ROSSATO, Chiara
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 1.986
NA - Nord America 1.421
AS - Asia 526
OC - Oceania 7
AF - Africa 5
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
SA - Sud America 2
Totale 3.949
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.413
IT - Italia 849
GB - Regno Unito 473
CN - Cina 411
FR - Francia 153
IE - Irlanda 131
SE - Svezia 108
FI - Finlandia 103
DE - Germania 85
KR - Corea 43
TR - Turchia 30
UA - Ucraina 24
BE - Belgio 13
TH - Thailandia 10
PH - Filippine 9
ES - Italia 8
VN - Vietnam 8
AU - Australia 7
CA - Canada 7
PL - Polonia 7
AT - Austria 6
PT - Portogallo 6
RU - Federazione Russa 6
CH - Svizzera 5
IN - India 3
MA - Marocco 3
EU - Europa 2
IL - Israele 2
IR - Iran 2
JP - Giappone 2
NO - Norvegia 2
TW - Taiwan 2
AM - Armenia 1
CL - Cile 1
CO - Colombia 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DO - Repubblica Dominicana 1
DZ - Algeria 1
HK - Hong Kong 1
HR - Croazia 1
KZ - Kazakistan 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LT - Lituania 1
MK - Macedonia 1
NG - Nigeria 1
NL - Olanda 1
RO - Romania 1
SI - Slovenia 1
Totale 3.949
Città #
Southend 420
Verona 213
Chandler 201
Jacksonville 199
Ashburn 147
Dublin 131
Woodbridge 123
Ann Arbor 90
Jinan 62
Lawrence 60
Princeton 59
Wilmington 59
New York 54
Seoul 43
Beijing 42
Nanjing 42
Milan 41
Houston 39
Shenyang 36
Helsinki 26
Hebei 24
Sindelfingen 20
Bergamo 16
Haikou 16
Ningbo 16
Taizhou 16
Seattle 15
Tianjin 15
Nanchang 14
Zhengzhou 14
Bolzano 13
Changsha 13
Redwood City 13
Rome 13
Boardman 12
Brussels 12
Washington 12
Jiaxing 11
Negrar 11
Pordenone 11
Castenedolo 10
Redmond 10
Salerno 10
Bangkok 9
Chicago 9
Chiuduno 9
Guangzhou 9
Padova 9
San Martino Buon Albergo 9
Udine 9
Bologna 8
Fairfield 8
Lanzhou 8
Lecce 8
Trento 8
Albaredo d'Adige 6
Dong Ket 6
Ferrara 6
Noventa Vicentina 6
Quezon City 6
Taiyuan 6
Trentinara 6
Vicenza 6
Brisbane 5
Catanzaro 5
Civita Castellana 5
Fuzhou 5
Genova 5
Montignoso 5
Norwalk 5
Pieve di Soligo 5
Zevio 5
Auburn Hills 4
Cagliari 4
Castelletto Merli 4
Cava 4
Falls Church 4
Florence 4
Hangzhou 4
Legnago 4
London 4
Molfetta 4
Naples 4
Pisa 4
Porto 4
Prato 4
Torino 4
Toronto 4
Urgnano 4
Venice 4
Vienna 4
Brescello 3
Gioia Tauro 3
Mirasole 3
Polska 3
Rivoli 3
San Giovanni Lupatoto 3
Sarno 3
Vercelli 3
Verolengo 3
Totale 2.703
Nome #
Geomarketing to support the strategies of the Gardaland amusement park 143
Territorio, impresa e consumatore: percorsi esperienziali nelle imprese vitivinicole 143
Modelli di business sost enibili orientati all’innovazione. Un’analisi esplorativa di un caso studio 139
Longevità d'impresa e costruzione del futuro 131
Exploring relevance in scholarly top journals of management: First steps of a research 113
Il consumo critico in azione: l'esperienza dei gruppi di Acquisto Solidale 109
Developing Territorial Identity: The Experience of Historical Italian Companies 109
Verona Sistema Turistico Locale? Un itinerario nel turismo del capoluogo scaligero tra realtà consolidate e potenzialità inespresse 104
Scholarly management journals: are they relevant for practitioners? Results of a pilot study 104
A five-senses perspective to quality in hospitals 102
From industrial museums to cultural industry. An empirical exploration of how this heritage is being safeguarded by the members of Museimpresa 99
Territorio e sinergie co-creative di valore 96
Comunicare la mission 95
Scholarly Management Journals: Are They Relevant for Practitioners? Results of a Pilot Study 95
Quality management internal auditing in small and medium-sized companies: an exploratory study on factors for significantly improving quality performance 93
La responsabilità sociale: un tema nuovo che viene da lontano? 89
How Smartness Enables Value Co-Creation: An Explorative Study of Italian Fashion Retail. 87
Diversity versus homologation in the organisation 83
Il mutualismo delle Banche di Credito Cooperativo: strumento per superare la crisi e favorire lo sviluppo sostenibile del territorio 80
On the Communication Value of the Company Museum and Archives 78
La diffusione di un atteggiamento etico nelle imprese della provincia di Verona. Il punto di vista del manager 77
How Companies can contribute to the Territory-Identity Development: Empirical Evidences from Italian Businesses Cases 74
Sull'utilità del concetto di mission 68
Future Management Challenges 68
Building active student participation in higher education 68
Challenging the maturity of an industry: the Lydda Wear case in the textile-clothing industry 66
Factors for improving performance in ISO 9001 certified small- and medium-sized service enterprises 65
Le imprese longeve: "un piede nel passato e lo sguardo dritto e aperto nel futuro" 64
Do the investments in architectural design help companies to be more sustainable? Findings from an exploratory study 64
From a Pilot Survey to Improve the Quality of a Research: the case of the SMEs Survival Research Project in Italy 64
Sustainable business model innovation. “Progetto Quid” as an exploratory case study 64
Finding a way towards high-quality, accessible tourism: the role of digital ecosystems 63
Territorio, impresa e consumatore: percorsi esperienziali nelle imprese vitivinicole 62
Arts and humanities for executives’ development: aphorisms as a new tool in the management toolbox 61
Jugaad and innovation: which links? 56
L'impresa storica come patrimonio culturale del territorio 55
The contribution of digitalisation to business longevity from a competitiveness perspective 55
Tacit knowledge sharing in knowledge-intensive firms: the perceptions of team members and team leaders 54
The role of the museumscape on positive word of mouth: examining Italian museums 54
Sulla metodologia della ricerca 53
The support economy: profezia o utopia? 51
Applying the “servicescape theory” to the museums: first evidence from Italy 51
Managing Cultural Diversity for Innovation: the Experience of Italian International Corporations 49
Exploring the dark side of the firm: arts and aphorisms in management education and development 49
Tacit Knowledge Sharing in Knowledge Intensive Firms: the Perceptions of Team Members and Team Leaders in an Italian Engineering Consulting Firm 46
SMEs Survival Research Project in Northern Italy 43
The mediating role of visitor satisfaction in the relationship between museum experience and word of mouth: evidence from Italy 42
La comunicazione delle missione aziendale nell'era digitale 40
I principali orientamenti strategici delle imprese 35
L'evolversi dei rapporti con le BCC dalla voce degli imprenditori 35
La Banca di Credito Cooperativo e la forza competitiva del radicamento territoriale 32
Territory, firms and value co-creation synergies 32
L'impresa, la longevità e la costruzione del futuro 31
Sui calcoli di convenienza economica 31
Sulla natura dei calcoli di convenienza economica 30
L’approccio sistemico vitale nelle imprese storiche: un percorso verso la risonanza 30
Sulla metodologia della ricerca 28
Il Sistema a rete delle BCC a supporto del capitale relazionale 28
Sulla natura dei calcoli di convenienza economica 26
Improving online food ordering and delivery service quality by managing customer expectations: evidence from Italy 17
Imprese centenarie e valori a prova di futuro 12
Accessible Tourism in the Digital Ecosystem 7
Partner selection strategies of SMEs for reaching the Sustainable Development Goals 3
Accessibility and Accessible Tourism: The Conceptual Evolution Through the Analysis of the Literature 2
Totale 4.097
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201931 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 14 12
2019/2020448 82 14 9 31 47 31 54 35 15 55 23 52
2020/2021645 109 91 23 65 91 63 25 60 42 19 40 17
2021/2022494 65 77 36 5 25 12 13 39 26 30 48 118
2022/2023895 73 70 115 129 74 201 46 41 93 15 24 14
2023/2024682 29 68 61 90 77 163 31 66 14 83 0 0
Totale 4.097