UGOLINI, Marta Maria

UGOLINI, Marta Maria  

DIPARTIMENTO DI MANAGEMENT  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 40 (tempo di esecuzione: 0.027 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
"Feel at home” on vacation. Exploring homeyness as a driver of tourists’ loyalty and pro-environmental behaviours 1-gen-2023 Baratta, Rossella; Brunetti, Federico; Ugolini, Marta
A five-senses perspective to quality in hospitals 1-gen-2014 Ugolini, Marta Maria; Rossato, Chiara; Baccarani, Claudio
Accommodation prices on Airbnb: effects of host experience and market demand 1-gen-2018 Magno, Francesca; Cassia, Fabio; Ugolini, Marta
Active ageing of elderly consumers: insights and opportunities for future business strategies 1-gen-2022 Guido, Gianluigi; Ugolini, Marta Maria; Sestino, Andrea
Alla ricerca di un nuovo ruolo per la piccola impresa commerciale 1-gen-1998 Baccarani, Claudio; Giaretta, Elena; Ugolini, Marta Maria
Can quality become tangible for health service users? 1-gen-2009 Ugolini, Marta Maria
Dal passaggio generazionale alla continuità dell'impresa minore 1-gen-2003 Ugolini, Marta Maria; Nazzaro, Lucia
Does social couponing stimulate positive eWOM and online referrals? 1-gen-2016 Cassia, Fabio; Magno, Francesca; Ugolini, Marta Maria
Does this fit my style? The role of self-congruity in young women’s repurchase intention for intimate apparel 1-gen-2016 Vigolo, Vania; Ugolini, Marta Maria
Exploring city image: residents' versus tourists' perceptions 1-gen-2018 Cassia, Fabio; Vigolo, Vania; Ugolini, Marta Maria; Baratta, Rossella
Factors that influence intent to adopt a hearing aid among older people in Italy 1-gen-2014 Cobelli, Nicola; Liz, Gill; Cassia, Fabio; Ugolini, Marta Maria
I cimbri come fattore di attrattiva turistica? 1-gen-2009 Ugolini, Marta Maria; Costa, K.
Il cliente nell’agenzia viaggi 1-gen-2005 Brunetti, Federico; Testa, Federico; Ugolini, Marta Maria
Il salone di acconciatura:un inconsueto osservatorio sui nuovi modi di produrre valore. 1-gen-1996 Testa, Federico; Ugolini, Marta Maria
Impact of voluntary product recalls on utilitarian and hedonic attitudes: Is it the same for all brands? 1-gen-2017 Magno, F.; Cassia, Fabio; Ugolini, Marta Maria
Industry-based issues in the provision of hearing aids in Italy 1-gen-2018 Cobelli, Nicola; Ugolini, Marta Maria; Cassia, Fabio; Gill, Liz; Cameron Ian, D.
La competizione sul tempo nelle scelte d'impresa 1-gen-1996 Ugolini, Marta Maria
La didattica dell’economia e gestione d’impresa: supporti metodologici ed applicativi 1-gen-2005 Ugolini, Marta Maria; Nazzaro, Lucia
La marca e il marchio 1-gen-2017 Baccarani, Claudio; Cavallo, Daniela; Tacchella Gian, Luca; Ugolini, Marta
Le scelte competitive nell'evoluzione delle attese sociali 1-gen-1993 Baccarani, Claudio; Testa, Federico; Ugolini, Marta Maria