BEGALLI, Diego
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.698
NA - Nord America 4.280
AS - Asia 3.155
SA - Sud America 747
AF - Africa 53
OC - Oceania 12
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
AN - Antartide 1
Totale 13.955
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.208
RU - Federazione Russa 1.843
SG - Singapore 1.241
GB - Regno Unito 1.239
CN - Cina 1.126
IT - Italia 1.017
BR - Brasile 614
FR - Francia 343
DE - Germania 305
HK - Hong Kong 278
IE - Irlanda 263
SE - Svezia 236
VN - Vietnam 234
FI - Finlandia 228
KR - Corea 83
UA - Ucraina 79
AR - Argentina 54
CA - Canada 39
BE - Belgio 26
ES - Italia 25
ID - Indonesia 24
IN - India 24
MX - Messico 23
BD - Bangladesh 22
TR - Turchia 21
EC - Ecuador 20
PL - Polonia 19
CO - Colombia 18
IL - Israele 17
JP - Giappone 17
NL - Olanda 16
PH - Filippine 15
ZA - Sudafrica 14
PK - Pakistan 11
PY - Paraguay 11
AU - Australia 10
MA - Marocco 10
EU - Europa 9
AT - Austria 8
CL - Cile 8
MY - Malesia 8
VE - Venezuela 8
GR - Grecia 7
PE - Perù 7
EG - Egitto 6
UY - Uruguay 6
IQ - Iraq 5
KE - Kenya 5
LT - Lituania 5
LV - Lettonia 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
CH - Svizzera 4
CZ - Repubblica Ceca 4
DO - Repubblica Dominicana 4
PT - Portogallo 4
RO - Romania 4
AZ - Azerbaigian 3
BH - Bahrain 3
DK - Danimarca 3
HN - Honduras 3
HU - Ungheria 3
LB - Libano 3
TN - Tunisia 3
AL - Albania 2
BF - Burkina Faso 2
BJ - Benin 2
CM - Camerun 2
JO - Giordania 2
MK - Macedonia 2
MZ - Mozambico 2
NO - Norvegia 2
NZ - Nuova Zelanda 2
SA - Arabia Saudita 2
TG - Togo 2
UZ - Uzbekistan 2
AM - Armenia 1
AO - Angola 1
AQ - Antartide 1
BG - Bulgaria 1
BY - Bielorussia 1
CI - Costa d'Avorio 1
DZ - Algeria 1
ET - Etiopia 1
GT - Guatemala 1
GY - Guiana 1
HR - Croazia 1
IR - Iran 1
KG - Kirghizistan 1
KZ - Kazakistan 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LK - Sri Lanka 1
LU - Lussemburgo 1
NP - Nepal 1
OM - Oman 1
PR - Porto Rico 1
RS - Serbia 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
SN - Senegal 1
SV - El Salvador 1
TH - Thailandia 1
Totale 13.954
Città #
Southend 1.065
Jacksonville 721
Singapore 613
Moscow 568
Chandler 539
Dallas 338
Ashburn 320
Ann Arbor 308
Verona 285
Hong Kong 275
Woodbridge 271
Dublin 259
Beijing 188
Houston 158
Wilmington 117
Lawrence 110
Princeton 110
Milan 87
The Dalles 83
Nanjing 82
Ho Chi Minh City 81
Jinan 80
Shenyang 67
Los Angeles 60
São Paulo 58
Hebei 55
Buffalo 46
New York 45
Hanoi 42
Redondo Beach 37
Changsha 36
Tianjin 36
Hangzhou 34
Lancaster 34
Rome 32
Helsinki 30
Ningbo 28
Santa Clara 28
Zhengzhou 27
Brussels 26
Guangzhou 26
Munich 26
Rio de Janeiro 26
Haikou 25
Taiyuan 25
Nanchang 24
Taizhou 23
Jiaxing 21
Columbus 20
Boardman 18
Sindelfingen 18
Udine 18
Haiphong 17
Norwalk 16
Pistoia 16
San Francisco 16
Warsaw 16
Chicago 15
Tokyo 15
Dong Ket 14
Naples 14
Paris 13
Belo Horizonte 12
Curitiba 12
Lanzhou 12
Redmond 12
Seattle 12
Chions 11
Denver 11
Modena 11
Bologna 10
Guayaquil 10
Montreal 10
Salvador 10
Bogotá 9
Chennai 9
Council Bluffs 9
Mexico City 9
Phoenix 9
Porto Alegre 9
Thái Bình 9
Toronto 9
Auburn Hills 8
Brasília 8
Fairfield 8
Goiânia 8
Jakarta 8
Johannesburg 8
London 8
Manchester 8
Orem 8
Piacenza 8
San Jose 8
Santo André 8
Stockholm 8
Da Nang 7
Fortaleza 7
Manaus 7
Mirasole 7
Ninh Bình 7
Totale 8.145
Nome #
A new approach to the analysis of visitor perceptions towards a tourism destination: the role of food and wine experiences 250
Social media strategies and corporate brand visibility in the wine industry. Lessons from an Italian case study. 230
Business-to-business service quality assessment in professional wine events: the case of Vinitaly 205
Wine and web marketing strategies. The case study of Italian speciality wineries 204
Measuring the effect of climate change on agriculture: A literature review of analytical models 189
Package Styles in Wine Marketing: A Case Study of Valpolicella Wines 188
Sistemi vitivinicoli territoriali e marketing collettivo dei vini tipici: il caso del Soave 185
Evaluation of Climate Change Effects on the Wine Industry: An Interdisciplinary Approach 185
Generation Y's perception of wine and consumption situations in a traditional wine-producing region 179
Preferenze dei consumatori per i vini a denominazione di origine: un'analisi qualitativa nella realtà del Veneto 177
An Occasion-Based Segmentation Approach to the Wine Market in Denmark 174
Social Media and Web Marketing Strategies: An Exploratory Study in the Italian Wine Sector 173
Chinese import demand for wine: evidence from econometric estimations 172
Determinants of consumer behaviour in novice markets: the case of wine 172
New consumption patterns for alcoholic beverages: values system, product attributes, and preferences 168
Asian growing markets and competition: evidence in the Chinese wine market 168
The Ricardian analysis twenty years after the original model. Evolution, unresolved issues and empirical problems 166
Dinamiche di mercato, problemi e prospettive per l'olio di oliva italiano 165
La valutazione di efficacia della spesa pubblica destinata alle aziende vitivinicole: un'analisi delle politiche agricole e strutturali in rapporto al credito d'imposta sul valore aggiunto 165
Is cellar door an opportunity for bag-in-box? A consumer preferences analysis in the Italian wine market 164
Geographical brand and country-of-origin effects in the Chinese wine import market 157
Cooperatives, wine clusters and territorial value: evidence from an Italian case study 156
Agro-environmental policy in the wine sector: An investigation in an italian district 155
Bio-energy from winery by-products: a new multifunctional tool for the Italian wine districts 154
The production costs of conventional and organic apple orchands in the Veneto Region (Italy) 151
Drivers of high-involvement consumers' intention to buy pdo wines: Valpolicella pdo case study 149
Behavioural patterns in Mediterranean-style drinking: Generation Y preferences in alcoholic beverage consumption 148
Azienda-famiglia ed opzioni di lavoro: una verifica empirica nelle imprese zootecniche della comunità montana della Lessinia 145
Consumer personality, attitudes and preferences in out-of-home contexts: The case of rosé wine in Italy 145
Strategie di adattamento dell'impresa familiare in una regione di montagna del Veneto 143
Role of expected and lived experiences in shaping place image 143
Behind intention and behaviour: factors influencing wine consumption in a novice market 139
A spatial micro-econometric approach to estimating climate change impacts on wine firm performance: A case study from Moldavia region, Romania 139
Une approche du consommateur italien de riz par la méthode des groupes cibles 137
Comportamenti d'impresa: il caso delle riserie nella zona tipica del Vialone Nano Veronese 136
Aspetti metodologici dell'analisi di raggruppamento. Un'applicazione sui pascoli della Comunità montana del Baldo 136
BIO-ENERGY FROM WINERY BY PRODUCTS: A NEW MULTIFUNCTIONAL TOOL FOR THE ITALIAN WINE DISTRICTS 135
Un modello interpretativo dell'impresa familiare attraverso l'analisi di correlazione canonica 134
Attributs qualitatifs et prix hédonique pour les vins mousseux 134
Importance of Risk in the Acreage Supply Decision of Italian Rice Producers 134
Aspetti economici e commerciali della produzione peschicola 131
L'agricoltura biologica nel Veneto. Aspetti economico-sociali e comportamenti d'impresa 131
Path Analysis: A methodological approach to the interpretation of family farms 130
Marketing the territorial products: The Soave Wines Denomination of Origin as an italian case study 130
Nutritional Knowledge and Health Consciousness: Do They Affect Consumer Wine Choices? Evidence from a Survey in Italy 129
Rice consumption analysis in Northern Italy. A marketing approach 127
Wine as a Dimension of City Image: Preferences of Chinese Tourists for an Old World Wine Destination 126
Strategies of the retail of rice in a district of great tradition in cultivation 124
The agro-environmental policy and its role in supporting farm incomes: a local case study 124
Le caratteristiche strutturali dei consumi di riso in due aree rappresentative dell'Italia nord-orientale 123
Perception du consommateur italien pour le produit de terroir: le cas d’un riz IGP 121
I prodotti agroalimentari di qualità: organizzazione del sistema delle imprese 121
Territorial-Based Marketing Strategies for Typical Agro-Food Products: Issues and Perspectives 121
Exploring place image from visitors' expected and lived experiences: A discrete choice approach 120
Un'analisi delle variazioni strutturali nel mercato mondiale del riso per il periodo 1971-86 119
Il web-marketing del vino nel mercato USA: nuove opportunità e vecchi problemi nelle transazioni internazionali 118
The Public Choice theory as a tool for CMO wine analysis 118
Exploring the effect of naturalness on consumer wine choices: Evidence from a survey in Italy 116
Trentino - Alto Adige 116
Structural and organisational changes, governance and the social strategy of cooperatives: Empirical evidence from the Italian wine sector 116
La vitivinicoltura veronese tra internazionalizzazione e tradizione territoriale 115
Public Choice theory as a tool for CMO wine reform analysis 114
Domanda di suolo e rendita fondiaria nelle aree ad economia diffusa 113
Une analyse des consommations de riz dans deux villes du nord-est italien 111
Reti d'impresa: organizzazione e istituzioni come fattori di competitività 109
L'incertezza nella determinazione delle scelte produttive e delle forme di impresa e relazioni tra azienda e mercato del lavoro: una rilettura del pensiero serpieriano 109
Public support on young tuscan wine farmers: PERTS or PEST policies? 109
I precedenti storici del Nuovo Catasto Terreni nella provincia veronese 108
The contribution of personal values in explaining consumer utility 108
Farm efficiency and prospects for the dairy sector in the mountain regions. 104
The estimation of climate change impacts on the adoption of sustainable production processes in viticulture: a multidisciplinary approach 104
Le opportunità delle politiche territoriali alla luce della nuova OCM vino 103
Online Communication Approaches and Social Networks in Traditional Wine Regions: A Case Study from Italy 102
Fattori qualitativi e di percezione nei consumi di vino: una proposta metodologica per l'analisi della segmentazione di mercato 100
Rice in modern distribution in Italy: factor of competition and strategic orientations 99
Understanding the wine consumption behaviour of Generation Y in Italy 99
Determinants of winegrowers’ profitability: evidence from an Eastern Europe wine region 99
Estimating preferences for controlling beach erosion in Sicily 99
Scelte d'impresa e politiche istituzionali nell'evoluzione del paesaggio: il caso di un'area viticola di pregio 95
Strategies of the rice processing industry in the area of Vialone Nano Veronese 95
The alignment of European Law in pre-candidate countries: the case of Bosnia and Herzegovina wine law 95
Factors influencing the decision-making process of the new wine consumers 95
SEGMENTAZIONE DEL MERCATO DEL VINO IN DANIMARCA: L'APPROCCIO METODOLOGICO DELLE OCCASIONI DI CONSUMO 94
The perception of the consumers of wine in an area of great tradition in cultivation: an application of the Conjoint Analysis 94
L'offerta di mais nel Veneto: una stima, disaggregata a livello provinciale, delle funzioni di offerta 94
How CS can be used for gaining info about consumers and the market? 94
Stima delle funzioni di offerta di barbabietola da zucchero in Italia 93
L'offerta di mais nel Veneto nel periodo 1963-85: un'analisi interpretativa con un modello a risposta asimmetrica 93
How CS Can be Used for Producing Info that Can be Employed in Strategy Making 91
Fattori qualitativi e di percezione nei consumi di vino: una proposta metodologica per l’analisi della segmentazione di mercato 89
Il riso nella distribuzione moderna in Italia: fattori di competizione e orientamenti strategici 89
Strategie di marketing per la valorizzazione degli oli di oliva extra vergini tipici 88
La percezione dei consumatori di vino in un'area a forte tradizione viticola: un'applicazione della Conjoint Analysis 88
Rice in modern distribution in Italy: factors of competition and strategic orientations 88
Governance and Adaptation Strategies of Cooperatives in the Agro-Food Sector: Evidence from an Italian Case Study 86
Assessing preferences for mountain wine and viticulture by using a best-worst scaling approach: do mountains really matter for Italians? 85
The perception of the consumers of wine in an area of great tradition in cultivation: an application of the conjoint analysis 85
Resolvable and Near‐epistemic Uncertainty in Stated Preference for Olive Oil: An Empirical Exploration 85
Metodologie di analisi qualitativa della domanda: una rassegna 84
Politica agraria comune e commercio internazionale dei prodotti agricoli 84
Totale 12.899
Categoria #
all - tutte 45.889
article - articoli 22.864
book - libri 1.860
conference - conferenze 14.604
curatela - curatele 380
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 6.181
Totale 91.778


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021425 0 0 0 0 0 93 23 78 72 23 102 34
2021/2022824 69 228 13 16 45 32 18 57 41 30 78 197
2022/20231.843 147 161 173 264 223 407 31 123 187 21 83 23
2023/2024770 51 92 42 79 104 72 43 82 14 29 88 74
2024/20252.016 139 140 148 278 98 32 126 53 291 148 158 405
2025/20264.341 443 361 540 1.149 1.570 278 0 0 0 0 0 0
Totale 14.077