BEGALLI, Diego
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.831
NA - Nord America 3.208
AS - Asia 1.363
AF - Africa 14
OC - Oceania 12
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
SA - Sud America 7
Totale 8.444
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.187
GB - Regno Unito 1.197
CN - Cina 886
IT - Italia 872
SG - Singapore 381
FR - Francia 321
RU - Federazione Russa 308
DE - Germania 268
IE - Irlanda 262
SE - Svezia 227
FI - Finlandia 223
UA - Ucraina 77
BE - Belgio 26
CA - Canada 19
VN - Vietnam 18
IL - Israele 16
ES - Italia 12
TR - Turchia 12
PH - Filippine 11
AU - Australia 10
EU - Europa 9
MY - Malesia 8
AT - Austria 7
ID - Indonesia 7
KR - Corea 7
GR - Grecia 6
NL - Olanda 6
BR - Brasile 5
HK - Hong Kong 5
CZ - Repubblica Ceca 3
HU - Ungheria 3
IN - India 3
JP - Giappone 3
MA - Marocco 3
RO - Romania 3
BF - Burkina Faso 2
CL - Cile 2
CM - Camerun 2
EG - Egitto 2
MX - Messico 2
MZ - Mozambico 2
NO - Norvegia 2
NZ - Nuova Zelanda 2
ZA - Sudafrica 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
BG - Bulgaria 1
CH - Svizzera 1
DK - Danimarca 1
HR - Croazia 1
IR - Iran 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LK - Sri Lanka 1
LU - Lussemburgo 1
LV - Lettonia 1
PT - Portogallo 1
RS - Serbia 1
SA - Arabia Saudita 1
TG - Togo 1
TH - Thailandia 1
Totale 8.444
Città #
Southend 1.065
Jacksonville 721
Chandler 539
Singapore 315
Ann Arbor 308
Woodbridge 271
Verona 266
Dublin 259
Ashburn 171
Houston 154
Beijing 133
Wilmington 117
Lawrence 110
Princeton 110
Jinan 80
Nanjing 80
Shenyang 67
Hebei 55
Milan 54
Changsha 35
Lancaster 34
Hangzhou 32
Helsinki 30
Tianjin 29
Ningbo 28
Brussels 26
Zhengzhou 26
Haikou 25
Nanchang 24
Rome 23
Taizhou 23
Taiyuan 22
Jiaxing 20
Sindelfingen 18
Udine 18
Boardman 17
Guangzhou 17
Santa Clara 17
Norwalk 16
Pistoia 16
Dong Ket 14
New York 14
Chicago 12
Lanzhou 12
Paris 12
Redmond 12
Chions 11
Moscow 10
Dallas 9
Munich 9
Naples 9
Seattle 9
Auburn Hills 8
Fairfield 8
Piacenza 8
Mirasole 7
Modena 7
Stroud 7
Turin 7
Bologna 6
Cambridge 6
Catania 6
Ottawa 6
Padova 6
Sommacampagna 6
Sona 6
Venezia 6
Como 5
Elora 5
Fuzhou 5
Jakarta 5
Montemurlo 5
San Francisco 5
Trento 5
Valeggio Sul Mincio 5
Vicenza 5
Vólos 5
Washington 5
Edinburgh 4
Illasi 4
Lamézia 4
Los Angeles 4
Melbourne 4
Quezon City 4
Redwood City 4
Rieti 4
Segrate 4
Seveso 4
Toronto 4
Trieste 4
Venice 4
Zaragoza 4
Angri 3
Benevello 3
Brescia 3
Campinas 3
Camponogara 3
Canberra 3
Casamarciano 3
Conselve 3
Totale 5.739
Nome #
A new approach to the analysis of visitor perceptions towards a tourism destination: the role of food and wine experiences 152
Wine and web marketing strategies. The case study of Italian speciality wineries 146
Package Styles in Wine Marketing: A Case Study of Valpolicella Wines 131
Social Media and Web Marketing Strategies: An Exploratory Study in the Italian Wine Sector 123
Business-to-business service quality assessment in professional wine events: the case of Vinitaly 120
Social media strategies and corporate brand visibility in the wine industry. Lessons from an Italian case study. 120
Preferenze dei consumatori per i vini a denominazione di origine: un'analisi qualitativa nella realtà del Veneto 119
La valutazione di efficacia della spesa pubblica destinata alle aziende vitivinicole: un'analisi delle politiche agricole e strutturali in rapporto al credito d'imposta sul valore aggiunto 115
New consumption patterns for alcoholic beverages: values system, product attributes, and preferences 114
Sistemi vitivinicoli territoriali e marketing collettivo dei vini tipici: il caso del Soave 113
Generation Y's perception of wine and consumption situations in a traditional wine-producing region 112
The production costs of conventional and organic apple orchands in the Veneto Region (Italy) 110
Asian growing markets and competition: evidence in the Chinese wine market 110
Evaluation of Climate Change Effects on the Wine Industry: An Interdisciplinary Approach 110
Geographical brand and country-of-origin effects in the Chinese wine import market 110
Une approche du consommateur italien de riz par la méthode des groupes cibles 109
Measuring the effect of climate change on agriculture: A literature review of analytical models 107
Strategie di adattamento dell'impresa familiare in una regione di montagna del Veneto 104
Is cellar door an opportunity for bag-in-box? A consumer preferences analysis in the Italian wine market 103
Chinese import demand for wine: evidence from econometric estimations 102
Dinamiche di mercato, problemi e prospettive per l'olio di oliva italiano 100
The Ricardian analysis twenty years after the original model. Evolution, unresolved issues and empirical problems 98
Un modello interpretativo dell'impresa familiare attraverso l'analisi di correlazione canonica 94
Cooperatives, wine clusters and territorial value: evidence from an Italian case study 92
Determinants of consumer behaviour in novice markets: the case of wine 92
I prodotti agroalimentari di qualità: organizzazione del sistema delle imprese 91
Bio-energy from winery by-products: a new multifunctional tool for the Italian wine districts 91
Importance of Risk in the Acreage Supply Decision of Italian Rice Producers 90
Azienda-famiglia ed opzioni di lavoro: una verifica empirica nelle imprese zootecniche della comunità montana della Lessinia 89
La vitivinicoltura veronese tra internazionalizzazione e tradizione territoriale 88
Behind intention and behaviour: factors influencing wine consumption in a novice market 88
Marketing the territorial products: The Soave Wines Denomination of Origin as an italian case study 86
Il web-marketing del vino nel mercato USA: nuove opportunità e vecchi problemi nelle transazioni internazionali 85
Drivers of high-involvement consumers' intention to buy pdo wines: Valpolicella pdo case study 85
Le caratteristiche strutturali dei consumi di riso in due aree rappresentative dell'Italia nord-orientale 84
Path Analysis: A methodological approach to the interpretation of family farms 84
Aspetti metodologici dell'analisi di raggruppamento. Un'applicazione sui pascoli della Comunità montana del Baldo 83
I precedenti storici del Nuovo Catasto Terreni nella provincia veronese 83
The Public Choice theory as a tool for CMO wine analysis 83
Public Choice theory as a tool for CMO wine reform analysis 83
Territorial-Based Marketing Strategies for Typical Agro-Food Products: Issues and Perspectives 83
Perception du consommateur italien pour le produit de terroir: le cas d’un riz IGP 82
L'agricoltura biologica nel Veneto. Aspetti economico-sociali e comportamenti d'impresa 82
Agro-environmental policy in the wine sector: An investigation in an italian district 82
An Occasion-Based Segmentation Approach to the Wine Market in Denmark 81
Role of expected and lived experiences in shaping place image 81
Strategies of the retail of rice in a district of great tradition in cultivation 80
Rice consumption analysis in Northern Italy. A marketing approach 79
Wine as a Dimension of City Image: Preferences of Chinese Tourists for an Old World Wine Destination 77
A spatial micro-econometric approach to estimating climate change impacts on wine firm performance: A case study from Moldavia region, Romania 77
Reti d'impresa: organizzazione e istituzioni come fattori di competitività 76
Un'analisi delle variazioni strutturali nel mercato mondiale del riso per il periodo 1971-86 76
L'incertezza nella determinazione delle scelte produttive e delle forme di impresa e relazioni tra azienda e mercato del lavoro: una rilettura del pensiero serpieriano 76
Behavioural patterns in Mediterranean-style drinking: Generation Y preferences in alcoholic beverage consumption 76
Domanda di suolo e rendita fondiaria nelle aree ad economia diffusa 75
The contribution of personal values in explaining consumer utility 75
Structural and organisational changes, governance and the social strategy of cooperatives: Empirical evidence from the Italian wine sector 74
null 74
Attributs qualitatifs et prix hédonique pour les vins mousseux 73
Public support on young tuscan wine farmers: PERTS or PEST policies? 73
Exploring place image from visitors' expected and lived experiences: A discrete choice approach 72
The agro-environmental policy and its role in supporting farm incomes: a local case study 71
Determinants of winegrowers’ profitability: evidence from an Eastern Europe wine region 70
Nutritional Knowledge and Health Consciousness: Do They Affect Consumer Wine Choices? Evidence from a Survey in Italy 69
Trentino - Alto Adige 68
L'offerta di mais nel Veneto nel periodo 1963-85: un'analisi interpretativa con un modello a risposta asimmetrica 66
Understanding the wine consumption behaviour of Generation Y in Italy 66
The perception of the consumers of wine in an area of great tradition in cultivation: an application of the Conjoint Analysis 65
SEGMENTAZIONE DEL MERCATO DEL VINO IN DANIMARCA: L'APPROCCIO METODOLOGICO DELLE OCCASIONI DI CONSUMO 64
Comportamenti d'impresa: il caso delle riserie nella zona tipica del Vialone Nano Veronese 63
Le opportunità delle politiche territoriali alla luce della nuova OCM vino 63
BIO-ENERGY FROM WINERY BY PRODUCTS: A NEW MULTIFUNCTIONAL TOOL FOR THE ITALIAN WINE DISTRICTS 63
Consumer personality, attitudes and preferences in out-of-home contexts: The case of rosé wine in Italy 63
Une analyse des consommations de riz dans deux villes du nord-est italien 62
Farm efficiency and prospects for the dairy sector in the mountain regions. 62
Rice in modern distribution in Italy: factor of competition and strategic orientations 62
Governance and Adaptation Strategies of Cooperatives in the Agro-Food Sector: Evidence from an Italian Case Study 62
Fattori qualitativi e di percezione nei consumi di vino: una proposta metodologica per l'analisi della segmentazione di mercato 61
The estimation of climate change impacts on the adoption of sustainable production processes in viticulture: a multidisciplinary approach 61
Aspetti economici e commerciali della produzione peschicola 60
Online Communication Approaches and Social Networks in Traditional Wine Regions: A Case Study from Italy 60
Rice in modern distribution in Italy: factors of competition and strategic orientations 58
Le strategie delle imprese cooperative nella struttura competitiva della filiera vitivinicola del Friuli Venezia Giulia 57
Strategies of the rice processing industry in the area of Vialone Nano Veronese 56
Politica agraria comune e commercio internazionale dei prodotti agricoli 56
null 56
The alignment of European Law in pre-candidate countries: the case of Bosnia and Herzegovina wine law 56
Strategie di marketing per la valorizzazione degli oli di oliva extra vergini tipici 55
Stima delle funzioni di offerta di barbabietola da zucchero in Italia 55
L'offerta di mais nel Veneto: una stima, disaggregata a livello provinciale, delle funzioni di offerta 54
Terroir in a Bottle: Segmenting Consumer Choices in Generation Y 54
How CS Can be Used for Producing Info that Can be Employed in Strategy Making 54
How CS can be used for gaining info about consumers and the market? 54
Perception du consommateur italien pour le produit de terroir: le cas d'un riz IGP 53
La percezione dei consumatori di vino in un'area a forte tradizione viticola: un'applicazione della Conjoint Analysis 53
Il riso nella distribuzione moderna in Italia: fattori di competizione e orientamenti strategici 50
The perception of the consumers of wine in an area of great tradition in cultivation: an application of the conjoint analysis 49
Scelte d'impresa e politiche istituzionali nell'evoluzione del paesaggio: il caso di un'area viticola di pregio 49
Le strategie competitive dell'industria enologica nelle zone di produzione tipica: analisi di un caso di studio 49
Estimating preferences for controlling beach erosion in Sicily 48
Totale 8.020
Categoria #
all - tutte 28.842
article - articoli 14.134
book - libri 1.239
conference - conferenze 9.298
curatela - curatele 262
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 3.909
Totale 57.684


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020576 0 0 0 0 0 0 147 80 29 116 49 155
2020/20211.016 117 176 41 111 146 93 23 78 72 23 102 34
2021/2022824 69 228 13 16 45 32 18 57 41 30 78 197
2022/20231.843 147 161 173 264 223 407 31 123 187 21 83 23
2023/2024770 51 92 42 79 104 72 43 82 14 29 88 74
2024/2025835 139 140 148 278 98 32 0 0 0 0 0 0
Totale 8.555