ROSSATO, Chiara
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.101
NA - Nord America 1.432
AS - Asia 658
OC - Oceania 7
AF - Africa 5
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
SA - Sud America 2
Totale 4.207
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.424
IT - Italia 909
GB - Regno Unito 476
CN - Cina 422
FR - Francia 155
IE - Irlanda 131
SE - Svezia 108
FI - Finlandia 103
DE - Germania 92
SG - Singapore 55
JP - Giappone 54
KR - Corea 43
RU - Federazione Russa 37
TR - Turchia 37
UA - Ucraina 24
BE - Belgio 13
TH - Thailandia 10
ES - Italia 9
PH - Filippine 9
VN - Vietnam 8
AT - Austria 7
AU - Australia 7
CA - Canada 7
CZ - Repubblica Ceca 7
PL - Polonia 7
PT - Portogallo 7
CH - Svizzera 5
IN - India 4
MY - Malesia 4
NL - Olanda 4
MA - Marocco 3
EU - Europa 2
IL - Israele 2
IR - Iran 2
NO - Norvegia 2
TW - Taiwan 2
AM - Armenia 1
CL - Cile 1
CO - Colombia 1
DO - Repubblica Dominicana 1
DZ - Algeria 1
HK - Hong Kong 1
HR - Croazia 1
KZ - Kazakistan 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LB - Libano 1
LT - Lituania 1
MK - Macedonia 1
NG - Nigeria 1
PK - Pakistan 1
RO - Romania 1
SI - Slovenia 1
Totale 4.207
Città #
Southend 420
Verona 220
Chandler 201
Jacksonville 199
Ashburn 151
Dublin 131
Woodbridge 123
Ann Arbor 90
Jinan 62
Lawrence 60
Princeton 59
Wilmington 59
New York 54
Tokyo 53
Beijing 45
Milan 45
Seoul 43
Nanjing 42
Houston 39
Shenyang 36
Singapore 34
Helsinki 26
Hebei 24
Rome 21
Sindelfingen 20
Bergamo 16
Haikou 16
Ningbo 16
Taizhou 16
Seattle 15
Tianjin 15
Boardman 14
Nanchang 14
Zhengzhou 14
Bolzano 13
Changsha 13
Redwood City 13
Brussels 12
Washington 12
Bologna 11
Jiaxing 11
Negrar 11
Pordenone 11
Castenedolo 10
Redmond 10
Salerno 10
Bangkok 9
Chicago 9
Chiuduno 9
Guangzhou 9
Padova 9
San Martino Buon Albergo 9
Trento 9
Udine 9
Fairfield 8
Lanzhou 8
Lecce 8
Brescia 7
Bursa 7
Ferrara 7
Albaredo d'Adige 6
Brno 6
Dong Ket 6
London 6
Munich 6
Noventa Vicentina 6
Quezon City 6
Taiyuan 6
Trentinara 6
Vicenza 6
Bari 5
Brisbane 5
Catanzaro 5
Civita Castellana 5
Fuzhou 5
Genova 5
Montignoso 5
Norwalk 5
Pieve di Soligo 5
Vienna 5
Zevio 5
Auburn Hills 4
Cagliari 4
Castelletto Merli 4
Cava 4
Falls Church 4
Florence 4
Hangzhou 4
Kent 4
Kuala Lumpur 4
Legnago 4
Molfetta 4
Naples 4
Pisa 4
Porto 4
Prato 4
Torino 4
Toronto 4
Trieste 4
Urgnano 4
Totale 2.838
Nome #
Modelli di business sost enibili orientati all’innovazione. Un’analisi esplorativa di un caso studio 168
Geomarketing to support the strategies of the Gardaland amusement park 147
Territorio, impresa e consumatore: percorsi esperienziali nelle imprese vitivinicole 147
Longevità d'impresa e costruzione del futuro 134
Exploring relevance in scholarly top journals of management: First steps of a research 119
Developing Territorial Identity: The Experience of Historical Italian Companies 117
Il consumo critico in azione: l'esperienza dei gruppi di Acquisto Solidale 111
Comunicare la mission 109
Verona Sistema Turistico Locale? Un itinerario nel turismo del capoluogo scaligero tra realtà consolidate e potenzialità inespresse 108
A five-senses perspective to quality in hospitals 107
Scholarly management journals: are they relevant for practitioners? Results of a pilot study 107
From industrial museums to cultural industry. An empirical exploration of how this heritage is being safeguarded by the members of Museimpresa 101
Quality management internal auditing in small and medium-sized companies: an exploratory study on factors for significantly improving quality performance 101
La responsabilità sociale: un tema nuovo che viene da lontano? 100
Scholarly Management Journals: Are They Relevant for Practitioners? Results of a Pilot Study 98
Territorio e sinergie co-creative di valore 97
How Smartness Enables Value Co-Creation: An Explorative Study of Italian Fashion Retail. 89
Diversity versus homologation in the organisation 86
Il mutualismo delle Banche di Credito Cooperativo: strumento per superare la crisi e favorire lo sviluppo sostenibile del territorio 83
La diffusione di un atteggiamento etico nelle imprese della provincia di Verona. Il punto di vista del manager 80
On the Communication Value of the Company Museum and Archives 80
How Companies can contribute to the Territory-Identity Development: Empirical Evidences from Italian Businesses Cases 78
Future Management Challenges 77
Building active student participation in higher education 70
Sull'utilità del concetto di mission 69
Challenging the maturity of an industry: the Lydda Wear case in the textile-clothing industry 69
Factors for improving performance in ISO 9001 certified small- and medium-sized service enterprises 69
Le imprese longeve: "un piede nel passato e lo sguardo dritto e aperto nel futuro" 68
Do the investments in architectural design help companies to be more sustainable? Findings from an exploratory study 68
Sustainable business model innovation. “Progetto Quid” as an exploratory case study 68
Finding a way towards high-quality, accessible tourism: the role of digital ecosystems 66
From a Pilot Survey to Improve the Quality of a Research: the case of the SMEs Survival Research Project in Italy 65
Territorio, impresa e consumatore: percorsi esperienziali nelle imprese vitivinicole 63
Arts and humanities for executives’ development: aphorisms as a new tool in the management toolbox 63
L'impresa storica come patrimonio culturale del territorio 59
Tacit knowledge sharing in knowledge-intensive firms: the perceptions of team members and team leaders 59
Jugaad and innovation: which links? 58
The role of the museumscape on positive word of mouth: examining Italian museums 58
The contribution of digitalisation to business longevity from a competitiveness perspective 57
Sulla metodologia della ricerca 56
Applying the “servicescape theory” to the museums: first evidence from Italy 56
The support economy: profezia o utopia? 54
Exploring the dark side of the firm: arts and aphorisms in management education and development 54
Tacit Knowledge Sharing in Knowledge Intensive Firms: the Perceptions of Team Members and Team Leaders in an Italian Engineering Consulting Firm 52
Managing Cultural Diversity for Innovation: the Experience of Italian International Corporations 51
SMEs Survival Research Project in Northern Italy 44
The mediating role of visitor satisfaction in the relationship between museum experience and word of mouth: evidence from Italy 44
La comunicazione delle missione aziendale nell'era digitale 42
L'evolversi dei rapporti con le BCC dalla voce degli imprenditori 39
I principali orientamenti strategici delle imprese 38
La Banca di Credito Cooperativo e la forza competitiva del radicamento territoriale 36
Sui calcoli di convenienza economica 34
L'impresa, la longevità e la costruzione del futuro 33
Territory, firms and value co-creation synergies 33
L’approccio sistemico vitale nelle imprese storiche: un percorso verso la risonanza 33
Sulla natura dei calcoli di convenienza economica 32
Sulla metodologia della ricerca 32
Il Sistema a rete delle BCC a supporto del capitale relazionale 30
Sulla natura dei calcoli di convenienza economica 29
Improving online food ordering and delivery service quality by managing customer expectations: evidence from Italy 20
Imprese centenarie e valori a prova di futuro 15
Accessible Tourism in the Digital Ecosystem 12
Accessibility and Accessible Tourism: The Conceptual Evolution Through the Analysis of the Literature 7
Partner selection strategies of SMEs for reaching the Sustainable Development Goals 6
Totale 4.355
Categoria #
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Totale 28.064


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020448 82 14 9 31 47 31 54 35 15 55 23 52
2020/2021645 109 91 23 65 91 63 25 60 42 19 40 17
2021/2022494 65 77 36 5 25 12 13 39 26 30 48 118
2022/2023895 73 70 115 129 74 201 46 41 93 15 24 14
2023/2024883 29 68 61 90 77 163 31 66 14 98 136 50
2024/202557 57 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 4.355