companies can contribute to the Territory-Identity Development: Empirical Evidences from Italian Businesses Cases 74
Checkpoint Systems: prevenire i furti nei punti vendita 74
Il valore dello store design nel settore grocery: le scelte differenzianti della catena distributiva MPreis 73
The effect of signage and emotions on satisfaction with the servicescape: An empirical investigation in a healthcare service setting 73
Exploring the modes of organizational learning: Features from the Open Factory event 72
The local government's role in fostering a culture for a return to town centre shopping 71
Il capitale umano e organizzativo presente all’interno delle BCC 71
“Certi tesori esistono soltanto per chi batte per primo una strada nuova?: l'esperienza di Novellini Giovanni srl 70
Creare valore educando il cliente alla sostenibilità. Quale ruolo per l’impresa commerciale? 70
What management is: spunti di riflessione 69
Pleased to serve you: improving service quality through business theatre 69
Developing entrepreneurial learning triggered by factory tours 69
Social entrepreneurship and corporate architecture: evidence from Italy 68
Customer Education Programs: An Investigation in Italian Opera Theatres and Foundations 68
Cultural drivers of social entrepreneurship: Evidence from Ukraine 68
The impact of the Covid-19 pandemic on customer experience design: The hotel managers’ perspective 68
L’impatto della sfiducia nelle relazioni organizzative aziendali 67
A Dilemma for Retailers: How to Make Store Surveillance Secure and Appealing to Shoppers 66
Box di approfondimento - Un viaggio alla scoperta degli hotel emozionali di Gardaland 66
Modes of organizational learning in entrepreneurial firms: Lessons from the Open Factory Network 66
Gli approcci strategici green del settore grocery: opportunità e criticità per un duraturo vantaggio competitivo 64
Do the investments in architectural design help companies to be more sustainable? Findings from an exploratory study 64
Servicescape navigation: a customer typology based on the wayfinding ability of Italian hospital visitors 64
Industrial digitalization: Systematic literature review and research agenda 64
Le Banche di Credito Cooperativo: dalla storia i tratti di un modello di successo … in cambiamento 63
The perceptions of Italian farmers’ market shoppers and strategic directions for customer-company-territory interaction (CCTI) 63
Drawing up codes of ethics of higher education institutions: Evidence from Italian universities 63
Creating memorable service experiences to hotel senior guests 63
Recycling behaviour in higher education institutions: a systematic literature review 63
Management dell'ascolto: tutto cio' che le persone e le organizzazioni devono sapere prima di comunicare e per comunicare meglio 62
I problemi di confronto operativo tra teoria e pratica 62
Dallo sviluppo sostenibile all'inclusione sociale: le esperienze imprenditoriali italiane 62
Sviluppo sostenibile in azione: il ruolo delle Banche di Credito Cooperativo nella comunità locale 61
Effective Surveillance Management during Service Encounters: A Conceptual Framework 60
Open factory events as triggers of interactive learning in organizations 60
L’incidenza della professionalità sul valore percepito dal cliente e sulla sua soddisfazione durante il service encounter 59
Value co-creation in the hospitality industry: Learning from the Vascitour experience 59
L’architettura industriale come fonte innovativa per la competitività aziendale e per l’integrazione territoriale 58
Il contributo della segnaletica alla qualità del servizio 58
Networks for Social Innovation: Devoting “Learning Spaces” to Social Aims 58
Enhancing cultural tourism through the development of memorable experiences: the “Food Democracy Museum” as a phygital project 58
New Techniques for Management Training 57
Sviluppo sostenibile in azione: il ruolo delle Banche di Credito Cooperativo nella comunità locale 56
Cultural insights of CSI: how do Italian and Iranian firms differ? 55
Interior Design and Listening to Customers. The Experience of the Cooperative Credit Banks in the Veneto Region 54
Towards an Approach to Signage Management Quality (SMQ) 53
Dimensions and triggers of memorable tourism experiences: evidence from Italian social enterprises 52
Il ruolo cruciale dell’imprenditore tra sviluppo e continuità d’impresa 51
The effect of performance quality and customer education on attitudinal loyalty. A cross-country study of opera festival attendees 50
Totale 8.467
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Totale 55.148


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201970 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 30 40
2019/20201.086 186 22 26 65 91 157 83 121 63 79 94 99
2020/20211.461 296 267 70 158 161 112 41 89 76 35 115 41
2021/20221.142 213 136 65 16 20 70 28 73 72 49 77 323
2022/20232.257 183 186 211 339 198 493 74 135 193 52 114 79
2023/20241.648 115 136 145 239 263 264 136 162 27 160 1 0
Totale 9.807