RicercaInizia una nuova ricerca
L’idea spontanea di “processo contrario”
2021-01-01 Capitani, E; Bianchi, Ivana; Branchini, Erika; Burro, Roberto
L’impatto della pandemia da COVID-19 sugli studenti universitari: Autoefficacia, ansia ed emozioni di riuscita
2021-01-01 Raccanello, D.; Vicentini, G.; Burro, R.
Positive and Negative Affect over time: an application of Latent Class Growth Analysis (LCGA) and Growth Mixture Modeling (GMM)
2016-01-01 Brondino, Margherita; Pasini, Margherita; Burro, Roberto; Raccanello, Daniela
Positive emotions’ ecological assessment with multiple devices in a diary study
2019-01-01 Brondino, M.; Raccanello, D.; Burro, R.; Pasini, M.
Presentazione del volume “Prevenzione emotiva e terremoti. Un percorso per bambini”
2021-01-01 Raccanello, D.; Vicentini, G.; Burro, R.
Presentazione del volume “Psicologia dell’educazione”
2021-01-01 Raccanello, D.; Florit, E.; Roch, M.; Camodeca, M.; Burro, R.; Tarchi, C.; Gelati, C.
Salience of elementary, middle, and high school students’ achievement emotions and antecedents
2018-01-01 Raccanello, D.; Hall, R.; Burro, R.
The understanding of sensory descriptors of wine by Australian-Italian and Vietnamese Non-expert consumers
2021-01-01 Truong, THUY HANG; Bianchi, Ivana; Russell, Alex; Burro, Roberto
The way in which non-experts understand wine descriptors
2021-01-01 Branchini, Erika; Bianchi, Ivana; Torquati, Stefania; Fermani, Arianna; Capitani, Elena; Barnaba, Veronica; Savardi, Ugo; Burro, Roberto
Three Kiwifruits a day keep the blues away?
2016-01-01 Avesani, Linda; Commisso, Mauro; Bianconi, Martino; Ceoldo, Stefania; Negri, Stefano; Pasini, M; Raccanello, D; Burro, R; Brondino, M; Guzzo, Flavia
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
L’idea spontanea di “processo contrario” | 1-gen-2021 | Capitani, E; Bianchi, Ivana; Branchini, Erika; Burro, Roberto | |
L’impatto della pandemia da COVID-19 sugli studenti universitari: Autoefficacia, ansia ed emozioni di riuscita | 1-gen-2021 | Raccanello, D.; Vicentini, G.; Burro, R. | |
Positive and Negative Affect over time: an application of Latent Class Growth Analysis (LCGA) and Growth Mixture Modeling (GMM) | 1-gen-2016 | Brondino, Margherita; Pasini, Margherita; Burro, Roberto; Raccanello, Daniela | |
Positive emotions’ ecological assessment with multiple devices in a diary study | 1-gen-2019 | Brondino, M.; Raccanello, D.; Burro, R.; Pasini, M. | |
Presentazione del volume “Prevenzione emotiva e terremoti. Un percorso per bambini” | 1-gen-2021 | Raccanello, D.; Vicentini, G.; Burro, R. | |
Presentazione del volume “Psicologia dell’educazione” | 1-gen-2021 | Raccanello, D.; Florit, E.; Roch, M.; Camodeca, M.; Burro, R.; Tarchi, C.; Gelati, C. | |
Salience of elementary, middle, and high school students’ achievement emotions and antecedents | 1-gen-2018 | Raccanello, D.; Hall, R.; Burro, R. | |
The understanding of sensory descriptors of wine by Australian-Italian and Vietnamese Non-expert consumers | 1-gen-2021 | Truong, THUY HANG; Bianchi, Ivana; Russell, Alex; Burro, Roberto | |
The way in which non-experts understand wine descriptors | 1-gen-2021 | Branchini, Erika; Bianchi, Ivana; Torquati, Stefania; Fermani, Arianna; Capitani, Elena; Barnaba, Veronica; Savardi, Ugo; Burro, Roberto | |
Three Kiwifruits a day keep the blues away? | 1-gen-2016 | Avesani, Linda; Commisso, Mauro; Bianconi, Martino; Ceoldo, Stefania; Negri, Stefano; Pasini, M; Raccanello, D; Burro, R; Brondino, M; Guzzo, Flavia |
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
opzioni
Scopri
Tipologia
- 04 Contributo in atti di convegno 32
- 04 Contributo in atti di convegno... 32
Data di pubblicazione
- 2021 10
- 2020 3
- 2019 5
- 2018 5
- 2017 3
- 2016 6
Keyword
- contraries 3
- emozioni 3
- insight problem solving 3
- bambini 2
- contrari 2
- emotions 2
- Emozioni 2
- opposites 2
- perceptions 2
- perceptual properties 2
Lingua
- ita 17
- eng 15
Accesso al fulltext
- no fulltext 29
- open 2
- restricted 1