CAPITELLO, Roberta

CAPITELLO, Roberta  

DIPARTIMENTO DI MANAGEMENT  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 24 (tempo di esecuzione: 0.016 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Aspetti economici e commerciali della produzione peschicola 1-gen-1995 Begalli, Diego; Berni, P.; Capitello, Roberta; Spellini, L.
Attributi qualitativi e prezzo edonico per i vini spumanti 1-gen-2007 Berni, P.; Capitello, Roberta; Dalla Bernardina, E.
Attributs qualitatifs et prix hédonique pour les vins mousseux 1-gen-2005 Capitello, Roberta; Berni, Pietro; Begalli, Diego; Dalla Bernardina, Enrico
Development of Strategic Options for Italian Wine Cooperatives through a New Membership Integration Pattern 1-gen-2009 Capitello, Roberta; Agnoli, Lara
Evaluation of Climate Change Effects on the Wine Industry: An Interdisciplinary Approach 1-gen-2014 Begalli, Diego; Capitello, Roberta; DE SALVO, Maria
Exploring the Role of Wine in Destination Marketing: The Case of Verona (An Extended Abstract) 1-gen-2017 Capitello, Roberta; Agnoli, Lara; Charters, Steve; Begalli, Diego
Factors influencing the decision-making process of the new wine consumers 1-gen-2013 Agnoli, Lara; Capitello, Roberta; Begalli, Diego
Internationalization options for agri-food cooperatives: the case of Veronese wine growers' cooperatives 1-gen-2007 Capitello, Roberta; Agnoli, Lara
Is cellar door an opportunity for bag-in-box? A consumer preferences analysis in the Italian wine market 1-gen-2013 Capitello, Roberta; Begalli, Diego; Agnoli, Lara
Le strategie dell’industria e della distribuzione moderna nella commercializzazione dell’olio extra vergine di oliva 1-gen-2001 Capitello, Roberta
Perception du consommateur italien pour le produit de terroir: le cas d’un riz IGP 1-gen-1999 Begalli, Diego; Berni, P.; Capitello, Roberta
Rice in modern distribution in Italy: factors of competition and strategic orientations 1-gen-1998 Begalli, Diego; Berni, P.; Capitello, Roberta
Role of expected and lived experiences in shaping place image 1-gen-2015 Capitello, Roberta; Agnoli, Lara; Charters, Steve; Begalli, Diego
SEGMENTAZIONE DEL MERCATO DEL VINO IN DANIMARCA: L'APPROCCIO METODOLOGICO DELLE OCCASIONI DI CONSUMO 1-gen-2002 Begalli, Diego; Berni, P.; Capitello, Roberta
Stima delle opzioni di consumo attraverso un modello Logit: il caso del riso 1-gen-2003 Capitello, Roberta
Strategie della distribuzione del riso in una provincia a forte tradizione risicola 1-gen-1996 Capitello, Roberta
Strategies of the retail of rice in a district of great tradition in cultivation 1-gen-1996 P., Berni; Begalli, Diego; Capitello, Roberta; L., Spellini
Structural and organisational changes, governance and the social strategy of cooperatives: Empirical evidence from the Italian wine sector 1-gen-2013 Begalli, Diego; Capitello, Roberta
Territorio, impresa e consumatore: percorsi esperienziali nelle imprese vitivinicole 1-gen-2012 Capitello, Roberta; Castellani, Paola; Rossato, Chiara
Terroir in a Bottle: Segmenting Consumer Choices in Generation Y 1-gen-2016 Capitello, Roberta; Agnoli, Lara; Charters, Steve; Begalli, Diego