CODURRI, Stefano

CODURRI, Stefano  

DIPARTIMENTO DI MANAGEMENT  

Mostra records
Risultati 1 - 9 di 9 (tempo di esecuzione: 0.01 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Agro-environmental policy in the wine sector: An investigation in an italian district 1-gen-2011 Begalli, Diego; Codurri, Stefano; Gaeta, Davide Nicola Vincenzo
Cooperatives, wine clusters and territorial value: evidence from an Italian case study 1-gen-2014 Begalli, Diego; Capitello, Roberta; Codurri, Stefano
Dinamiche di mercato, problemi e prospettive per l'olio di oliva italiano 1-gen-2009 Begalli, Diego; Codurri, Stefano
Il web-marketing del vino nel mercato USA: nuove opportunità e vecchi problemi nelle transazioni internazionali 1-gen-2008 Gaeta, Davide Nicola Vincenzo; Begalli, Diego; Codurri, Stefano
Marketing the territorial products: The Soave Wines Denomination of Origin as an italian case study 1-gen-2011 Begalli, Diego; Codurri, Stefano
Preferenze dei consumatori per i vini a denominazione di origine: un'analisi qualitativa nella realtà del Veneto 1-gen-2009 Begalli, Diego; Agnoli, Lara; Codurri, Stefano
Social Media and Web Marketing Strategies: An Exploratory Study in the Italian Wine Sector 1-gen-2012 Begalli, Diego; Capitello, Roberta; Codurri, Stefano
Social media strategies and corporate brand visibility in the wine industry. Lessons from an Italian case study. 1-gen-2014 Capitello, Roberta; Agnoli, Lara; Begalli, Diego; Codurri, Stefano
Wine and web marketing strategies. The case study of Italian speciality wineries 1-gen-2009 Begalli, Diego; Codurri, Stefano; Gaeta, Davide Nicola Vincenzo