SIGNORI, Paola

SIGNORI, Paola  

DIPARTIMENTO DI MANAGEMENT  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 23 (tempo di esecuzione: 0.023 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Applicability of Strategic Double Positioning (first part) 1-gen-2005 Signori, Paola; Borghesi, Antonio; Gaudenzi, Barbara; Russo, Ivan
Applicability of Strategic Double Positioning (second part) 1-gen-2006 Borghesi, Antonio; Signori, Paola; Russo, Ivan; Gaudenzi, Barbara
Building Business Sustainability through Resilience in the Wine Industry 1-gen-2017 Golicic, Susan L.; Flint, Daniel J.; Signori, Paola
Constrained innovation on sustainability in the global wine industry 1-gen-2017 Signori, Paola; Flint, Daniel J.; Golicic, Susan L.
Consumer’s e-signals Prism analysis: impact and implications for corporate communication strategy 1-gen-2014 Signori, Paola; Confente, Ilenia
Contemporary challenges in supply chain management: introducing the ADACI SMART dialogue among Italian scholars and practitioners 1-gen-2021 Rizzi, F.; Gigliotti, M.; Signori, P.
Corporate Identity Congruence: A meanings-based analysis 1-gen-2018 Flint, Daniel J.; Signori, Paola; Golicic, Susan L.
Get off to a good start. International Relationship Marketing in emerging markets. 1-gen-2014 Bressan, Federica; Signori, Paola
Horizontal network collaboration by entrepreneurial ventures: a supply chain finance perspective 1-gen-2023 Cozzolino, Alessandra; Calabrese, Mario; Bosco, Gerardo; Signori, Paola; Massaroni, Enrico
Il marketing territoriale tra Industry Co-opetition e Societing. Un progetto sperimentale nell'agroalimentare. 1-gen-2011 Signori, Paola; Confente, Ilenia
International Relationship Marketing: Stakeholders Selection Remains a Weakness in Emerging Markets 1-gen-2014 Bressan, Federica; Signori, Paola
Le nuove potenzialità del Doppio Posizionamento Strategico/The new potential of strategic dual positioning 1-gen-2011 Signori, Paola; Gaudenzi, Barbara; Russo, Ivan
Lo spirito competitivo sfida la "new normalcy" 1-gen-2020 Signori, P.
Marketing internazionale e resilienza. Analisi degli elementi endogeni ed esogeni che influenzano i percorsi di sviluppo delle Pmi italiane in contesti critici 1-gen-2013 Signori, Paola; Russo, Ivan
Pandoro cake: how to become a mass marketer from a local market 1-gen-2004 Signori, Paola
Revealing the Unique Blend of Meanings in Corporate Identity: An Application of the Semiotic Square 1-gen-2020 Signori, P.; Flint, D. J.
SCIMam (Supply Chain Integrated Management analysis method): un metodo d’analisi per la valutazione delle potenzialità d’integrazione logistica di una catena estesa di fornitura 1-gen-2001 Signori, Paola
Supply Chain Visibility a servizio del cliente.Un metodo per identificare aree di opportunità e di rischio 1-gen-2009 Signori, Paola; Russo, Ivan; Gaudenzi, Barbara
The role of retailers during brand scandals: insights from a case study 1-gen-2022 Kapoor, S.; Banerjee, S.; Signori, P.
The “milky ways”: emerging sustainable business models for sustainable value creation in the dairy industry 1-gen-2023 Cantele, Silvia; Signori, Paola