VICENTINI, GIADA

VICENTINI, GIADA  

DIPARTIMENTO DI SCIENZE UMANE  

Mostra records
Risultati 1 - 19 di 19 (tempo di esecuzione: 0.015 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Benessere psicologico nella transizione tra scuola primaria e secondaria: Un contributo alla validazione italiana della School-Related Well-Being Scale usando il modello di Rasch 1-gen-2019 Raccanello, D.; Vicentini, G.; Loderer, K.; Burro, R.
Competenze trasversali nella scuola primaria e PrEmT 1-gen-2021 Dal Corso, E.; Vicentini, G.; Raccanello, D.
Conclusione 1-gen-2021 Raccanello, D.; Vicentini, G.; Burro, R.
Development and early implementation of a public communication campaign to help adults to support children and adolescents to cope with coronavirus-related emotions: A community case study 1-gen-2021 Raccanello, D.; Vicentini, G.; Rocca, E.; Barnaba, V.; Hall, R.; &, ; Burro, R.
Digital skills, self-efficacy and emotions: Impact of Covid-19 on Italian university students 1-gen-2021 Raccanello, D.; Vicentini, G.; Burro, R.
Gestione delle emozioni e terremoti 1-gen-2021 Barnaba, V.; Rocca, E.; Vicentini, G.; Raccanello, D.
HEMOT®, Helmet for EMOTions: A web application for children on earthquake-related emotional prevention 1-gen-2020 Vicentini, G.; Brondino, M.; Burro, R.; Raccanello, D.
Impacts of the COVID-19 pandemic on the academic and emotional life of higher education students in Italy 1-gen-2020 Raccanello, D.; Vicentini, G.; Burro, R.
Le unità del training PrEmT 1-gen-2021 Vicentini, G.; Raccanello, D.
Natura dei terremoti e comportamenti di sicurezza 1-gen-2021 Agostini, L.; Condomitti, A.; Fingolo, M.; Vicentini, G.
Predictors of performance in Programming: the moderating role of eXtreme Apprenticeship, sex and educational background 1-gen-2019 Solitro, U.; Pasini, M.; Brondino, M.; Raccanello, D.; Vicentini, Giada; Burro, R.
Prefazione 1-gen-2021 Raccanello, D.; Vicentini, G.; Burro, R.
PrEmT – Prevenzione Emotiva e Terremoti nella scuola primaria: Il training 1-gen-2021 Raccanello, D.; Vicentini, G.; Burro, R.
Scuola e coesione sociale: Processi psicologici coinvolti 1-gen-2020 Raccanello, D.; Trifiletti, E.; Vicentini, G.; Branchini, E.; Burro, R.
Technology-based trainings on emotions: A web application on earthquake-related emotional prevention with children 1-gen-2020 Raccanello, D.; Vicentini, G.; Brondino, M.; Burro, R.
Tecnologia e programmi di prevenzione 1-gen-2021 Vicentini, Giada
The usability of multiple devices for an ecological assessment in psychological research: Salience of reasons underlying usability 1-gen-2019 Raccanello, D.; Brondino, M.; Pasini, M.; Landuzzi, M. G.; Scarpanti, Diego; Vicentini, G.; Massaro, M.; Burro, R.
Un modello teorico per la prevenzione emotiva 1-gen-2021 Raccanello, D.; Vicentini, G.; Burro, R
Uno studio pilota su Prevenzione Emotiva e Terremoti nella scuola primaria (progetto PrEmT): Come potenziare le strategie di regolazione delle emozioni 1-gen-2019 Vicentini, G.; Rocca, Emmanuela; Barnaba, Veronica; dal corso, Erminia; Burro, R.; Raccanello, D.