BRUNETTI, Federico
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 6.209
NA - Nord America 4.779
AS - Asia 3.226
SA - Sud America 474
AF - Africa 58
OC - Oceania 24
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 6
Totale 14.776
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.710
RU - Federazione Russa 1.795
IT - Italia 1.761
SG - Singapore 1.271
CN - Cina 1.074
GB - Regno Unito 961
BR - Brasile 389
FR - Francia 374
HK - Hong Kong 326
SE - Svezia 315
DE - Germania 280
IE - Irlanda 251
FI - Finlandia 204
VN - Vietnam 166
KR - Corea 122
JP - Giappone 95
UA - Ucraina 74
ES - Italia 46
CA - Canada 44
TR - Turchia 36
IN - India 32
AR - Argentina 29
BE - Belgio 27
ID - Indonesia 27
NL - Olanda 23
AU - Australia 21
EC - Ecuador 19
PL - Polonia 17
BD - Bangladesh 16
MX - Messico 16
ZA - Sudafrica 15
AT - Austria 14
IQ - Iraq 14
CL - Cile 10
CZ - Repubblica Ceca 10
BJ - Benin 9
CO - Colombia 9
TG - Togo 9
MA - Marocco 8
PK - Pakistan 8
RO - Romania 8
EU - Europa 6
GR - Grecia 6
LT - Lituania 6
PY - Paraguay 6
UY - Uruguay 5
BG - Bulgaria 4
CH - Svizzera 4
IR - Iran 4
KE - Kenya 4
KZ - Kazakistan 4
PE - Perù 4
PT - Portogallo 4
RS - Serbia 4
SA - Arabia Saudita 4
AZ - Azerbaigian 3
BA - Bosnia-Erzegovina 3
DZ - Algeria 3
EE - Estonia 3
HU - Ungheria 3
IL - Israele 3
JM - Giamaica 3
MY - Malesia 3
NZ - Nuova Zelanda 3
QA - Qatar 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
TH - Thailandia 3
TN - Tunisia 3
UZ - Uzbekistan 3
EG - Egitto 2
KG - Kirghizistan 2
MD - Moldavia 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AF - Afghanistan, Repubblica islamica di 1
AM - Armenia 1
BH - Bahrain 1
BO - Bolivia 1
BW - Botswana 1
BY - Bielorussia 1
CU - Cuba 1
DK - Danimarca 1
DO - Repubblica Dominicana 1
ET - Etiopia 1
FK - Isole Falkland (Malvinas) 1
GA - Gabon 1
GD - Grenada 1
GE - Georgia 1
HN - Honduras 1
HT - Haiti 1
IM - Isola di Man 1
LI - Liechtenstein 1
LU - Lussemburgo 1
LV - Lettonia 1
NG - Nigeria 1
NO - Norvegia 1
OM - Oman 1
SV - El Salvador 1
SY - Repubblica araba siriana 1
VE - Venezuela 1
ZM - Zambia 1
Totale 14.776
Città #
Dallas 1.199
Southend 836
Jacksonville 571
Moscow 566
Singapore 546
Verona 445
Chandler 412
Ashburn 309
Hong Kong 305
Woodbridge 246
Dublin 240
Beijing 172
Ann Arbor 139
Milan 118
The Dalles 113
Jinan 104
Lawrence 103
Princeton 103
Houston 97
Tokyo 92
Wilmington 89
Nanjing 88
Shenyang 80
Los Angeles 76
Rome 71
Ho Chi Minh City 58
Helsinki 57
Hebei 53
Redmond 48
Buffalo 46
Sindelfingen 44
Seoul 42
New York 40
Kent 39
Munich 39
Padova 38
Redondo Beach 38
São Paulo 35
Tianjin 35
Hanoi 34
Ningbo 33
Changsha 30
Columbus 30
Boardman 28
Haikou 28
Brussels 26
Hangzhou 25
Santa Clara 25
Bologna 24
Falkenstein 24
Nanchang 24
Zhengzhou 23
Guangzhou 22
Naples 22
Rio de Janeiro 21
Fairfield 20
Florence 20
Jiaxing 20
Taizhou 20
Lanzhou 18
Norwalk 18
San Francisco 18
Trieste 18
Vicenza 18
Brescia 17
Chicago 17
Seattle 16
Trento 16
Pomigliano d'Arco 15
Falls Church 14
London 14
Redwood City 14
Council Bluffs 13
Montreal 13
Paris 12
Toronto 12
Atlanta 11
Brasília 11
Brooklyn 11
Madrid 11
Boston 10
Cagliari 10
Edinburg 10
Phoenix 10
Pompiano 10
Venice 10
Berlin 9
Bolzano 9
Cotonou 9
Dong Ket 9
Frankfurt am Main 9
Genoa 9
Johannesburg 9
Lomé 9
Melbourne 9
Novara 9
San Martino Buon Albergo 9
Stockholm 9
Udine 9
Catania 8
Totale 8.723
Nome #
Impresa e management tra competitività e progresso 325
"Trappole cognitive" e valutazione degli investimenti indutriali: primi spunti di riflessione 271
Walls, bridges and the company political role 264
Exploring relevance in scholarly top journals of management: First steps of a research 226
Behavioral Event Management: una proposta di applicazione della prospettiva comportamentale alla progettazione e organizzazione di eventi culturali 212
Musei, Archivi e Monografie d’impresa: il passato come risorsa per la continuità aziendale 205
Management in a post +4°C environment 199
Crowdcrafting as a new manufacturing model: the experience of Berto Salotti 187
FRAMING THE TEMPORAL DIMENSIONS OF A BRAND 187
Scholarly Management Journals: Are They Relevant for Practitioners? Results of a Pilot Study 186
Brand co-creation in the value chain: evidence from a case-study in the cosmetic industry 183
Effects of Customer Education in Terms of Customer Perceived Value: The Role of Customer Evaluation Skills 183
Il consumo critico in azione: l'esperienza dei gruppi di Acquisto Solidale 175
Imagining a better world: how are companies transforming capitalism? 172
Is Quality off the agenda? 170
Impresa e management tra competitività e progresso 168
Verona Sistema Turistico Locale? Un itinerario nel turismo del capoluogo scaligero tra realtà consolidate e potenzialità inespresse 167
Commercio elettronico: una nuova opportunità per la piccola impresa commerciale? 166
Customer Education, Evaluation Skills And Perceived Value: A Theoretical Framework 164
Behavioral Event Management: una proposta di applicazione della prospettiva behaviorista alla progettazione e organizzazione di eventi culturali 163
Exploring the modes of organizational learning: Features from the Open Factory event 161
Controllo di gestione per gli enti e le organizzazioni non profit 159
Corporate history in a managerial perspective 157
Developing entrepreneurial learning triggered by factory tours 157
Empowering customer education: a research agenda for marketing studies 156
Arts and humanities for executives’ development: aphorisms as a new tool in the management toolbox 153
Scholarly management journals: are they relevant for practitioners? Results of a pilot study 152
null 152
The Role of WOM in Affecting the Intention to Purchase Online 152
Consumer resistance by ordinary people: the experience of the Italian Gruppi di Acquisto Solidale (Solidal Buying Groups) 151
Digitalization and academic research: knowing of and using digital services and software to develop scientific papers 150
Digital transformation challenges: Strategies emerging from a multi-stakeholder approach 148
Il cliente nell’agenzia viaggi 147
Il Destination Management: aspetti problematici, significato e percorsi alla ricerca di una qualità ad effetto prolungato 145
Customer Education Programs: An Investigation in Italian Opera Theatres and Foundations 145
Climate change and organizational management: toward a new paradigm 144
L'innovazione nel commercio: il caso degli hard discount 143
Corporate History in a Managerial Perspective 143
Il governo dell'impresa tra principi, modelli, tecniche e prassi 141
Costruire ponti verso il futuro digitale 138
Evidenze da una destinazione ad alta intensità turistica: il caso Gardaland tra insostenibilità presunta e sustainability in use 136
Does Social Media Influence Business Performance? The Impact of Relational Benefits on Repurchase Intention and WOM 136
Il turismo sulla via della qualità 134
The Last Minute Market Model: An Innovative Service of Efficient Assortment Management in a Sustainability Perspective 134
L’approccio sistemico vitale in azione: alla scoperta di imprese vitali e sostenibili 134
Exploring the dark side of the firm: arts and aphorisms in management education and development 133
Creating memorable shopping experiences to meet phygital customers' needs: evidence from sporting goods stores 128
Percorsi di sopravvivenza per il commercio urbano: insegnamenti dai "piccoli leader" 127
Le scelte strategiche di disinvestimento 126
The Last Minute Market model: an innovative service of efficient assortment management in a sustainability perspective 123
Lineamenti di strategia d’impresa 123
Thinking about Tomorrow: Observations on a Conceivable Future for Business Enterprises 122
La piccola impresa commerciale tra segnali di declino e opportunità di sviluppo 121
A historical perspective on the relationship between firm and the market – on the threshold of a new paradigm? 121
Le sfide future per la giustizia. La giustizia come azienda? 121
La marca tra creazione di valore ed interferenze nei valori 120
L'approccio alla qualità nel marketing dei servizi 120
Una ricognizione sul traffico di perfezionamento passivo (T.P.P.) nella filiera tessile-abbigliamento-calzature 120
The power of personal brand authenticity and identification: top celebrity players' contribution to loyalty toward football 117
I carichi di lavoro nell’evoluzione della struttura organizzativa degli atenei italiani: spunti di riflessione 115
The University Quality Network: an Experience in Quality Implementation 114
Il valore dello store design nel settore grocery: le scelte differenzianti della catena distributiva MPreis 114
An exploratory analysis on digital services and artificial intelligence in management academic research 114
"Feel at home” on vacation. Exploring homeyness as a driver of tourists’ loyalty and pro-environmental behaviours 113
Profili gestionali delle imprese esportatrici 113
The human dimension of a brand influences brand equity: an empirical examination in the context of a luxury and a convenience brand 113
L'impresa. Storia e culture 112
Modes of organizational learning in entrepreneurial firms: Lessons from the Open Factory Network 112
La nuova frontiera dell’attività commerciale: il commercio elettronico 111
La letteratura italiana ed internazionale sul Destination management 111
The role of online brand communities on building brand equity and loyalty through relational benefits 111
La connessione alla rete: uno strumento a disposizione anche del piccolo imprenditore 110
The local government's role in fostering a culture for a return to town centre shopping 109
Suggestioni sulla via della qualità 108
Pervasività d'impresa e relazioni di mercato: quale futuro? 108
Riflessioni sui possibili effetti del commercio elettronico 108
Management by Movies 108
Quality Learning by Movies in Management Education 103
Dalla penombra alla luce: un saggio sul cinema per lo sviluppo manageriale 101
La delocalizzazione produttiva ed il traffico di perfezionamento passivo in una prospettiva di analisi non convenzionale: le cronache diacroniche di un quotidiano economico (Il Sole 24 Ore) 101
How difficult it is to become a system! Tourism in Verona between inter-organizational cooperation and stand alone competition 101
Embracing Sustainability Management Through Excellence in Services 98
The Cluetrain Manifesto: customers and employees as people 98
Multilevel marketing e commercio elettronico 98
The effect of performance quality and customer education on attitudinal loyalty. A cross-country study of opera festival attendees 98
The Cluetrain Manifesto: customers and employees as people 97
Open factory events as triggers of interactive learning in organizations 96
Accessible Tourism: Excellence Instances of Digital Ecosystem Logic in Place 95
Il punto di vista dell'economia aziendale 95
Making sense of innovation 94
How Environmentally Friendly is E-Commerce? An Exploration into Young Shoppers’ Perceptions and Preferences 94
Invecchiamento della popolazione e passaggi generazionali. IV QUESTIONI ECONOMICHE 94
Ambidextrous organizations for sustainable development: The case of fair-trade systems 93
The need for customer education in high people-density services: a new role for service providers? 93
Sull'architettura delle relazioni tra impresa e ambiente 92
Di cosa parliamo quando parliamo di ‘scienze manageriali’? 92
L’E–commerce turistico 90
The use of movies in management education 89
Il rapporto tra impresa e mercato in una prospettiva storica: sulla soglia di un nuovo paradigma? 88
Web 2.0 as Platform for the Development of Crowdfunding 87
Totale 13.554
Categoria #
all - tutte 45.531
article - articoli 15.930
book - libri 2.657
conference - conferenze 16.859
curatela - curatele 1.136
other - altro 449
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 8.500
Totale 91.062


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021501 0 0 0 0 0 117 48 80 83 26 99 48
2021/2022958 117 132 54 26 32 37 13 90 57 34 90 276
2022/20231.757 169 183 168 264 135 374 35 125 178 37 69 20
2023/20241.218 64 98 87 144 127 133 71 66 14 99 236 79
2024/20252.457 161 168 132 371 110 47 123 118 378 209 195 445
2025/20264.747 478 416 1.224 993 1.558 78 0 0 0 0 0 0
Totale 14.928