SIGNORI, Paola

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DIPARTIMENTO DI MANAGEMENT  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Action research in Sustainable Tourism: orientation of decision-makers and development conditions 1-gen-2022 Tafuro, M.; Signori, P.
Analisi multidimensionale della conversazione di marca nei Social Network 1-gen-2013 Grosso, Chiara; Signori, Paola
Barriers for effective International Relationship Marketing in Emerging Markets 1-gen-2014 Signori, Paola; Bressan, Federica
BRAND CONVERSATION IN FACEBOOK: LA PERCEZIONE DEGLI UTENTI 1-gen-2014 C., Grosso; Signori, Paola
Comparazione e percezione della marca. Utilità della pubblicità comparativa 1-gen-2002 Signori, Paola; Bellin, D.
Constrained sustainability innovation: insights from an inductive study of the global wine industry 1-gen-2015 Signori, Paola; Flint, Daniel; Golicic, Susan
CONSUMER’S E-SIGNALS PRISM ANALYSIS: IMPACT AND IMPLICATIONS FOR CORPORATE COMMUNICATION STRATEGY 1-gen-2011 Signori, Paola; Confente, Ilenia
Corporate actions mediating the consumer’s brand trust and attitude in case of a brand scandal 1-gen-2021 Kapoor, S.; Banerjee, S.; Signori, P.
Decisioni relative alle sponsorizzazioni. Tendenze in Italia. 1-gen-2007 Signori, Paola; Russo, Ivan
Developing a scale for business network clustering 1-gen-2016 Flint, Daniel J.; Signori, Paola
Digital corporate identity congruence analises: highlighting critical issues and untapped opportunities. A focus on Italian SMEs of the dairy industry 1-gen-2019 Signori, P.; Gozzo, I.; Bisutti, V.; Segato, S.
Digital Marketing Innovations and their role in service ecosystems, the exchange of value and social impact 1-gen-2016 Signori, Paola; Flint, Daniel J.
ENVIRONMENTAL SUSTAINABILITY AND THE SUPPLY CHAIN: IS COLLABORATION NECESSARY? 1-gen-2014 D. J., Flint; Signori, Paola
Humble communication of sustainability: sloppiness or strategy of the SMEs in the food industry? 1-gen-2020 Signori, P.; Flint, D. J.
Il doppio posizionamento strategico. Considerazione teoriche ed evidenze empiriche 1-gen-2002 Borghesi, Antonio; Signori, Paola
International Relationship Marketing closeness: Is e-Relationship an Answer? 1-gen-2014 Bressan, Federica; Signori, Paola
International Relationship Marketing: Stakeholders Selection Remains a Weakness in Emerging Markets 1-gen-2014 Bressan, Federica; Signori, Paola
La gestione dei rifiuti tossico-nocivi e i rapporti Imprese-Istituzioni 1-gen-1998 Borghesi, Antonio; Cariola, A.; Signori, Paola
Le nuove potenzialità del doppio posizionamento strategico 1-gen-2010 Signori, Paola; Gaudenzi, Barbara; Russo, Ivan
Lean and/or agile supply chain management: model application for the service industry 1-gen-2007 Olsson, A.; Näslund, D.; Signori, Paola