Sfoglia per Serie  

Opzioni
Vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Mostrati risultati da 2 a 8 di 8
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Compliance to eXtreme Apprenticeship in a programming course: Performance, achievement emotions, and self-efficacy 1-gen-2019 Brondino, M.; Del Fatto, V.; Gennari, R.; Pasini, M.; Raccanello, D.
Emojis’ psychophysics: Measuring emotions in technology enhanced learning contexts 1-gen-2019 Burro, R.; Pasini, M.; Raccanello, D.
Emotions and inclusion in co-design at school: Let’s measure them 1-gen-2015 Brondino, Margherita; Dodero, Gabriella; Gennari, Rosella; Melonio, Alessandra; Pasini, Margherita; Raccanello, Daniela; Torello, Santina
Predictors of performance in Programming: the moderating role of eXtreme Apprenticeship, sex and educational background 1-gen-2019 Solitro, U.; Pasini, M.; Brondino, M.; Raccanello, D.; Vicentini, Giada; Burro, R.
Psychology of programming: The role of creativity, empathy and systemizing 1-gen-2017 Pasini, M.; Solitro, U.; Brondino, M.; Burro, R.; Raccanello, D.; Zorzi, M.
The usability of multiple devices for an ecological assessment in psychological research: Salience of reasons underlying usability 1-gen-2019 Raccanello, D.; Brondino, M.; Pasini, M.; Landuzzi, M. G.; Scarpanti, Diego; Vicentini, G.; Massaro, M.; Burro, R.
Use of internet and wellbeing: A mixed-device survey 1-gen-2017 Raccanello, Daniela; Burro, Roberto; Brondino, Margherita; Pasini, Margherita
Mostrati risultati da 2 a 8 di 8
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile