ROSSATO, Chiara
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.037
NA - Nord America 1.429
AS - Asia 639
OC - Oceania 7
AF - Africa 5
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
SA - Sud America 2
Totale 4.121
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.421
IT - Italia 888
GB - Regno Unito 476
CN - Cina 422
FR - Francia 155
IE - Irlanda 131
SE - Svezia 108
FI - Finlandia 103
DE - Germania 86
JP - Giappone 54
KR - Corea 43
TR - Turchia 37
SG - Singapore 36
UA - Ucraina 24
BE - Belgio 13
TH - Thailandia 10
ES - Italia 9
PH - Filippine 9
VN - Vietnam 8
AT - Austria 7
AU - Australia 7
CA - Canada 7
PL - Polonia 7
PT - Portogallo 7
RU - Federazione Russa 6
CH - Svizzera 5
IN - India 4
MY - Malesia 4
NL - Olanda 4
MA - Marocco 3
EU - Europa 2
IL - Israele 2
IR - Iran 2
NO - Norvegia 2
TW - Taiwan 2
AM - Armenia 1
CL - Cile 1
CO - Colombia 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DO - Repubblica Dominicana 1
DZ - Algeria 1
HK - Hong Kong 1
HR - Croazia 1
KZ - Kazakistan 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LB - Libano 1
LT - Lituania 1
MK - Macedonia 1
NG - Nigeria 1
PK - Pakistan 1
RO - Romania 1
SI - Slovenia 1
Totale 4.121
Città #
Southend 420
Verona 218
Chandler 201
Jacksonville 199
Ashburn 150
Dublin 131
Woodbridge 123
Ann Arbor 90
Jinan 62
Lawrence 60
Princeton 59
Wilmington 59
New York 54
Tokyo 53
Beijing 45
Milan 43
Seoul 43
Nanjing 42
Houston 39
Shenyang 36
Helsinki 26
Hebei 24
Sindelfingen 20
Singapore 19
Rome 17
Bergamo 16
Haikou 16
Ningbo 16
Taizhou 16
Seattle 15
Tianjin 15
Nanchang 14
Zhengzhou 14
Bolzano 13
Changsha 13
Redwood City 13
Boardman 12
Brussels 12
Washington 12
Jiaxing 11
Negrar 11
Pordenone 11
Castenedolo 10
Redmond 10
Salerno 10
Bangkok 9
Chicago 9
Chiuduno 9
Guangzhou 9
Padova 9
San Martino Buon Albergo 9
Trento 9
Udine 9
Bologna 8
Fairfield 8
Lanzhou 8
Lecce 8
Bursa 7
Ferrara 7
Albaredo d'Adige 6
Dong Ket 6
London 6
Noventa Vicentina 6
Quezon City 6
Taiyuan 6
Trentinara 6
Vicenza 6
Bari 5
Brisbane 5
Catanzaro 5
Civita Castellana 5
Fuzhou 5
Genova 5
Montignoso 5
Norwalk 5
Pieve di Soligo 5
Vienna 5
Zevio 5
Auburn Hills 4
Brescia 4
Cagliari 4
Castelletto Merli 4
Cava 4
Falls Church 4
Florence 4
Hangzhou 4
Kent 4
Kuala Lumpur 4
Legnago 4
Molfetta 4
Naples 4
Pisa 4
Porto 4
Prato 4
Torino 4
Toronto 4
Trieste 4
Urgnano 4
Venice 4
Brescello 3
Totale 2.801
Nome #
Modelli di business sost enibili orientati all’innovazione. Un’analisi esplorativa di un caso studio 159
Geomarketing to support the strategies of the Gardaland amusement park 145
Territorio, impresa e consumatore: percorsi esperienziali nelle imprese vitivinicole 144
Longevità d'impresa e costruzione del futuro 132
Exploring relevance in scholarly top journals of management: First steps of a research 117
Developing Territorial Identity: The Experience of Historical Italian Companies 112
Il consumo critico in azione: l'esperienza dei gruppi di Acquisto Solidale 110
Verona Sistema Turistico Locale? Un itinerario nel turismo del capoluogo scaligero tra realtà consolidate e potenzialità inespresse 107
Scholarly management journals: are they relevant for practitioners? Results of a pilot study 107
Comunicare la mission 104
A five-senses perspective to quality in hospitals 104
From industrial museums to cultural industry. An empirical exploration of how this heritage is being safeguarded by the members of Museimpresa 101
Quality management internal auditing in small and medium-sized companies: an exploratory study on factors for significantly improving quality performance 100
Scholarly Management Journals: Are They Relevant for Practitioners? Results of a Pilot Study 98
La responsabilità sociale: un tema nuovo che viene da lontano? 97
Territorio e sinergie co-creative di valore 96
How Smartness Enables Value Co-Creation: An Explorative Study of Italian Fashion Retail. 88
Diversity versus homologation in the organisation 84
Il mutualismo delle Banche di Credito Cooperativo: strumento per superare la crisi e favorire lo sviluppo sostenibile del territorio 82
La diffusione di un atteggiamento etico nelle imprese della provincia di Verona. Il punto di vista del manager 80
On the Communication Value of the Company Museum and Archives 79
How Companies can contribute to the Territory-Identity Development: Empirical Evidences from Italian Businesses Cases 76
Future Management Challenges 76
Building active student participation in higher education 70
Sull'utilità del concetto di mission 69
Challenging the maturity of an industry: the Lydda Wear case in the textile-clothing industry 68
Le imprese longeve: "un piede nel passato e lo sguardo dritto e aperto nel futuro" 67
Do the investments in architectural design help companies to be more sustainable? Findings from an exploratory study 66
Sustainable business model innovation. “Progetto Quid” as an exploratory case study 66
Factors for improving performance in ISO 9001 certified small- and medium-sized service enterprises 66
From a Pilot Survey to Improve the Quality of a Research: the case of the SMEs Survival Research Project in Italy 65
Finding a way towards high-quality, accessible tourism: the role of digital ecosystems 64
Territorio, impresa e consumatore: percorsi esperienziali nelle imprese vitivinicole 63
Arts and humanities for executives’ development: aphorisms as a new tool in the management toolbox 63
L'impresa storica come patrimonio culturale del territorio 58
Jugaad and innovation: which links? 58
Tacit knowledge sharing in knowledge-intensive firms: the perceptions of team members and team leaders 58
The contribution of digitalisation to business longevity from a competitiveness perspective 57
Applying the “servicescape theory” to the museums: first evidence from Italy 56
The role of the museumscape on positive word of mouth: examining Italian museums 56
Sulla metodologia della ricerca 55
Exploring the dark side of the firm: arts and aphorisms in management education and development 53
The support economy: profezia o utopia? 52
Managing Cultural Diversity for Innovation: the Experience of Italian International Corporations 51
Tacit Knowledge Sharing in Knowledge Intensive Firms: the Perceptions of Team Members and Team Leaders in an Italian Engineering Consulting Firm 50
SMEs Survival Research Project in Northern Italy 44
The mediating role of visitor satisfaction in the relationship between museum experience and word of mouth: evidence from Italy 42
La comunicazione delle missione aziendale nell'era digitale 41
I principali orientamenti strategici delle imprese 37
L'evolversi dei rapporti con le BCC dalla voce degli imprenditori 37
La Banca di Credito Cooperativo e la forza competitiva del radicamento territoriale 34
Sui calcoli di convenienza economica 33
Territory, firms and value co-creation synergies 33
Sulla natura dei calcoli di convenienza economica 32
L'impresa, la longevità e la costruzione del futuro 32
Sulla metodologia della ricerca 31
L’approccio sistemico vitale nelle imprese storiche: un percorso verso la risonanza 31
Il Sistema a rete delle BCC a supporto del capitale relazionale 29
Sulla natura dei calcoli di convenienza economica 28
Improving online food ordering and delivery service quality by managing customer expectations: evidence from Italy 20
Imprese centenarie e valori a prova di futuro 14
Accessible Tourism in the Digital Ecosystem 11
Accessibility and Accessible Tourism: The Conceptual Evolution Through the Analysis of the Literature 6
Partner selection strategies of SMEs for reaching the Sustainable Development Goals 5
Totale 4.269
Categoria #
all - tutte 13.378
article - articoli 4.518
book - libri 415
conference - conferenze 5.302
curatela - curatele 0
other - altro 385
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 2.758
Totale 26.756


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201912 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 12
2019/2020448 82 14 9 31 47 31 54 35 15 55 23 52
2020/2021645 109 91 23 65 91 63 25 60 42 19 40 17
2021/2022494 65 77 36 5 25 12 13 39 26 30 48 118
2022/2023895 73 70 115 129 74 201 46 41 93 15 24 14
2023/2024854 29 68 61 90 77 163 31 66 14 98 136 21
Totale 4.269