BRUNETTI, Federico
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 4.523
NA - Nord America 4.382
AS - Asia 2.669
SA - Sud America 325
AF - Africa 32
OC - Oceania 24
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 6
Totale 11.961
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.331
IT - Italia 1.657
SG - Singapore 1.092
GB - Regno Unito 947
CN - Cina 878
FR - Francia 354
SE - Svezia 311
HK - Hong Kong 310
RU - Federazione Russa 296
BR - Brasile 280
DE - Germania 259
IE - Irlanda 251
FI - Finlandia 204
KR - Corea 114
JP - Giappone 90
UA - Ucraina 70
VN - Vietnam 50
ES - Italia 38
CA - Canada 35
TR - Turchia 32
BE - Belgio 27
IN - India 25
NL - Olanda 22
AU - Australia 21
PL - Polonia 16
ID - Indonesia 15
IQ - Iraq 14
AT - Austria 13
BD - Bangladesh 12
AR - Argentina 11
ZA - Sudafrica 11
CL - Cile 10
CZ - Repubblica Ceca 10
MX - Messico 9
TG - Togo 9
EC - Ecuador 7
RO - Romania 7
EU - Europa 6
GR - Grecia 6
PK - Pakistan 6
CH - Svizzera 4
CO - Colombia 4
IR - Iran 4
KZ - Kazakistan 4
PT - Portogallo 4
RS - Serbia 4
SA - Arabia Saudita 4
UY - Uruguay 4
AZ - Azerbaigian 3
BG - Bulgaria 3
EE - Estonia 3
HU - Ungheria 3
JM - Giamaica 3
KE - Kenya 3
MA - Marocco 3
NZ - Nuova Zelanda 3
PE - Perù 3
PY - Paraguay 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
TH - Thailandia 3
IL - Israele 2
KG - Kirghizistan 2
LT - Lituania 2
MY - Malesia 2
TN - Tunisia 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AF - Afghanistan, Repubblica islamica di 1
AM - Armenia 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BH - Bahrain 1
BO - Bolivia 1
BY - Bielorussia 1
CU - Cuba 1
DK - Danimarca 1
DZ - Algeria 1
EG - Egitto 1
FK - Isole Falkland (Malvinas) 1
GA - Gabon 1
GE - Georgia 1
HN - Honduras 1
HT - Haiti 1
IM - Isola di Man 1
LI - Liechtenstein 1
LU - Lussemburgo 1
LV - Lettonia 1
MD - Moldavia 1
NO - Norvegia 1
OM - Oman 1
QA - Qatar 1
SV - El Salvador 1
VE - Venezuela 1
ZM - Zambia 1
Totale 11.961
Città #
Dallas 1.120
Southend 836
Jacksonville 571
Singapore 529
Verona 413
Chandler 412
Hong Kong 289
Woodbridge 246
Dublin 240
Ashburn 229
Ann Arbor 139
Milan 115
Beijing 107
Jinan 104
Lawrence 103
Princeton 103
Houston 91
Wilmington 89
Tokyo 87
Nanjing 86
Shenyang 79
The Dalles 69
Rome 64
Helsinki 57
Hebei 53
Redmond 48
Los Angeles 45
Sindelfingen 44
Seoul 42
Kent 39
Munich 39
Padova 38
Ningbo 33
New York 30
Changsha 29
Haikou 28
Tianjin 28
Brussels 26
Columbus 26
Boardman 25
Buffalo 25
São Paulo 25
Nanchang 24
Santa Clara 23
Guangzhou 22
Naples 22
Zhengzhou 22
Bologna 21
Fairfield 20
Florence 20
Jiaxing 20
Taizhou 20
Hangzhou 18
Norwalk 18
San Francisco 18
Trieste 18
Lanzhou 17
Chicago 16
Trento 16
Pomigliano d'Arco 15
Rio de Janeiro 15
Seattle 15
Brescia 14
Falls Church 14
Moscow 14
Redwood City 14
Vicenza 14
Council Bluffs 13
Ho Chi Minh City 12
Redondo Beach 12
Madrid 11
Paris 11
Toronto 11
Boston 10
Edinburg 10
Pompiano 10
Berlin 9
Bolzano 9
Brooklyn 9
Dong Ket 9
Lomé 9
Melbourne 9
Novara 9
Phoenix 9
San Martino Buon Albergo 9
Udine 9
Brasília 8
Fuzhou 8
London 8
Merate 8
Monza 8
Taiyuan 8
Venice 8
Bedford 7
Cagliari 7
Castelnuovo del Garda 7
Falkenstein 7
Isola della Scala 7
Johannesburg 7
Liverpool 7
Totale 7.546
Nome #
Impresa e management tra competitività e progresso 299
Walls, bridges and the company political role 230
"Trappole cognitive" e valutazione degli investimenti indutriali: primi spunti di riflessione 223
Exploring relevance in scholarly top journals of management: First steps of a research 180
Musei, Archivi e Monografie d’impresa: il passato come risorsa per la continuità aziendale 178
Management in a post +4°C environment 171
Scholarly Management Journals: Are They Relevant for Practitioners? Results of a Pilot Study 163
Behavioral Event Management: una proposta di applicazione della prospettiva comportamentale alla progettazione e organizzazione di eventi culturali 161
FRAMING THE TEMPORAL DIMENSIONS OF A BRAND 160
Effects of Customer Education in Terms of Customer Perceived Value: The Role of Customer Evaluation Skills 156
null 152
Is Quality off the agenda? 150
Verona Sistema Turistico Locale? Un itinerario nel turismo del capoluogo scaligero tra realtà consolidate e potenzialità inespresse 148
Brand co-creation in the value chain: evidence from a case-study in the cosmetic industry 144
Il consumo critico in azione: l'esperienza dei gruppi di Acquisto Solidale 142
Impresa e management tra competitività e progresso 142
The Role of WOM in Affecting the Intention to Purchase Online 140
Scholarly management journals: are they relevant for practitioners? Results of a pilot study 135
Imagining a better world: how are companies transforming capitalism? 134
Customer Education, Evaluation Skills And Perceived Value: A Theoretical Framework 134
Crowdcrafting as a new manufacturing model: the experience of Berto Salotti 132
Empowering customer education: a research agenda for marketing studies 132
Behavioral Event Management: una proposta di applicazione della prospettiva behaviorista alla progettazione e organizzazione di eventi culturali 130
Digital transformation challenges: Strategies emerging from a multi-stakeholder approach 126
L'innovazione nel commercio: il caso degli hard discount 125
The Last Minute Market Model: An Innovative Service of Efficient Assortment Management in a Sustainability Perspective 125
Il cliente nell’agenzia viaggi 124
Il governo dell'impresa tra principi, modelli, tecniche e prassi 123
Il Destination Management: aspetti problematici, significato e percorsi alla ricerca di una qualità ad effetto prolungato 122
Exploring the modes of organizational learning: Features from the Open Factory event 121
Controllo di gestione per gli enti e le organizzazioni non profit 119
Corporate history in a managerial perspective 118
Il turismo sulla via della qualità 118
Commercio elettronico: una nuova opportunità per la piccola impresa commerciale? 117
Consumer resistance by ordinary people: the experience of the Italian Gruppi di Acquisto Solidale (Solidal Buying Groups) 116
Evidenze da una destinazione ad alta intensità turistica: il caso Gardaland tra insostenibilità presunta e sustainability in use 116
Does Social Media Influence Business Performance? The Impact of Relational Benefits on Repurchase Intention and WOM 115
L’approccio sistemico vitale in azione: alla scoperta di imprese vitali e sostenibili 115
Percorsi di sopravvivenza per il commercio urbano: insegnamenti dai "piccoli leader" 114
Arts and humanities for executives’ development: aphorisms as a new tool in the management toolbox 114
Developing entrepreneurial learning triggered by factory tours 114
The Last Minute Market model: an innovative service of efficient assortment management in a sustainability perspective 111
Thinking about Tomorrow: Observations on a Conceivable Future for Business Enterprises 110
La marca tra creazione di valore ed interferenze nei valori 109
Lineamenti di strategia d’impresa 109
Customer Education Programs: An Investigation in Italian Opera Theatres and Foundations 108
Le scelte strategiche di disinvestimento 107
Corporate History in a Managerial Perspective 106
L'approccio alla qualità nel marketing dei servizi 105
Climate change and organizational management: toward a new paradigm 105
Profili gestionali delle imprese esportatrici 102
The University Quality Network: an Experience in Quality Implementation 101
I carichi di lavoro nell’evoluzione della struttura organizzativa degli atenei italiani: spunti di riflessione 101
Le sfide future per la giustizia. La giustizia come azienda? 101
The local government's role in fostering a culture for a return to town centre shopping 100
Una ricognizione sul traffico di perfezionamento passivo (T.P.P.) nella filiera tessile-abbigliamento-calzature 100
The role of online brand communities on building brand equity and loyalty through relational benefits 100
The human dimension of a brand influences brand equity: an empirical examination in the context of a luxury and a convenience brand 100
L'impresa. Storia e culture 98
Il valore dello store design nel settore grocery: le scelte differenzianti della catena distributiva MPreis 97
Exploring the dark side of the firm: arts and aphorisms in management education and development 96
Management by Movies 95
Costruire ponti verso il futuro digitale 95
Suggestioni sulla via della qualità 94
Modes of organizational learning in entrepreneurial firms: Lessons from the Open Factory Network 94
Quality Learning by Movies in Management Education 93
La connessione alla rete: uno strumento a disposizione anche del piccolo imprenditore 93
A historical perspective on the relationship between firm and the market – on the threshold of a new paradigm? 93
The power of personal brand authenticity and identification: top celebrity players' contribution to loyalty toward football 92
Creating memorable shopping experiences to meet phygital customers' needs: evidence from sporting goods stores 91
The Cluetrain Manifesto: customers and employees as people 89
La delocalizzazione produttiva ed il traffico di perfezionamento passivo in una prospettiva di analisi non convenzionale: le cronache diacroniche di un quotidiano economico (Il Sole 24 Ore) 89
La piccola impresa commerciale tra segnali di declino e opportunità di sviluppo 87
The Cluetrain Manifesto: customers and employees as people 86
Dalla penombra alla luce: un saggio sul cinema per lo sviluppo manageriale 85
La letteratura italiana ed internazionale sul Destination management 85
Digitalization and academic research: knowing of and using digital services and software to develop scientific papers 85
How difficult it is to become a system! Tourism in Verona between inter-organizational cooperation and stand alone competition 84
Making sense of innovation 84
Riflessioni sui possibili effetti del commercio elettronico 83
Pervasività d'impresa e relazioni di mercato: quale futuro? 82
Open factory events as triggers of interactive learning in organizations 82
Multilevel marketing e commercio elettronico 81
Sull'architettura delle relazioni tra impresa e ambiente 80
Di cosa parliamo quando parliamo di ‘scienze manageriali’? 80
Il punto di vista dell'economia aziendale 80
L’E–commerce turistico 79
La nuova frontiera dell’attività commerciale: il commercio elettronico 79
The need for customer education in high people-density services: a new role for service providers? 78
The effect of performance quality and customer education on attitudinal loyalty. A cross-country study of opera festival attendees 78
The use of movies in management education 77
An exploratory analysis on digital services and artificial intelligence in management academic research 75
On the effects of the consumer/sovereign ideology 73
Web 2.0 as Platform for the Development of Crowdfunding 72
New enterprise models: Trial runs of ‘capitalism with a human face’ 70
Il rapporto tra impresa e mercato in una prospettiva storica: sulla soglia di un nuovo paradigma? 70
Invecchiamento della popolazione e passaggi generazionali. IV QUESTIONI ECONOMICHE 70
How Environmentally Friendly is E-Commerce? An Exploration into Young Shoppers’ Perceptions and Preferences 68
"Feel at home” on vacation. Exploring homeyness as a driver of tourists’ loyalty and pro-environmental behaviours 63
The contribution of manufacturing companies to the achievement of sustainable development goals: An empirical analysis of the operationalization of sustainable business models 63
Totale 11.141
Categoria #
all - tutte 39.778
article - articoli 13.924
book - libri 2.372
conference - conferenze 14.670
curatela - curatele 901
other - altro 387
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 7.524
Totale 79.556


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021814 0 0 43 138 132 117 48 80 83 26 99 48
2021/2022958 117 132 54 26 32 37 13 90 57 34 90 276
2022/20231.757 169 183 168 264 135 374 35 125 178 37 69 20
2023/20241.218 64 98 87 144 127 133 71 66 14 99 236 79
2024/20252.457 161 168 132 371 110 47 123 118 378 209 195 445
2025/20261.932 478 416 1.038 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 12.113