UGOLINI, Marta Maria

UGOLINI, Marta Maria  

DIPARTIMENTO DI MANAGEMENT  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 123 (tempo di esecuzione: 0.047 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
"Feel at home” on vacation. Exploring homeyness as a driver of tourists’ loyalty and pro-environmental behaviours 1-gen-2023 Baratta, Rossella; Brunetti, Federico; Ugolini, Marta
A 5 senses perspective to quality in hospitals 1-gen-2013 Baccarani, Claudio; Ugolini, Marta Maria
A conceptual service quality map: The value of a wide opened perspective 1-gen-2010 Baccarani, Claudio; Ugolini, Marta Maria; Bonfanti, Angelo
A five-senses perspective to quality in hospitals 1-gen-2014 Ugolini, Marta Maria; Rossato, Chiara; Baccarani, Claudio
A patient charter as a tool for total quality in a chest medicine unit 1-gen-2001 Baccarani, Claudio; Nardini, Stefano; Simeoni, Francesca; Celletti, Claudio; Ugolini, Marta Maria
Accommodation prices on Airbnb: effects of host experience and market demand 1-gen-2018 Magno, Francesca; Cassia, Fabio; Ugolini, Marta
Active ageing of elderly consumers: insights and opportunities for future business strategies 1-gen-2022 Guido, Gianluigi; Ugolini, Marta Maria; Sestino, Andrea
Alla ricerca di un nuovo ruolo per la piccola impresa commerciale 1-gen-1998 Baccarani, Claudio; Giaretta, Elena; Ugolini, Marta Maria
An educational research programme to improve quality in Day Surgery 1-gen-2006 Ugolini, Marta Maria
Analyzing tourists' expected quality factors within a destination: a survey conducted in the province of Verona 1-gen-2009 Testa, Federico; Ugolini, Marta Maria; Vigolo, Vania
Aspetti di metodo dell'analisi sulle imprese 1-gen-2011 Ugolini, Marta Maria
Aspetti di metodo dell'indagine sui consumatori 1-gen-2011 Ugolini, Marta Maria; Vigolo, Vania
Box di approfondimento - Il social couponing per gli hotel italiani 1-gen-2018 Cassia, Fabio; Magno, Francesca; Ugolini, Marta
Brand e competitività d'impresa 1-gen-2011 Ugolini, Marta Maria
Branding Verona.Un viaggio tra protagonisti e strumenti delle politiche di marca delle imprese veronesi 1-gen-2011 Ugolini, Marta Maria
Can quality become tangible for health service users? 1-gen-2009 Ugolini, Marta Maria
City Image. Comparing residents’ and tourists’ perceived image of Verona 1-gen-2017 Baratta, Rossella; Cassia, Fabio; Vigolo, Vania; Ugolini, Marta Maria
Come valorizzare il territorio gardesano 1-gen-2006 Ugolini, Marta Maria
Coordination inside health service production processes: the experience of the GIVOP lung unit 1-gen-2004 Baccarani, Claudio; Ugolini, Marta Maria
Dal passaggio generazionale alla continuità dell'impresa minore 1-gen-2003 Ugolini, Marta Maria; Nazzaro, Lucia