BEGALLI, Diego
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 4.624
NA - Nord America 4.106
AS - Asia 2.838
SA - Sud America 716
AF - Africa 50
OC - Oceania 12
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
AN - Antartide 1
Totale 12.356
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.041
GB - Regno Unito 1.231
SG - Singapore 1.071
CN - Cina 1.052
IT - Italia 992
RU - Federazione Russa 828
BR - Brasile 598
FR - Francia 336
DE - Germania 305
HK - Hong Kong 277
IE - Irlanda 263
SE - Svezia 233
FI - Finlandia 226
VN - Vietnam 186
UA - Ucraina 79
KR - Corea 76
AR - Argentina 50
CA - Canada 37
BE - Belgio 26
ES - Italia 21
ID - Indonesia 21
TR - Turchia 21
IN - India 20
BD - Bangladesh 19
MX - Messico 19
EC - Ecuador 18
IL - Israele 17
CO - Colombia 16
PL - Polonia 16
PH - Filippine 15
ZA - Sudafrica 14
JP - Giappone 13
NL - Olanda 13
PK - Pakistan 11
AU - Australia 10
PY - Paraguay 10
EU - Europa 9
MA - Marocco 9
AT - Austria 8
MY - Malesia 8
CL - Cile 7
GR - Grecia 7
EG - Egitto 6
UY - Uruguay 6
VE - Venezuela 6
LV - Lettonia 5
PE - Perù 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
CH - Svizzera 4
CZ - Repubblica Ceca 4
DO - Repubblica Dominicana 4
IQ - Iraq 4
KE - Kenya 4
PT - Portogallo 4
RO - Romania 4
AZ - Azerbaigian 3
BH - Bahrain 3
DK - Danimarca 3
HU - Ungheria 3
LB - Libano 3
LT - Lituania 3
TN - Tunisia 3
AL - Albania 2
BF - Burkina Faso 2
BJ - Benin 2
CM - Camerun 2
HN - Honduras 2
MZ - Mozambico 2
NO - Norvegia 2
NZ - Nuova Zelanda 2
SA - Arabia Saudita 2
TG - Togo 2
UZ - Uzbekistan 2
AM - Armenia 1
AO - Angola 1
AQ - Antartide 1
BG - Bulgaria 1
BY - Bielorussia 1
CI - Costa d'Avorio 1
DZ - Algeria 1
ET - Etiopia 1
GT - Guatemala 1
HR - Croazia 1
IR - Iran 1
JO - Giordania 1
KG - Kirghizistan 1
KZ - Kazakistan 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LK - Sri Lanka 1
LU - Lussemburgo 1
OM - Oman 1
PR - Porto Rico 1
RS - Serbia 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
SV - El Salvador 1
TH - Thailandia 1
TJ - Tagikistan 1
Totale 12.356
Città #
Southend 1.065
Jacksonville 721
Chandler 539
Singapore 487
Dallas 337
Ann Arbor 308
Verona 277
Hong Kong 274
Woodbridge 271
Dublin 259
Ashburn 250
Beijing 180
Houston 158
Moscow 158
Wilmington 117
Lawrence 110
Princeton 110
Milan 83
Nanjing 81
Jinan 80
Ho Chi Minh City 67
Shenyang 67
Hebei 55
São Paulo 55
Los Angeles 53
Buffalo 45
New York 42
Redondo Beach 37
Changsha 36
Hangzhou 34
Lancaster 34
Tianjin 34
The Dalles 33
Helsinki 30
Rome 30
Hanoi 29
Ningbo 28
Santa Clara 28
Brussels 26
Munich 26
Zhengzhou 26
Haikou 25
Rio de Janeiro 25
Taiyuan 25
Nanchang 24
Taizhou 23
Columbus 20
Guangzhou 20
Jiaxing 20
Boardman 18
Sindelfingen 18
Udine 18
Norwalk 16
Pistoia 16
San Francisco 16
Chicago 14
Dong Ket 14
Naples 14
Paris 13
Warsaw 13
Curitiba 12
Lanzhou 12
Redmond 12
Seattle 12
Tokyo 12
Belo Horizonte 11
Chions 11
Denver 11
Modena 11
Bologna 10
Guayaquil 10
Salvador 10
Bogotá 9
Council Bluffs 9
Haiphong 9
Montreal 9
Porto Alegre 9
Toronto 9
Auburn Hills 8
Fairfield 8
Goiânia 8
Jakarta 8
Johannesburg 8
Mexico City 8
Piacenza 8
Santo André 8
Thái Bình 8
Brasília 7
Chennai 7
Fortaleza 7
London 7
Manaus 7
Manchester 7
Mirasole 7
Ninh Bình 7
Padova 7
Phoenix 7
Stroud 7
Turin 7
Vicenza 7
Totale 7.383
Nome #
A new approach to the analysis of visitor perceptions towards a tourism destination: the role of food and wine experiences 218
Social media strategies and corporate brand visibility in the wine industry. Lessons from an Italian case study. 205
Wine and web marketing strategies. The case study of Italian speciality wineries 191
Business-to-business service quality assessment in professional wine events: the case of Vinitaly 171
Measuring the effect of climate change on agriculture: A literature review of analytical models 167
Package Styles in Wine Marketing: A Case Study of Valpolicella Wines 165
Sistemi vitivinicoli territoriali e marketing collettivo dei vini tipici: il caso del Soave 164
Evaluation of Climate Change Effects on the Wine Industry: An Interdisciplinary Approach 164
Preferenze dei consumatori per i vini a denominazione di origine: un'analisi qualitativa nella realtà del Veneto 159
An Occasion-Based Segmentation Approach to the Wine Market in Denmark 156
Social Media and Web Marketing Strategies: An Exploratory Study in the Italian Wine Sector 155
Generation Y's perception of wine and consumption situations in a traditional wine-producing region 151
La valutazione di efficacia della spesa pubblica destinata alle aziende vitivinicole: un'analisi delle politiche agricole e strutturali in rapporto al credito d'imposta sul valore aggiunto 151
Chinese import demand for wine: evidence from econometric estimations 150
New consumption patterns for alcoholic beverages: values system, product attributes, and preferences 149
Dinamiche di mercato, problemi e prospettive per l'olio di oliva italiano 147
The Ricardian analysis twenty years after the original model. Evolution, unresolved issues and empirical problems 147
Determinants of consumer behaviour in novice markets: the case of wine 147
Asian growing markets and competition: evidence in the Chinese wine market 145
Geographical brand and country-of-origin effects in the Chinese wine import market 141
Is cellar door an opportunity for bag-in-box? A consumer preferences analysis in the Italian wine market 140
The production costs of conventional and organic apple orchands in the Veneto Region (Italy) 135
Agro-environmental policy in the wine sector: An investigation in an italian district 133
Cooperatives, wine clusters and territorial value: evidence from an Italian case study 132
Drivers of high-involvement consumers' intention to buy pdo wines: Valpolicella pdo case study 132
Azienda-famiglia ed opzioni di lavoro: una verifica empirica nelle imprese zootecniche della comunità montana della Lessinia 129
Bio-energy from winery by-products: a new multifunctional tool for the Italian wine districts 128
Une approche du consommateur italien de riz par la méthode des groupes cibles 127
Behind intention and behaviour: factors influencing wine consumption in a novice market 125
Un modello interpretativo dell'impresa familiare attraverso l'analisi di correlazione canonica 124
Strategie di adattamento dell'impresa familiare in una regione di montagna del Veneto 124
L'agricoltura biologica nel Veneto. Aspetti economico-sociali e comportamenti d'impresa 124
Consumer personality, attitudes and preferences in out-of-home contexts: The case of rosé wine in Italy 124
Behavioural patterns in Mediterranean-style drinking: Generation Y preferences in alcoholic beverage consumption 122
Role of expected and lived experiences in shaping place image 120
Importance of Risk in the Acreage Supply Decision of Italian Rice Producers 119
Path Analysis: A methodological approach to the interpretation of family farms 119
Comportamenti d'impresa: il caso delle riserie nella zona tipica del Vialone Nano Veronese 118
Wine as a Dimension of City Image: Preferences of Chinese Tourists for an Old World Wine Destination 118
A spatial micro-econometric approach to estimating climate change impacts on wine firm performance: A case study from Moldavia region, Romania 118
Aspetti metodologici dell'analisi di raggruppamento. Un'applicazione sui pascoli della Comunità montana del Baldo 117
Un'analisi delle variazioni strutturali nel mercato mondiale del riso per il periodo 1971-86 115
Le caratteristiche strutturali dei consumi di riso in due aree rappresentative dell'Italia nord-orientale 114
Perception du consommateur italien pour le produit de terroir: le cas d’un riz IGP 114
I prodotti agroalimentari di qualità: organizzazione del sistema delle imprese 114
Rice consumption analysis in Northern Italy. A marketing approach 113
Strategies of the retail of rice in a district of great tradition in cultivation 113
Marketing the territorial products: The Soave Wines Denomination of Origin as an italian case study 113
Aspetti economici e commerciali della produzione peschicola 112
Exploring place image from visitors' expected and lived experiences: A discrete choice approach 112
The agro-environmental policy and its role in supporting farm incomes: a local case study 111
Attributs qualitatifs et prix hédonique pour les vins mousseux 109
Trentino - Alto Adige 108
BIO-ENERGY FROM WINERY BY PRODUCTS: A NEW MULTIFUNCTIONAL TOOL FOR THE ITALIAN WINE DISTRICTS 108
La vitivinicoltura veronese tra internazionalizzazione e tradizione territoriale 107
Il web-marketing del vino nel mercato USA: nuove opportunità e vecchi problemi nelle transazioni internazionali 107
The Public Choice theory as a tool for CMO wine analysis 107
Territorial-Based Marketing Strategies for Typical Agro-Food Products: Issues and Perspectives 107
Nutritional Knowledge and Health Consciousness: Do They Affect Consumer Wine Choices? Evidence from a Survey in Italy 106
Une analyse des consommations de riz dans deux villes du nord-est italien 103
I precedenti storici del Nuovo Catasto Terreni nella provincia veronese 101
Public Choice theory as a tool for CMO wine reform analysis 101
L'incertezza nella determinazione delle scelte produttive e delle forme di impresa e relazioni tra azienda e mercato del lavoro: una rilettura del pensiero serpieriano 100
Reti d'impresa: organizzazione e istituzioni come fattori di competitività 99
Domanda di suolo e rendita fondiaria nelle aree ad economia diffusa 99
Structural and organisational changes, governance and the social strategy of cooperatives: Empirical evidence from the Italian wine sector 99
Le opportunità delle politiche territoriali alla luce della nuova OCM vino 98
The contribution of personal values in explaining consumer utility 97
Public support on young tuscan wine farmers: PERTS or PEST policies? 96
Exploring the effect of naturalness on consumer wine choices: Evidence from a survey in Italy 93
Farm efficiency and prospects for the dairy sector in the mountain regions. 92
The alignment of European Law in pre-candidate countries: the case of Bosnia and Herzegovina wine law 92
Online Communication Approaches and Social Networks in Traditional Wine Regions: A Case Study from Italy 92
Fattori qualitativi e di percezione nei consumi di vino: una proposta metodologica per l'analisi della segmentazione di mercato 90
Rice in modern distribution in Italy: factor of competition and strategic orientations 90
Estimating preferences for controlling beach erosion in Sicily 90
L'offerta di mais nel Veneto: una stima, disaggregata a livello provinciale, delle funzioni di offerta 88
The estimation of climate change impacts on the adoption of sustainable production processes in viticulture: a multidisciplinary approach 88
Determinants of winegrowers’ profitability: evidence from an Eastern Europe wine region 88
Strategies of the rice processing industry in the area of Vialone Nano Veronese 87
Stima delle funzioni di offerta di barbabietola da zucchero in Italia 87
Understanding the wine consumption behaviour of Generation Y in Italy 87
Scelte d'impresa e politiche istituzionali nell'evoluzione del paesaggio: il caso di un'area viticola di pregio 85
L'offerta di mais nel Veneto nel periodo 1963-85: un'analisi interpretativa con un modello a risposta asimmetrica 85
SEGMENTAZIONE DEL MERCATO DEL VINO IN DANIMARCA: L'APPROCCIO METODOLOGICO DELLE OCCASIONI DI CONSUMO 84
The perception of the consumers of wine in an area of great tradition in cultivation: an application of the Conjoint Analysis 84
La percezione dei consumatori di vino in un'area a forte tradizione viticola: un'applicazione della Conjoint Analysis 83
Fattori qualitativi e di percezione nei consumi di vino: una proposta metodologica per l’analisi della segmentazione di mercato 82
Rice in modern distribution in Italy: factors of competition and strategic orientations 80
The perception of the consumers of wine in an area of great tradition in cultivation: an application of the conjoint analysis 79
How CS Can be Used for Producing Info that Can be Employed in Strategy Making 79
Il riso nella distribuzione moderna in Italia: fattori di competizione e orientamenti strategici 78
Metodologie di analisi qualitativa della domanda: una rassegna 77
Governance and Adaptation Strategies of Cooperatives in the Agro-Food Sector: Evidence from an Italian Case Study 77
Strategie di marketing per la valorizzazione degli oli di oliva extra vergini tipici 76
Une approche du consommateur italien de riz par la methode des groupes cibles 76
Politica agraria comune e commercio internazionale dei prodotti agricoli 76
Resolvable and Near‐epistemic Uncertainty in Stated Preference for Olive Oil: An Empirical Exploration 75
Le strategie delle imprese cooperative nella struttura competitiva della filiera vitivinicola del Friuli Venezia Giulia 74
null 74
Totale 11.442
Categoria #
all - tutte 42.665
article - articoli 21.208
book - libri 1.732
conference - conferenze 13.606
curatela - curatele 359
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 5.760
Totale 85.330


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021571 0 0 0 0 146 93 23 78 72 23 102 34
2021/2022824 69 228 13 16 45 32 18 57 41 30 78 197
2022/20231.843 147 161 173 264 223 407 31 123 187 21 83 23
2023/2024770 51 92 42 79 104 72 43 82 14 29 88 74
2024/20252.016 139 140 148 278 98 32 126 53 291 148 158 405
2025/20262.742 443 361 540 1.149 249 0 0 0 0 0 0 0
Totale 12.478