BEGALLI, Diego
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.675
NA - Nord America 3.115
AS - Asia 1.013
OC - Oceania 12
AF - Africa 9
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
SA - Sud America 7
Totale 7.840
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.094
GB - Regno Unito 1.195
IT - Italia 838
CN - Cina 816
FR - Francia 302
IE - Irlanda 262
DE - Germania 258
RU - Federazione Russa 231
SE - Svezia 227
FI - Finlandia 210
SG - Singapore 114
UA - Ucraina 77
BE - Belgio 26
CA - Canada 19
VN - Vietnam 18
IL - Israele 16
ES - Italia 12
TR - Turchia 12
AU - Australia 10
EU - Europa 9
AT - Austria 7
KR - Corea 7
PH - Filippine 7
GR - Grecia 6
MY - Malesia 6
BR - Brasile 5
NL - Olanda 5
CZ - Repubblica Ceca 3
HK - Hong Kong 3
HU - Ungheria 3
IN - India 3
JP - Giappone 3
MA - Marocco 3
RO - Romania 3
BF - Burkina Faso 2
CL - Cile 2
CM - Camerun 2
EG - Egitto 2
ID - Indonesia 2
MX - Messico 2
NO - Norvegia 2
NZ - Nuova Zelanda 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
BG - Bulgaria 1
CH - Svizzera 1
DK - Danimarca 1
HR - Croazia 1
IR - Iran 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LK - Sri Lanka 1
LU - Lussemburgo 1
LV - Lettonia 1
PT - Portogallo 1
RS - Serbia 1
SA - Arabia Saudita 1
TH - Thailandia 1
Totale 7.840
Città #
Southend 1.065
Jacksonville 721
Chandler 540
Ann Arbor 308
Woodbridge 271
Verona 260
Dublin 259
Houston 154
Ashburn 138
Beijing 132
Wilmington 117
Lawrence 110
Princeton 110
Jinan 80
Nanjing 80
Singapore 75
Shenyang 67
Hebei 55
Milan 51
Changsha 34
Lancaster 34
Hangzhou 32
Tianjin 29
Ningbo 28
Brussels 26
Zhengzhou 26
Haikou 25
Nanchang 24
Taizhou 23
Taiyuan 22
Rome 21
Jiaxing 20
Sindelfingen 18
Udine 18
Boardman 17
Guangzhou 17
Helsinki 17
Norwalk 16
Pistoia 16
Dong Ket 14
New York 14
Chicago 12
Redmond 12
Chions 11
Lanzhou 11
Naples 9
Paris 9
Seattle 9
Auburn Hills 8
Fairfield 8
Piacenza 8
Mirasole 7
Modena 7
Stroud 7
Turin 7
Bologna 6
Cambridge 6
Catania 6
Moscow 6
Ottawa 6
Sommacampagna 6
Sona 6
Venezia 6
Como 5
Elora 5
Fuzhou 5
Montemurlo 5
Padova 5
San Francisco 5
Valeggio Sul Mincio 5
Vicenza 5
Vólos 5
Washington 5
Edinburgh 4
Illasi 4
Lamézia 4
Los Angeles 4
Melbourne 4
Redwood City 4
Rieti 4
Segrate 4
Seveso 4
Toronto 4
Trieste 4
Zaragoza 4
Angri 3
Benevello 3
Campinas 3
Camponogara 3
Canberra 3
Casamarciano 3
Conselve 3
Curno 3
Dallas 3
Davao City 3
Fiavè 3
Frankfurt am Main 3
Harveys Lake 3
Krems 3
Madrid 3
Totale 5.400
Nome #
Wine and web marketing strategies. The case study of Italian speciality wineries 141
A new approach to the analysis of visitor perceptions towards a tourism destination: the role of food and wine experiences 137
Package Styles in Wine Marketing: A Case Study of Valpolicella Wines 125
Social Media and Web Marketing Strategies: An Exploratory Study in the Italian Wine Sector 116
Preferenze dei consumatori per i vini a denominazione di origine: un'analisi qualitativa nella realtà del Veneto 113
New consumption patterns for alcoholic beverages: values system, product attributes, and preferences 107
Social media strategies and corporate brand visibility in the wine industry. Lessons from an Italian case study. 107
Une approche du consommateur italien de riz par la méthode des groupes cibles 106
Generation Y's perception of wine and consumption situations in a traditional wine-producing region 106
La valutazione di efficacia della spesa pubblica destinata alle aziende vitivinicole: un'analisi delle politiche agricole e strutturali in rapporto al credito d'imposta sul valore aggiunto 105
Business-to-business service quality assessment in professional wine events: the case of Vinitaly 105
Geographical brand and country-of-origin effects in the Chinese wine import market 105
The production costs of conventional and organic apple orchands in the Veneto Region (Italy) 104
Asian growing markets and competition: evidence in the Chinese wine market 103
Evaluation of Climate Change Effects on the Wine Industry: An Interdisciplinary Approach 103
Strategie di adattamento dell'impresa familiare in una regione di montagna del Veneto 99
Sistemi vitivinicoli territoriali e marketing collettivo dei vini tipici: il caso del Soave 98
Measuring the effect of climate change on agriculture: A literature review of analytical models 98
Is cellar door an opportunity for bag-in-box? A consumer preferences analysis in the Italian wine market 94
Dinamiche di mercato, problemi e prospettive per l'olio di oliva italiano 93
The Ricardian analysis twenty years after the original model. Evolution, unresolved issues and empirical problems 93
Chinese import demand for wine: evidence from econometric estimations 91
Un modello interpretativo dell'impresa familiare attraverso l'analisi di correlazione canonica 88
I prodotti agroalimentari di qualità: organizzazione del sistema delle imprese 87
Cooperatives, wine clusters and territorial value: evidence from an Italian case study 87
Importance of Risk in the Acreage Supply Decision of Italian Rice Producers 86
Bio-energy from winery by-products: a new multifunctional tool for the Italian wine districts 86
Determinants of consumer behaviour in novice markets: the case of wine 85
La vitivinicoltura veronese tra internazionalizzazione e tradizione territoriale 84
Azienda-famiglia ed opzioni di lavoro: una verifica empirica nelle imprese zootecniche della comunità montana della Lessinia 82
Le caratteristiche strutturali dei consumi di riso in due aree rappresentative dell'Italia nord-orientale 81
Path Analysis: A methodological approach to the interpretation of family farms 81
I precedenti storici del Nuovo Catasto Terreni nella provincia veronese 80
The Public Choice theory as a tool for CMO wine analysis 80
Drivers of high-involvement consumers' intention to buy pdo wines: Valpolicella pdo case study 80
Behind intention and behaviour: factors influencing wine consumption in a novice market 80
Perception du consommateur italien pour le produit de terroir: le cas d’un riz IGP 79
Marketing the territorial products: The Soave Wines Denomination of Origin as an italian case study 79
Territorial-Based Marketing Strategies for Typical Agro-Food Products: Issues and Perspectives 79
Il web-marketing del vino nel mercato USA: nuove opportunità e vecchi problemi nelle transazioni internazionali 78
L'agricoltura biologica nel Veneto. Aspetti economico-sociali e comportamenti d'impresa 78
Aspetti metodologici dell'analisi di raggruppamento. Un'applicazione sui pascoli della Comunità montana del Baldo 78
Public Choice theory as a tool for CMO wine reform analysis 78
Strategies of the retail of rice in a district of great tradition in cultivation 77
Role of expected and lived experiences in shaping place image 76
An Occasion-Based Segmentation Approach to the Wine Market in Denmark 75
Rice consumption analysis in Northern Italy. A marketing approach 75
Agro-environmental policy in the wine sector: An investigation in an italian district 75
Wine as a Dimension of City Image: Preferences of Chinese Tourists for an Old World Wine Destination 75
null 74
L'incertezza nella determinazione delle scelte produttive e delle forme di impresa e relazioni tra azienda e mercato del lavoro: una rilettura del pensiero serpieriano 73
Un'analisi delle variazioni strutturali nel mercato mondiale del riso per il periodo 1971-86 72
Reti d'impresa: organizzazione e istituzioni come fattori di competitività 71
Exploring place image from visitors' expected and lived experiences: A discrete choice approach 71
A spatial micro-econometric approach to estimating climate change impacts on wine firm performance: A case study from Moldavia region, Romania 71
Domanda di suolo e rendita fondiaria nelle aree ad economia diffusa 70
Structural and organisational changes, governance and the social strategy of cooperatives: Empirical evidence from the Italian wine sector 69
Attributs qualitatifs et prix hédonique pour les vins mousseux 68
The contribution of personal values in explaining consumer utility 67
Trentino - Alto Adige 65
Public support on young tuscan wine farmers: PERTS or PEST policies? 65
Behavioural patterns in Mediterranean-style drinking: Generation Y preferences in alcoholic beverage consumption 65
L'offerta di mais nel Veneto nel periodo 1963-85: un'analisi interpretativa con un modello a risposta asimmetrica 63
The agro-environmental policy and its role in supporting farm incomes: a local case study 63
Understanding the wine consumption behaviour of Generation Y in Italy 62
Nutritional Knowledge and Health Consciousness: Do They Affect Consumer Wine Choices? Evidence from a Survey in Italy 62
Une analyse des consommations de riz dans deux villes du nord-est italien 60
The perception of the consumers of wine in an area of great tradition in cultivation: an application of the Conjoint Analysis 60
Comportamenti d'impresa: il caso delle riserie nella zona tipica del Vialone Nano Veronese 59
Rice in modern distribution in Italy: factor of competition and strategic orientations 59
Le opportunità delle politiche territoriali alla luce della nuova OCM vino 59
BIO-ENERGY FROM WINERY BY PRODUCTS: A NEW MULTIFUNCTIONAL TOOL FOR THE ITALIAN WINE DISTRICTS 59
Consumer personality, attitudes and preferences in out-of-home contexts: The case of rosé wine in Italy 59
Farm efficiency and prospects for the dairy sector in the mountain regions. 58
SEGMENTAZIONE DEL MERCATO DEL VINO IN DANIMARCA: L'APPROCCIO METODOLOGICO DELLE OCCASIONI DI CONSUMO 57
Fattori qualitativi e di percezione nei consumi di vino: una proposta metodologica per l'analisi della segmentazione di mercato 57
null 56
Governance and Adaptation Strategies of Cooperatives in the Agro-Food Sector: Evidence from an Italian Case Study 56
Online Communication Approaches and Social Networks in Traditional Wine Regions: A Case Study from Italy 56
Aspetti economici e commerciali della produzione peschicola 55
The estimation of climate change impacts on the adoption of sustainable production processes in viticulture: a multidisciplinary approach 54
Stima delle funzioni di offerta di barbabietola da zucchero in Italia 53
Politica agraria comune e commercio internazionale dei prodotti agricoli 53
The alignment of European Law in pre-candidate countries: the case of Bosnia and Herzegovina wine law 53
Determinants of winegrowers’ profitability: evidence from an Eastern Europe wine region 53
Strategies of the rice processing industry in the area of Vialone Nano Veronese 52
L'offerta di mais nel Veneto: una stima, disaggregata a livello provinciale, delle funzioni di offerta 52
La percezione dei consumatori di vino in un'area a forte tradizione viticola: un'applicazione della Conjoint Analysis 51
Rice in modern distribution in Italy: factors of competition and strategic orientations 51
Terroir in a Bottle: Segmenting Consumer Choices in Generation Y 51
Strategie di marketing per la valorizzazione degli oli di oliva extra vergini tipici 50
How CS can be used for gaining info about consumers and the market? 50
Le strategie delle imprese cooperative nella struttura competitiva della filiera vitivinicola del Friuli Venezia Giulia 49
How CS Can be Used for Producing Info that Can be Employed in Strategy Making 49
Perception du consommateur italien pour le produit de terroir: le cas d'un riz IGP 48
Il riso nella distribuzione moderna in Italia: fattori di competizione e orientamenti strategici 48
Fattori qualitativi e di percezione nei consumi di vino: una proposta metodologica per l’analisi della segmentazione di mercato 46
The perception of the consumers of wine in an area of great tradition in cultivation: an application of the conjoint analysis 46
Scelte d'impresa e politiche istituzionali nell'evoluzione del paesaggio: il caso di un'area viticola di pregio 46
Le strategie competitive dell'industria enologica nelle zone di produzione tipica: analisi di un caso di studio 46
Totale 7.480
Categoria #
all - tutte 24.696
article - articoli 12.186
book - libri 1.048
conference - conferenze 7.931
curatela - curatele 230
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 3.301
Totale 49.392


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020921 0 7 21 109 74 134 147 80 29 116 49 155
2020/20211.016 117 176 41 111 146 93 23 78 72 23 102 34
2021/2022824 69 228 13 16 45 32 18 57 41 30 78 197
2022/20231.849 147 161 173 264 223 407 31 125 188 21 84 25
2023/2024780 52 92 42 81 107 72 43 84 14 29 89 75
2024/2025211 140 71 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 7.947