The paper aims to investigate the Service Learning model as a philosophy and a practice for reframing higher education

Service Learning: A Philosophy and Practice to re-Frame Higher Education

Mortari L.;Ubbiali M.
2019-01-01

Abstract

The paper aims to investigate the Service Learning model as a philosophy and a practice for reframing higher education
2019
978-960-598-280-5
Service Learning, higher education, theoretical approach
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
2019ABST-COLEDU (LM MU).pdf

accesso aperto

Tipologia: Versione dell'editore
Licenza: Dominio pubblico
Dimensione 501.17 kB
Formato Adobe PDF
501.17 kB Adobe PDF Visualizza/Apri

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11562/1156269
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact