SIMEONI, Francesca

SIMEONI, Francesca  

DIPARTIMENTO DI MANAGEMENT  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 77 (tempo di esecuzione: 0.017 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
"Trappole cognitive" e valutazione degli investimenti indutriali: primi spunti di riflessione 1-gen-2003 Brunetti, Federico; Simeoni, Francesca
A patient charter as a tool for total quality in a chest medicine unit 1-gen-2001 Baccarani, Claudio; Nardini, Stefano; Simeoni, Francesca; Celletti, Claudio; Ugolini, Marta Maria
Advances in Motorcaravan Tourism: Possible Sector Convergence and the Knowledge of Motorhome Users. Remarks from an empirical analysis on the German market. 1-gen-2012 Simeoni, Francesca
Ambidextrous organizations for sustainable development: The case of fair-trade systems 1-gen-2020 Simeoni, Francesca; Brunetti, Federico; Mion, Giorgio; Baratta, Rossella
Approfondimento quantitativo: analisi del divenire dei flussi turistici in due località portuali del Garda: Peschiera e Malcesine 1-gen-2012 Simeoni, Francesca
Box di approfondimento 7.1. Un identikit del turista in autocaravan 1-gen-2018 Simeoni, Francesca
Caratteristiche salienti della località turistica Bardolino 1-gen-2012 Simeoni, Francesca
Citizens’ engagement in funding renewable and energy efficiency projects: a fuzzy set analysis 1-gen-2020 De Crescenzo, V.; Baratta, R.; Simeoni, F.
Convergences and divergences in sustainable entrepreneurship and social entrepreneurship research: A systematic review and research agenda 1-gen-2024 Bonfanti, Angelo; De Crescenzo, Veronica; Simeoni, Francesca; Loza Adaui, Cristian R.
Crisi economica e modello (esteso) di orientamento al mercato: un’indagine nel settore italiano del camper 1-gen-2014 Simeoni, Francesca; Bonfanti, Angelo
Ecomuseums (on Clean Energy), Cycle Tourism and Civic Crowdfunding: A New Match for Sustainability? 1-gen-2018 Simeoni, Francesca; DE CRESCENZO, Veronica
Enhancing cultural tourism through the development of memorable experiences: the “Food Democracy Museum” as a phygital project 1-gen-2022 Baratta, Rossella; Bonfanti, Angelo; Cucci, Mariagrazia; Simeoni, Francesca
Enhancing fair trade customer engagement: the role of social media advertising 1-gen-2022 Simeoni, Francesca; Baratta, Rossella
Equo e solidale – Con i social l’engagement è assicurato 1-gen-2022 Baratta, Rossella; Simeoni, Francesca
Evaluation of university managers 1-gen-2004 Baccarani, Claudio; Simeoni, Francesca
Evaluation of University Managers 1-gen-2003 Baccarani, Claudio; Simeoni, Francesca
Evoluzioni nelle condotte delle imprese per il presidio dei mercati internazionali: competenze, ruoli, gestione della conoscenza 1-gen-2020 Ugolini, M.; Cassia, F.; Simeoni, F.
Fair Trade and Universities: The Case of Certified Fairtrade Universities in the UK (Extended Abstract) 1-gen-2020 Baratta, R.; Simeoni, F.
Fare qualità con il paziente: la prospettiva della carta dei servizi sanitari 1-gen-2002 Baccarani, Claudio; Simeoni, Francesca; Ugolini, Marta Maria
Features of good practice for safeguarding and valorising intangible cultural heritage: the Tocatì International Festival of Street Games 1-gen-2016 Castellani, Paola; Simeoni, Francesca; Giuseppe, Giacon