HALL, ROBERT MACLEAN
HALL, ROBERT MACLEAN
DIPARTIMENTO DI SCIENZE UMANE
Addressing adults to support children and adolescents to cope with pandemic-related emotions: A public communication campaign
2022-01-01 Raccanello, D.; Vicentini, G.; Rocca, E.; Barnaba, V.; Hall, R.; &, ; Burro, R.
Campagna di comunicazione pubblica su coronavirus, emozioni e strategie di coping: Un opuscolo per supportare bambini e adolescenti
2020-01-01 Vicentini, G.; Raccanello, D.; Rocca, E.; Barnaba, V.; Hall, R.; Burro, R.
Coping and emotions during the Ukraine war: A multi-country survey among higher education students indirectly exposed to the conflict
2024-01-01 Raccanello, D.; Burro, R.; Aristovnik, A.; Ravšelj, D.; Umek, L.; Vicentini, G.; Hall, R.; Buizza, C.; Buzdar, M.; Chatterjee, S.; Cucari, N.; Dobrowolska, B.; Ferreira-Oliveira, A.; França, T.; Ghilardi, A.; Inasius, F.; Kar, S.; Karampelas, K.; Kuzyshyn, A.; Lazăr, F.; Machin-Mastromatteo, J.; Malliarou, M.; Marques, B.; Méndez, Prado; S., Mollica; C., Obadić; A., Olaniyan; O., Rodrigues; A., Sbravati; G., Vasić; A., Zamfir; A., &; Tomaževič, N.
Emozioni di riuscita e didattica a distanza durante la pandemia da COVID-19: Una ricerca con 17.000 studenti universitari di 13 Paesi
2021-01-01 Raccanello, D.; Balbontín-Alvarado, R.; Bezerra, D. d. S.; Burro, R.; Cheraghi, M.; Dobrowolska, B.; Fagbamigbe, A. F.; Fari, s. M. E.; França, T.; González-Fernández, B.; Hall, R.; Inasius, F.; Kar, S. K.; Keržič, D.; Lazányi, K.; Lazăr, F.; Machin-Mastromatteo, J. D.; Marôco, J.; Marques, B. P.; Mejía-Rodríguez, O.; Méndez Prado, S. M.; Mishra, A.; Mollica, C.; Navarro Jiménez, S. G.; Obadić, A.; Rashid, M. M. u.; Ravšelj, D.; Tatalović Vorkapić, S.; Tomaževič, N.; Uleanya, C.; Umek, L.; Vicentini, G.; Yorulmaz, Ö.; Zamfir, RALUCA GEORGIANA; A., -M.; Aristovnik, A.
Preliminary data on PandHEMOT: An evidence-based web-application to promote children and adolescents’ resilience during pandemics
2022-01-01 Raccanello, D.; Vicentini, G.; Rocca, E.; Lonardi, C.; Carradore, M.; Hall, R.; &, ; Burro, R.
Salience of elementary, middle, and high school students’ achievement emotions and antecedents
2018-01-01 Raccanello, D.; Hall, R.; Burro, R.
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
Addressing adults to support children and adolescents to cope with pandemic-related emotions: A public communication campaign | 1-gen-2022 | Raccanello, D.; Vicentini, G.; Rocca, E.; Barnaba, V.; Hall, R.; &, ; Burro, R. | |
Campagna di comunicazione pubblica su coronavirus, emozioni e strategie di coping: Un opuscolo per supportare bambini e adolescenti | 1-gen-2020 | Vicentini, G.; Raccanello, D.; Rocca, E.; Barnaba, V.; Hall, R.; Burro, R. | |
Coping and emotions during the Ukraine war: A multi-country survey among higher education students indirectly exposed to the conflict | 1-gen-2024 | Raccanello, D.; Burro, R.; Aristovnik, A.; Ravšelj, D.; Umek, L.; Vicentini, G.; Hall, R.; Buizza, C.; Buzdar, M.; Chatterjee, S.; Cucari, N.; Dobrowolska, B.; Ferreira-Oliveira, A.; França, T.; Ghilardi, A.; Inasius, F.; Kar, S.; Karampelas, K.; Kuzyshyn, A.; Lazăr, F.; Machin-Mastromatteo, J.; Malliarou, M.; Marques, B.; Méndez, Prado; S., Mollica; C., Obadić; A., Olaniyan; O., Rodrigues; A., Sbravati; G., Vasić; A., Zamfir; A., &; Tomaževič, N. | |
Emozioni di riuscita e didattica a distanza durante la pandemia da COVID-19: Una ricerca con 17.000 studenti universitari di 13 Paesi | 1-gen-2021 | Raccanello, D.; Balbontín-Alvarado, R.; Bezerra, D. d. S.; Burro, R.; Cheraghi, M.; Dobrowolska, B.; Fagbamigbe, A. F.; Fari, s. M. E.; França, T.; González-Fernández, B.; Hall, R.; Inasius, F.; Kar, S. K.; Keržič, D.; Lazányi, K.; Lazăr, F.; Machin-Mastromatteo, J. D.; Marôco, J.; Marques, B. P.; Mejía-Rodríguez, O.; Méndez Prado, S. M.; Mishra, A.; Mollica, C.; Navarro Jiménez, S. G.; Obadić, A.; Rashid, M. M. u.; Ravšelj, D.; Tatalović Vorkapić, S.; Tomaževič, N.; Uleanya, C.; Umek, L.; Vicentini, G.; Yorulmaz, Ö.; Zamfir, RALUCA GEORGIANA; A., -M.; Aristovnik, A. | |
Preliminary data on PandHEMOT: An evidence-based web-application to promote children and adolescents’ resilience during pandemics | 1-gen-2022 | Raccanello, D.; Vicentini, G.; Rocca, E.; Lonardi, C.; Carradore, M.; Hall, R.; &, ; Burro, R. | |
Salience of elementary, middle, and high school students’ achievement emotions and antecedents | 1-gen-2018 | Raccanello, D.; Hall, R.; Burro, R. |