UGOLINI, Marta Maria
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 6.399
NA - Nord America 4.859
AS - Asia 4.171
SA - Sud America 415
AF - Africa 78
OC - Oceania 38
AN - Antartide 1
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 15.962
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.768
RU - Federazione Russa 1.832
CN - Cina 1.604
SG - Singapore 1.503
GB - Regno Unito 1.387
IT - Italia 1.339
BR - Brasile 344
FR - Francia 333
HK - Hong Kong 329
SE - Svezia 313
DE - Germania 303
IE - Irlanda 293
FI - Finlandia 257
VN - Vietnam 171
KR - Corea 127
UA - Ucraina 114
PH - Filippine 96
JP - Giappone 72
CA - Canada 48
IN - India 46
NL - Olanda 45
TR - Turchia 45
MX - Messico 34
AU - Australia 31
PL - Polonia 29
ZA - Sudafrica 29
AR - Argentina 25
BD - Bangladesh 23
ES - Italia 23
ID - Indonesia 22
MY - Malesia 20
EC - Ecuador 18
BE - Belgio 17
DK - Danimarca 14
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 14
TW - Taiwan 14
EG - Egitto 13
TH - Thailandia 13
AT - Austria 12
IQ - Iraq 12
CH - Svizzera 11
GR - Grecia 10
PK - Pakistan 10
PT - Portogallo 10
UZ - Uzbekistan 10
LT - Lituania 9
AE - Emirati Arabi Uniti 8
CO - Colombia 7
NZ - Nuova Zelanda 7
CL - Cile 6
GH - Ghana 6
LV - Lettonia 6
RO - Romania 6
BJ - Benin 5
CZ - Repubblica Ceca 5
IR - Iran 5
PE - Perù 5
PY - Paraguay 5
CY - Cipro 4
HU - Ungheria 4
IL - Israele 4
MA - Marocco 4
NG - Nigeria 4
SA - Arabia Saudita 4
VE - Venezuela 4
AL - Albania 3
LK - Sri Lanka 3
LU - Lussemburgo 3
SI - Slovenia 3
TN - Tunisia 3
BA - Bosnia-Erzegovina 2
BG - Bulgaria 2
BN - Brunei Darussalam 2
CI - Costa d'Avorio 2
DZ - Algeria 2
EE - Estonia 2
HR - Croazia 2
MD - Moldavia 2
ME - Montenegro 2
MM - Myanmar 2
MN - Mongolia 2
MU - Mauritius 2
NO - Norvegia 2
RS - Serbia 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
TG - Togo 2
TT - Trinidad e Tobago 2
ZW - Zimbabwe 2
AM - Armenia 1
BH - Bahrain 1
BO - Bolivia 1
CM - Camerun 1
CR - Costa Rica 1
DO - Repubblica Dominicana 1
ET - Etiopia 1
EU - Europa 1
GL - Groenlandia 1
GS - Georgia del Sud e Isole Sandwich Australi 1
HN - Honduras 1
JM - Giamaica 1
Totale 15.954
Città #
Southend 1.164
Dallas 773
Jacksonville 692
Singapore 604
Moscow 580
Chandler 575
Ashburn 383
Hong Kong 322
Verona 301
Dublin 287
Ann Arbor 234
Woodbridge 192
Beijing 132
Houston 128
Lawrence 120
Princeton 120
Wilmington 115
Jinan 111
Milan 104
Nanjing 101
Los Angeles 83
Shenyang 80
The Dalles 77
Hebei 65
New York 64
Ho Chi Minh City 63
Helsinki 59
Tokyo 59
Seoul 50
Tianjin 50
Buffalo 44
Haikou 43
Hanoi 43
Zhengzhou 43
Rome 41
Redondo Beach 40
Guangzhou 36
Changsha 35
Sindelfingen 34
São Paulo 33
Ningbo 32
Boardman 30
Nanchang 29
Munich 26
Naples 26
Hangzhou 23
Jiaxing 22
London 22
Taizhou 22
Columbus 21
Cagliari 20
Turin 20
Warsaw 20
Bari 19
Venice 19
Lancaster 18
San Francisco 18
Santa Clara 18
Brussels 16
Chicago 16
Istanbul 16
Phoenix 16
Redmond 16
Redwood City 16
Chennai 15
Council Bluffs 15
Solesino 15
Taiyuan 15
Macao 14
Padova 14
Fuzhou 13
Johannesburg 13
Kent 13
Kuala Lumpur 13
Norwalk 13
Stockholm 13
Fairfield 12
Falkenstein 12
Legnago 12
Orem 12
Brooklyn 11
Cittadella 11
Iloilo City 11
Nuremberg 11
Poplar 11
Rio de Janeiro 11
Seattle 11
Atlanta 10
Lanzhou 10
Toronto 10
Adelaide 9
Amsterdam 9
Bologna 9
Chions 9
Florence 9
Hackney 9
Mexico City 9
Montreal 9
Tashkent 9
Auburn Hills 8
Totale 8.991
Nome #
Exploring city image: residents' versus tourists' perceptions 526
Un approccio di service management per la gestione del reparto ospedaliero 499
The effects of travel motivation on satisfaction: The case of older tourists 314
Giving voice to providers and users of e-health services: The case of pharmacies 288
Environmental Sustainability and Hospitality. An Exploratory Research on Modalities, Motivations and Barriers 253
Older tourists' travel motivations and overall satisfaction at the destination: The case of Sirmione 244
Innovation Adoption and Research Methods: The Risk of Misuse in Healthcare Management Studies 224
Alla ricerca di un nuovo ruolo per la piccola impresa commerciale 208
A five-senses perspective to quality in hospitals 198
Analyzing tourists' expected quality factors within a destination: a survey conducted in the province of Verona 196
La marca e il marchio 188
Dal passaggio generazionale alla continuità dell'impresa minore 185
A conceptual service quality map: The value of a wide opened perspective 181
Accommodation prices on Airbnb: effects of host experience and market demand 180
City Image. Comparing residents’ and tourists’ perceived image of Verona 175
Verona Sistema Turistico Locale? Un itinerario nel turismo del capoluogo scaligero tra realtà consolidate e potenzialità inespresse 169
Evoluzioni nelle condotte delle imprese per il presidio dei mercati internazionali: competenze, ruoli, gestione della conoscenza 169
A 5 senses perspective to quality in hospitals 166
Branding Verona.Un viaggio tra protagonisti e strumenti delle politiche di marca delle imprese veronesi 156
Managing relationships with potential employees: an empirical approach to employer brand 153
Factors influencing prices on accommodation sharing platforms: The effects of host’s experience and market demand 153
Un approccio alla qualità totale in pneumologia: la produzione della carta divisionale dei servizi. Parte Prima: l'identificazione e l'analisi del processo produttivo 152
Gardaland and its surrounding area: a study of residents’ attitudes to tourism development 152
University dropout: a problem and an opportunity 151
“A 5 senses perspective to quality in hospitals” 150
Il cliente nell’agenzia viaggi 148
Aspetti di metodo dell'indagine sui consumatori 145
The impacts of export capabilities on cross-border e-commerce performance: An analysis using PLS-SEM 145
Quality in health service: using Patient Charter as a managerial tool 144
Factors that influence intent to adopt a hearing aid among older people in Italy 139
Does a service-based positioning of the offering enhance customer perceived value? 138
The economic impact of nautical tourism: an Italian Experience on Lake Garda 137
Il ruolo dell’azienda nell’economia. Esiste un modello aziendale orientato alla crescita? 137
Evidenze da una destinazione ad alta intensità turistica: il caso Gardaland tra insostenibilità presunta e sustainability in use 136
Services branding: is it a matter of gender? 135
Using visitor survey data to plan the rejuvenation of a tourism destination. The case of Sirmione 134
Why should hotels turn green? Exploring emergent sustainable behaviors on lake Garda 134
Negotiation Strategies, Fairness, And Contract Renewal In B2b Relationships 134
A patient charter as a tool for total quality in a chest medicine unit 132
Un approccio alla qualità totale in pneumologia: la produzione della carta divisionale dei servizi. Parte seconda: l'identificazione delle priorità 131
Wine consumers’ attitude towards online wine purchasing: A comparison between South Africa and Italy 131
Il salone di acconciatura:un inconsueto osservatorio sui nuovi modi di produrre valore. 130
Le scelte competitive nell'evoluzione delle attese sociali 129
Does this fit my style? The role of self-congruity in young women’s repurchase intention for intimate apparel 128
Public services are changing: turning customer participation to better account 126
Fattori d'attrattiva e aspettative di qualità nella destinazione turistica: un'indagine nella Provincia di Verona 126
Un approccio alla qualità totale in pneumologia: la produzione della carta divisionale dei servizi. Parte terza: la carta divisionale dei servizi 123
Coordination inside health service production processes: the experience of the GIVOP lung unit 122
La piccola impresa commerciale tra segnali di declino e opportunità di sviluppo 122
L'importanza delle infrastrutture della comunicazione per lo sviluppo delle imprese minori: l'esperienza STT. 122
An educational research programme to improve quality in Day Surgery 121
Health service quality improvement, a managerial perspective: communication with patients 120
Aspetti di metodo dell'analisi sulle imprese 120
Fare qualità con il paziente: la prospettiva della carta dei servizi sanitari 119
Does social couponing stimulate positive eWOM and online referrals? 118
Can quality become tangible for health service users? 117
Una visione d'insieme. Analogie e differenze tra le imprese studiate 117
To coupon or not to coupon? A study on perceived effectiveness of social couponing campaigns in the Italian hotel industry 117
Mutual value creation in component co-branding relationships 117
The effects of goods-related and service-related B2B brand images on customer loyalty 116
Industry-based issues in the provision of hearing aids in Italy 116
Come valorizzare il territorio gardesano 115
"Feel at home” on vacation. Exploring homeyness as a driver of tourists’ loyalty and pro-environmental behaviours 114
Decisioni di investimento e valutazione di impatto ambientale 114
Il trade marketing per la qualità delle relazioni 113
Tecnologie dell’informazione e fiducia: la nuova sfida per l’impresa 112
Quality in the Complex Socio-Health Services. The Alzheimer Case and the Creation of a Network Among the Involved Subjects 112
Verso un miglioramento della qualità in Anatomia Patologica 111
Service issues in the Italian hearing aid industry 111
Box di approfondimento - Il social couponing per gli hotel italiani 111
La qualità nell'impresa commerciale 109
Impresa in Internet: prima di tutto impresa, ipertesto per il corso on line di aggiornamento per insegnanti di scuola superiore, SISS Veneto, www.univirtual.it 109
La natura dei rapporti tra imprese nel settore delle calze per donna 108
Prefazione 107
La didattica dell’economia e gestione d’impresa: supporti metodologici ed applicativi 107
L'incentivazione ai lavoratori nei servizi pubblici locali: l'esperienza delle aziende elettriche municipali 106
Studio sull'impatto turistico derivante dalla riqualificazione della Marina di Bardolino 106
I cimbri come fattore di attrattiva turistica? 105
“L’Università in rapporto con il suo territorio: dieci anni di studi turistici a Verona – Facoltà di Lingue e Letterature Straniere” 105
Service-based vs. goods-based positioning of the product concept: Effects on customer perceived value 104
Lo stato di salute della piccola impresa commerciale: una lettura del divenire delle consistenze quantitative 103
Natalità, mortalità e longevità delle imprese veronesi 103
Qualità del servizio sanitario e partecipazione del paziente: spunti dal service management 103
How difficult it is to become a system! Tourism in Verona between inter-organizational cooperation and stand alone competition 102
Brand e competitività d'impresa 102
Service-Based vs. Goods-Based Positioning of the Offering: Effects on Customer Perceived Value 102
The perceptions of Italian farmers’ market shoppers and strategic directions for customer-company-territory interaction (CCTI) 101
Groupon e il couponing: un’analisi sulla soddisfazione e sulla fedeltà dei merchant 101
Le decisioni di make or buy 100
La competizione sul tempo nelle scelte d'impresa 100
“Università e contesto in mutamento: la sfida della qualità” 100
Lo spirito di un laboratorio di marketing territoriale 98
Public services: between Equity and Customer Satisfaction 97
Active ageing of elderly consumers: insights and opportunities for future business strategies 97
Una lettura manageriale degli abbandoni universitari 95
The perceptions of Italian farmers’ market shoppers and strategic directions for customer-company-territory interaction (CCTI) 92
Per la qualità del servizio commerciale 91
I Cimbri come fattore di attrattiva turistica? 91
Services branding: is it a matter of gender? 90
Impact of voluntary product recalls on utilitarian and hedonic attitudes: Is it the same for all brands? 90
Totale 14.093
Categoria #
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selected - selezionate 0
volume - volumi 10.678
Totale 98.412


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021504 0 0 0 0 0 124 28 82 88 34 120 28
2021/2022937 143 163 54 20 28 74 16 53 44 37 66 239
2022/20231.987 153 185 198 324 169 428 36 142 226 23 72 31
2023/20241.688 52 83 59 163 189 519 74 99 25 137 173 115
2024/20252.568 184 193 90 410 174 71 147 129 334 167 187 482
2025/20264.517 527 412 760 986 1.686 146 0 0 0 0 0 0
Totale 16.074